Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 jeg baker brød. Jeg har bakt alt brødet i tre år og er litt nerd når det kommer til mel. Det siste snakker jeg ikke med svigermor om. Når hun kommer har hun oftest med seg masse loff hun har bakt. Hvis ikke sier hunting som "det er tomt for brød, det er vel tomt i frysen også tenker jeg". Nå viser det seg at hun er blodig fornærmet for at jeg hermer etter henne og baker brød. Det skulle tydeligvis være hennes rolle å overraske oss med hjemmebakt brød som var bedre enn kjøpebrødet vi ellers bakte. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, å la barna vokse opp på loff for å tilfredsstille henne er uaktuelt. Anonymous poster hash: 3238c...7df
skjotta Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Smil, ta imot og la barna få en skive med svigermors brød en gang i blandt. Resten gir du til ender eller andre dyr/fugler du har i nærheten uten å lage noe nummer ut av det.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Eh...skal ingen i familien strikke fordi jeg er den eneste som skal det? Skal ingen kunne plystre fordi jeg er den eneste som skal det? Sært Anonymous poster hash: 59dec...c7a
Superdolly Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Hun er fornærmet fordi du baker brød, selv om du aldri med et eneste ord har kritisert hennes brødbakst? Det er en så sær og underlig ting å bli fornærmet for at jeg tenker hun bare får gå der til hun blir blid igjen. Du skal i hvert fall ikke gjøre noe.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Smil, ta imot og la barna få en skive med svigermors brød en gang i blandt. Resten gir du til ender eller andre dyr/fugler du har i nærheten uten å lage noe nummer ut av det. Nå skal ikke fugler ha brød da de ikke blir kvitt saltet og lagrer det i kroppen Anonymous poster hash: 4fe9d...c3f
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 Men nå som hun har sett at du baker selv, slutter hun vel å prakke brød på dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå