Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Har et barn under 5. Far maser om og ha det anhver jul,nyttårsaften,påske, 3 uker på sommeren, høstferie og vinterferie. jeg mener han ikke har omsorgsevne + at han er sammens med en som er sykisk ustabil, har mistet omsorgen for ett barn. Kan jeg stoppe dette på noen måte ? barnevernet mener at han ikke skal få det,men har det noe og si i en evt rettsak ? tror det går den veien nå. mange grunner jeg mener ikke er bra at han har gutten, blant annet : Samboeren er sykisk ustabil Han setter ikke grenser han har mistet et barn til fosterhjem Han har en barn til,som han nesten ikke bry seg om Moren hans er ustabil Han er urenslig, både huslig og seg selv ungen har nesten blitt påkjørt flere ganger pga faren,ikke er streng nok Han sløser vekk penger sjelden råd til mat han bruker pengene kun til seg selv og samboer Han har ikke omsorgevne Han blir sur hvis barnet våkner tidlig Hva er sjansen for han får det han ønsker ? Anonymous poster hash: 27893...555
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Spørsmålet blir vel hva slags bevis du har på dine påstander, og ikke minst om det vil holde i en rettssak. Om han har fri rettshjelp kan han holde leven i årevis og ruinere deg (fri rettshjelp kan være en styggedom!). Jeg personlig syns ikke at han burde ha samvær uten tilsyn, men det er min mening. Heter forresten psykisk syk - ikke sykisk. Anonymous poster hash: 40345...3b0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Takk for svar, Ja har tnekt på tilsyn selv,men da sier han at han trekker seg helt vekk, og synes det blir feil for barnet vårt. men jeg ønsker og ha det slik som nå, 1 dag i uke i 6 timer, ikke overnatting og slikt Anonymous poster hash: 27893...555
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Du argumenterer selvsagt for at ordningen slik den er nå er den beste, og at den fungerer. Hvis ikke det er nok, så må du jo gå for samvær med tilsyn. Det blir eneste alternativ som er ok mot barnet.
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Og ja, det er klart barnevernets uttalelse vil telle i en rettssak.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Takk for et fint svar Pashla Han har gått med på og skrive hele foreldreansvaret over på meg og at han fortsatt skal ha samvær kun en gang uka,så det løste seg Anonymous poster hash: 27893...555
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Takk for et fint svar Pashla Han har gått med på og skrive hele foreldreansvaret over på meg og at han fortsatt skal ha samvær kun en gang uka,så det løste seg Anonymous poster hash: 27893...555 Ah så heldig du er! Gratulerer Anonymous poster hash: 40345...3b0
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Ah så heldig du er! Gratulerer Anonymous poster hash: 40345...3b0 takk Anonymous poster hash: 27893...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå