Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Driver å bygger hus og ønsker grå vegger. Vi kan velge mellom smartpanel og gips. Har gips nå, tåler ikke mye, men jeg syns det er finest. Hvordan er tåkedis? Anonymous poster hash: 405d8...53c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Smartpanel ser billig og kjipt ut. Ville gått for gips igjen. Anonymous poster hash: bf8f1...2ab
klg,2 boys now:) Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Den er veldig fin.ville aldri valgt gips det er noe herk å bare pent de første mnd.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Det fins smartpanel som er flatt. Så det ser ut som gips. Vi kjøpte noen andre glatte plater. Spon plater. De var mye billigere enn de ferdig malte smartpanel platene. Men Etter å ha malt og malt skulle jeg ønske vi gikk for ferdig malt. Så er det også noen plater som heter walls2paint. De er også glatte. De er dyre. Kom også over noen fine glatte plater med forskjellig tapet mønster. De var stilige. Men husker ikke hva de heter. Anonymous poster hash: 80210...99c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Google glatte veggplater så kommer det opp mange. Huntonit er det noen som heter også. Anonymous poster hash: 80210...99c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Tusen takk for svar☺ jeg syns selv glatte vegger er finest, men mannen tenker holdbarhet. Syns i utgangspunktet at den gipsen vi har nå ikke er så veldig slitt og den er 15 år gammel, selvfølgelig malt flere ganger da de forrige eierne malte 1 gang i året! Det har ikke vi gjort og vi har bodd her i 3 år. Hmm...må diskutere mer med mannen..hehe Hi Anonymous poster hash: 405d8...53c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 Tusen takk for svar☺ jeg syns selv glatte vegger er finest, men mannen tenker holdbarhet. Syns i utgangspunktet at den gipsen vi har nå ikke er så veldig slitt og den er 15 år gammel, selvfølgelig malt flere ganger da de forrige eierne malte 1 gang i året! Det har ikke vi gjort og vi har bodd her i 3 år. Hmm...må diskutere mer med mannen..hehe Hi Anonymous poster hash: 405d8...53c Glatte smartpanel er like holdbare som de med striper i. Anonymous poster hash: 80210...99c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 Så bra, da skal jeg se på det☺ takk☺ Hi Anonymous poster hash: 405d8...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå