Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Grov overfallsvoldtekt utført av ikke-vestlige innvandrere i rolig boligområde. Det eneste politimesteren gjentar er at det ikke er en gjengvoldtekt, fordi ikke ALLE i gjengen var aktive deltagere. Og at det ikke er lurt å gå ute alene på natta. Har Norge gått helt av hengslene? Skal vi snart begynne å stå opp for jentene våre? Anonymous poster hash: 05431...d20
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 De driver med avhør og vet derfor ikke hvor mange som var involvert men de har arrestert 5 stk. De avhøres i disse dager med tolk. Men syns det blir feil å fokusere på etnisitet og nasjonalitet av overgriperne. Etniske nordmenn voldtar også , både overfalls og gruppe voldtekter men det snakkes ikke like mye om Anonymous poster hash: 3bf21...566
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 De driver med avhør og vet derfor ikke hvor mange som var involvert men de har arrestert 5 stk. De avhøres i disse dager med tolk. Men syns det blir feil å fokusere på etnisitet og nasjonalitet av overgriperne. Etniske nordmenn voldtar også , både overfalls og gruppe voldtekter men det snakkes ikke like mye om Anonymous poster hash: 3bf21...566 Feil å fokusere på etnisiteten? Tuller du eller? Ap, sv og KrF vil ha masse innvandrere inn til landet, men lukker øynene for all kriminaliteten som følger med. Bør ikke da folk faktisk få vite om hva som skjer? Selvsagt gjør etnisk norske nordmenn lovbrudd, MEN det ekstremt mange med ikke etnisk norsk bakgrunn som holder på med vinningskriminalitet, voldtekter, antastinger og mye annet rart. Det er heller på tide at folk får opp øynene og slutter å være så naive! Til og med de som kom til Norge hit for 2 generasjoner siden er liveredde for de nye som kommer til landet og den økende kriminaliteten- veldig få går trygt nå. Jeg tilbragte mye tid i Oslo som ungdom og ung voksen, og byen har forandret seg helt (til det verre). Nei, våkn heller opp og innse realitetene! Vi kommer ikke langt med snillismen og lukke øynene for hva som skjer. Anonymous poster hash: 9b375...7ab
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 De driver med avhør og vet derfor ikke hvor mange som var involvert men de har arrestert 5 stk. De avhøres i disse dager med tolk. Men syns det blir feil å fokusere på etnisitet og nasjonalitet av overgriperne. Etniske nordmenn voldtar også , både overfalls og gruppe voldtekter men det snakkes ikke like mye om Anonymous poster hash: 3bf21...566 Det blir helt feil å skyve under teppet at ikke-vestlige innvandrere har et helt avet kvinnesyn enn oss, at i mange kulturer betyr ikke kvinner en dritt, at slike menn føler de bare kan forsyne seg, for vestlige jenter er horer. De er overrepresentert på voldtektsstatistikken! Og det å legge lokk på disse problemene er livsfarlig for våre jenter!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 De driver med avhør og vet derfor ikke hvor mange som var involvert men de har arrestert 5 stk. De avhøres i disse dager med tolk. Men syns det blir feil å fokusere på etnisitet og nasjonalitet av overgriperne. Etniske nordmenn voldtar også , både overfalls og gruppe voldtekter men det snakkes ikke like mye om Anonymous poster hash: 3bf21...566 Hvorfor skal man skjule det faktum at mennene var innvandrere? Er du redd det skal føre til noe uønsket? Fakta er fakta. Ikke noe å gjemme under teppet tenker jeg. Jeg har aldri hørt om fem etniske nordmenn som har overfalt en ukjent kvinne som går alene ute om kvelden og voldtatt henne. Nordmenn som voldtar gjør det på andre måter. Så ja, etnisitet har noe å si. Anonymous poster hash: d1d31...64b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Oftest så er det vel egentlig slik at de FLESTE lovbrudd begås av ikke-etnisk norske: Har det skjedd et barnedrap/familiedrap - Gjerningsmann fra f.eks Somalia Har det skjedd en voldtekt: Gjerningsmann ikke etnisk norsk, feks afrikansk Har det skjedd en skyteepisode: Gjerningsmenn ofte fra Pakistan Masseslagsmål og uro: Ikke etnisk norske Skjønner godt at "normale-mennesker-innvandrere" har store problemer med å blende inn i samfunnet, det hadde jeg også slitt med dersom nordmenn hadde drevet på slik... STAKARS innvandrere som er gode, hjelpsomme og snille, disse blir dessverre dratt under samme kam som de som ikke greier å innrette seg etter et sivilisert samfunn. Terskel for utsendelse skulle vært LAV mtp slike lovbrudd. Anonymous poster hash: d8550...6f5
Hjertefru Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 De driver med avhør og vet derfor ikke hvor mange som var involvert men de har arrestert 5 stk. De avhøres i disse dager med tolk. Men syns det blir feil å fokusere på etnisitet og nasjonalitet av overgriperne. Etniske nordmenn voldtar også , både overfalls og gruppe voldtekter men det snakkes ikke like mye om Anonymous poster hash: 3bf21...566 Så fordi det finnes norske menn med et bedritent kvinnesyn som voldtar er det greit at vi importerer "likesinnede" fra andre deler av verden?Blir like oppgitt hver gang jeg hører dette argumentet. Hundreårig likestillingsarbeid går snart rett i dass, og våre barnebarn må begynne forfra igjen. Det er så trist.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 Så fordi det finnes norske menn med et bedritent kvinnesyn som voldtar er det greit at vi importerer "likesinnede" fra andre deler av verden? Blir like oppgitt hver gang jeg hører dette argumentet. Hundreårig likestillingsarbeid går snart rett i dass, og våre barnebarn må begynne forfra igjen. Det er så trist. Kunne ikke vært mer enig med deg Hjertefru! Anonymous poster hash: d8550...6f5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 Denne jenta blei overfalt på åpen gate, slept inn i et hus, voldtatt av flere og kasta ut igjen på gata. Og det dere klarer å fokusere på er at også etniske nordmenn voldtar? Jeg hater det disse mennene gjør med landet! Og fy skam å skylde på norske menn! Anonymous poster hash: 05431...d20
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor skal man skjule det faktum at mennene var innvandrere? Er du redd det skal føre til noe uønsket? Fakta er fakta. Ikke noe å gjemme under teppet tenker jeg. Jeg har aldri hørt om fem etniske nordmenn som har overfalt en ukjent kvinne som går alene ute om kvelden og voldtatt henne. Nordmenn som voldtar gjør det på andre måter. Så ja, etnisitet har noe å si. Anonymous poster hash: d1d31...64b Jeg skjønte ikke helt hva det har å si? Så nordmenns måte å voldta på er OK? Nordmenns måte å voldta på er bedre enn innvandreres måte? Voldtekt er voldtekt og det er aldri greit. Punktum. Jeg har ingenting til overs for voldtektsmenn og hadde med glede sendt dem ut av landet til en fengsel langt nedi svarteste Afrika om jeg hadde makten til det. Dette gjelder også nordmenn. Anonymous poster hash: 0be6d...84f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 Jeg skjønte ikke helt hva det har å si? Så nordmenns måte å voldta på er OK? Nordmenns måte å voldta på er bedre enn innvandreres måte? Voldtekt er voldtekt og det er aldri greit. Punktum. Jeg har ingenting til overs for voldtektsmenn og hadde med glede sendt dem ut av landet til en fengsel langt nedi svarteste Afrika om jeg hadde makten til det. Dette gjelder også nordmenn. Anonymous poster hash: 0be6d...84f Klarer du ikke lese innleggene i sammenheng? Dette var et svar til hun som sa det ble feil å fokusere på etnisitet. Jeg svarer henne og sier at det IKKE er rart at det fokuseres på etnisitet. Og så forklarer jeg hvorfor. Det vrøvlet du lirer av deg ovenfor gidder jeg ikke kommentere. Tror man skal ha særs dårlig leseforståelse for å lage en slik sammenheng. Anonymous poster hash: d1d31...64b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #12 Skrevet 8. juli 2016 Hvor leser dere at det var ikke-vestlige innvandrere? Anonymous poster hash: ef70d...0ff
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #13 Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor skal man skjule det faktum at mennene var innvandrere? Er du redd det skal føre til noe uønsket? Fakta er fakta. Ikke noe å gjemme under teppet tenker jeg. Jeg har aldri hørt om fem etniske nordmenn som har overfalt en ukjent kvinne som går alene ute om kvelden og voldtatt henne. Nordmenn som voldtar gjør det på andre måter. Så ja, etnisitet har noe å si. Anonymous poster hash: d1d31...64b Nei de gjør det ikke på andre måter. Jeg ble grovt voldtatt av 4 etnisk norske nordmenn. Anonymous poster hash: 3bf21...566
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #14 Skrevet 8. juli 2016 Nei de gjør det ikke på andre måter. Jeg ble grovt voldtatt av 4 etnisk norske nordmenn. Anonymous poster hash: 3bf21...566 Når og hvordan skjedde dette? Eller er det kanskje et forsøk på å dekke over realitetene? Anonymous poster hash: 05431...d20
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 Når og hvordan skjedde dette? Eller er det kanskje et forsøk på å dekke over realitetene? Anonymous poster hash: 05431...d20 Hvem mener du forsøker å dekke over? Og dekke over hva? Anonymous poster hash: 3bf21...566
Gjest Jigglewiggle Skrevet 8. juli 2016 #16 Skrevet 8. juli 2016 Forsøk på identifisering av privatperson er fjernet! JW, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå