Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 jeg har pcos, har alltid hatt små bryster og også nå under graviditeten som jeg neste er ferdig med, er det fortsatt kjempe små! noen som har fått større bryster etter fødsel og ved amming? jeg har mye råmelk nå, så håper virkelig at jeg får amme.. Anonymous poster hash: c96c9...134
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Brystene mine ble ikke større før jeg fødte. Jeg hadde små bryster under hele svangerskapet. Ammingen gikk helt fint, jeg slet i første perioden med brystspreng, det så ut som jeg hadde silikon og gjorde sykt ondt. Etter jeg sluttet å amme ble brystene mine som før fødsel, håpte på de ville bli litt større. Jeg er gravid igjen nå, brystene har ikke blitt større denne gangen heller, men det kommer Anonymous poster hash: 006cc...7fb
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Brystene mine ble ikke større før jeg fødte. Jeg hadde små bryster under hele svangerskapet. Ammingen gikk helt fint, jeg slet i første perioden med brystspreng, det så ut som jeg hadde silikon og gjorde sykt ondt. Etter jeg sluttet å amme ble brystene mine som før fødsel, håpte på de ville bli litt større. Jeg er gravid igjen nå, brystene har ikke blitt større denne gangen heller, men det kommer Anonymous poster hash: 006cc...7fb takk for svar håper dette er tilfellet her også, at puppene blir større! og at de gjerne forblir litt slik etterpå hvor småe bryst har du? Anonymous poster hash: c96c9...134
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er nesten helt flat. Ble mye større rett etter fødsel og til jeg sluttet å amme. Men ammingen kommer ikke an på størrelsen uansett sies det. Noen med pcos kan ha problemer med amming av hormonelle grunner, men det kan gå helt fint også, så ingen grunn til å ta sorgene på forskudd. Jeg hadde masse melk og har veldig sterk pcos. (Mange cyster, MYE symptomer.) Anonymous poster hash: 723a2...9c6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Har også små pupper, og de forandret seg ikke under graviditeten. Heller ikke etter jeg fødte faktisk. Melk var ikke noe problem, det kommer ikke an på størrelsen. Men det som jeg synes var slitsomt var amming utenfor hjemmet uten ammepute. Når man har små bryst må du løfte/holde baby så høyt oppe for at den skal nå brystet, at jeg fikk vondt i skuldre og nakke. Men ammepute kunne jeg bygge opp med puter under slik at ammeputa kom i riktig høyde. I tillegg var det vanskelig å være diskret når man ammet. Anonymous poster hash: 0ebe4...99f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Ble digre i ammeperioden, og c-cup etterpå. Helt fint. Anonymous poster hash: 09287...332
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 Hei, jeg har PCOS, men ikke så veldig små bryster (de var B-størrelse før, men etter vektoppgang ble det større). Jeg svarer likevel, siden jeg matcher halvparten av beskrivelsen. Jeg ville bare si at: 1) Størrelsen på brystene har vel ikke noe å si for hvor mye melk man produserer? 2) Selv om jeg har PCOS var jeg en melkeku, jeg produserte melk så de ble imponert på barselavdelingen. Anonymous poster hash: 4c416...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå