Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Kan du se for deg navnet på en voksen mann? Blir navnet for veigt? Dattera mi vil så gjerne lillebror skal hete Ole. Det er liksom bare sånn for henne 😂 Det vil også bli en slags oppkalling av alle olav i vår familie... La fra Meg Ole med en gang før, men tenker på både Olav og Ole nå.... Lille Ole 😍 Er redd for å velge feil, men har ingen bedre forslag!!! Hva tenker dere om navnet? Anonymous poster hash: 8efd3...879
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Hehe, Ole er så langt fra veikt som det går an å komme! Nydelig navn som ikke "alle" heter. Go for it! Anonymous poster hash: 254cb...00f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Ole er overhodet ikke veikt. Det er kort, enkelt og sterkt. Anonymous poster hash: 193b4...785
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Ole er kjempefint. Anonymous poster hash: 42da8...265
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Kan du se for deg navnet på en voksen mann? Blir navnet for veigt? Anonymous poster hash: 8efd3...879 Er det noe voksne menn heter i dag så er det jo Ole, så akkurat denne skjønte jeg ikke.. Og veikt? Dette er jo et av de mest stødige norske navnene vi har Anonymous poster hash: dd22c...059
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Tipp topp tommel opp for Ole:) Anonymous poster hash: 55311...ceb
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Ole? Nei offff..... Anonymous poster hash: 9fa95...d94
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 Ole? Nei offff..... Anonymous poster hash: 9fa95...d94 Hvorfor?😊 Kjenner jeg er skikkelig usikker. Føler kanskje det er et navn man enten liker godt eller hater 😜 Anonymous poster hash: 8efd3...879
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 Ole er et kjempe fint navn:D Anonymous poster hash: a50b9...485
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Ole er et flott navn! Kjempefint! Anonymous poster hash: 8fab9...b98
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 En av de fineste navnene jeg vet om. Vi hadde ikke valgt det pga dårlig relasjoner til en med det navnet som ikke har noe med han å gjøre, men det er veldig fint. Ser for meg en snill gutt og mann Anonymous poster hash: 858f4...013
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #12 Skrevet 8. juli 2016 Vi har en liten en på 2år i familien som heter Ole, ikke noe galt med det Anonymous poster hash: ddfe1...6f1
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #13 Skrevet 8. juli 2016 Ole er et flott navn ja!! Anonymous poster hash: a98eb...c9f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 Helt fint, men Olav er mye finere Anonymous poster hash: af43e...39b
februarprins2013 Skrevet 8. juli 2016 #16 Skrevet 8. juli 2016 nydelig,så MYE penere enn Olav,Olaf og Ola
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #17 Skrevet 8. juli 2016 Ole er mitt favorittguttenavn! PS: det er ikke så ofte et navn får så mange gode kommentarer her inne. Ole er en soleklar vinner 👍🏻 Anonymous poster hash: 0cfb5...1b2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #18 Skrevet 8. juli 2016 Veldig veikt. Ola og Olav er så mye finere! Anonymous poster hash: 536ff...938
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #20 Skrevet 8. juli 2016 Kjekt å se mange er positive til det😊 Litt gøy å evt kunne si at dattera mi valgte det 😍 Må tygge litt mer på det da 😃 Hi Anonymous poster hash: 8efd3...879
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #21 Skrevet 11. juli 2016 Andre?😘 Anonymous poster hash: 8efd3...879
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #22 Skrevet 11. juli 2016 Synes Ole er pinglete. Ola er tøft og sterkt. Olav er også bedre enn Ole. Anonymous poster hash: e7785...a4d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #24 Skrevet 13. juli 2016 Jeg er skikkelig usikker enda. Vingler frem og tilbake. Håper det er et navn han blir fornøyd med. Det er kanskje litt kort.... Men synes det er veldig koselig og fint. Synes det er litt mykere enn feks Olav... Får tenke videre... Takk for alle svar. Hi Anonymous poster hash: 8efd3...879
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #25 Skrevet 13. juli 2016 Syntes det er kjempeflott og passer like godt på en baby og en voksen mann Anonymous poster hash: 87e19...62e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå