Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Noen som har tatt med bilstol til baby på flyreise?Har det gått greit? Ingen skader?Widerøe sier jeg kan ta med bilstolen til flytrappa, så blir den satt sammen med resten av baggasjen der i fra.. Så usikker på om jeg tør det, da den kan få harde støt og lignende som ikke vises utenpå selve stolen men som kan være farlig i en evt kollisjon om den er blitt skadet uten at vi vet det. Anonymous poster hash: f774e...249
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 (endret) Jeg har hatt med flere ganger, både brukt den i kabinen og sendt den i prampack og det har gått fint. Jeg kjøpte en ekstra bilstol pent brukt for å ha som "reisesete" nettopp fordi man ikke vet om setet får noen støt under transport. Det kan altså ha skjedd med setet vårt, men likevel tenker jeg at det er den beste måten å sikre mini på ved utenlandsturer, det er bedre enn et dårlig/gammelt/fremovervendt/feilmontert leiesete. Endret 7. juli 2016 av ❤lille stjerne❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå