Gå til innhold

Hva synes du om navnet Ole?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se for deg navnet på en voksen mann? Blir navnet for veigt? Dattera mi vil så gjerne lillebror skal hete Ole. Det er liksom bare sånn for henne 😂 Det vil også bli en slags oppkalling av alle olav i vår familie... La fra Meg Ole med en gang før, men tenker på både Olav og Ole nå.... Lille Ole 😍 Er redd for å velge feil, men har ingen bedre forslag!!! Hva tenker dere om navnet?

 

Anonymous poster hash: 8efd3...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, Ole er så langt fra veikt som det går an å komme! Nydelig navn som ikke "alle" heter. Go for it!

 

Anonymous poster hash: 254cb...00f

Skrevet

Ole er overhodet ikke veikt. Det er kort, enkelt og sterkt.

 

Anonymous poster hash: 193b4...785

Skrevet

Ole er kjempefint.

 

Anonymous poster hash: 42da8...265

Skrevet

Kan du se for deg navnet på en voksen mann? Blir navnet for veigt?

 

Anonymous poster hash: 8efd3...879

Er det noe voksne menn heter i dag så er det jo Ole, så akkurat denne skjønte jeg ikke..

Og veikt? Dette er jo et av de mest stødige norske navnene vi har ;)

 

 

Anonymous poster hash: dd22c...059

Skrevet

Tipp topp tommel opp for Ole:)

 

Anonymous poster hash: 55311...ceb

Skrevet

Ole?

Nei offff.....

 

Anonymous poster hash: 9fa95...d94

Skrevet

Ole?

Nei offff.....

 

Anonymous poster hash: 9fa95...d94

Hvorfor?😊 Kjenner jeg er skikkelig usikker. Føler kanskje det er et navn man enten liker godt eller hater 😜

 

 

Anonymous poster hash: 8efd3...879

Skrevet

Ole er et kjempe fint navn:D

 

Anonymous poster hash: a50b9...485

Skrevet

Ole er et flott navn! Kjempefint!

 

Anonymous poster hash: 8fab9...b98

Skrevet

En av de fineste navnene jeg vet om. Vi hadde ikke valgt det pga dårlig relasjoner til en med det navnet som ikke har noe med han å gjøre, men det er veldig fint. Ser for meg en snill gutt og mann :)

 

Anonymous poster hash: 858f4...013

Skrevet

Vi har en liten en på 2år i familien som heter Ole, ikke noe galt med det :)

 

Anonymous poster hash: ddfe1...6f1

Skrevet

Ole er et flott navn ja!!

 

Anonymous poster hash: a98eb...c9f

Skrevet

Ole, Ola og Olav er kjempefine navn

Skrevet

Helt fint, men Olav er mye finere :)

 

Anonymous poster hash: af43e...39b

Skrevet

nydelig,så MYE penere enn Olav,Olaf og Ola

Skrevet

Ole er mitt favorittguttenavn!

 

PS: det er ikke så ofte et navn får så mange gode kommentarer her inne. Ole er en soleklar vinner 👍🏻

 

Anonymous poster hash: 0cfb5...1b2

Skrevet

Veldig veikt. Ola og Olav er så mye finere!

 

Anonymous poster hash: 536ff...938

Skrevet

Liker det godt 🖒🖒

Skrevet

Kjekt å se mange er positive til det😊 Litt gøy å evt kunne si at dattera mi valgte det 😍 Må tygge litt mer på det da 😃 Hi

 

Anonymous poster hash: 8efd3...879

Skrevet

Andre?😘

 

Anonymous poster hash: 8efd3...879

Skrevet

Synes Ole er pinglete. Ola er tøft og sterkt. Olav er også bedre enn Ole.

 

Anonymous poster hash: e7785...a4d

Skrevet

Jeg er skikkelig usikker enda. Vingler frem og tilbake. Håper det er et navn han blir fornøyd med. Det er kanskje litt kort.... Men synes det er veldig koselig og fint. Synes det er litt mykere enn feks Olav... Får tenke videre... Takk for alle svar. Hi

 

Anonymous poster hash: 8efd3...879

Skrevet

Syntes det er kjempeflott og passer like godt på en baby og en voksen mann :)



Anonymous poster hash: 87e19...62e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...