Gå til innhold

Dere med store pupper som jogger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere gode trenings-bher? Jeg bruker str 75J, og ingenting holder disse rakkerne på plass når jeg endelig får rotet meg ut på joggetur. De spretter veggimellom, og det er umulig å holde på mer enn 20 sek av gangen. Noen med tips?

Anonymous poster hash: 31b3f...935

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker to. Først en jeg trer over hodet og så en med hemper. Kjøpt på XXL begge deler. Den med hemper kjøper jeg med litt mindre cup en vanlig.

Anonymous poster hash: fb8c9...3c1

Skrevet

Samme her, 2 gjør tingen. Har en gammel Adidas som ser ut som en vanlig bh uten spiler. Bruker en størrelse mindre enn vanlig. Så change utenpå. Ser på treningssenter at mone beveger ser MYE mindre enn andre som har mindre pupper enn meg.

Ble spurt en gang hvordan jeg fikk det til å sitte i ro på en step cardio.

65 i.

Skrevet

To utenpå hverandre her også. Viktig at de er av ulike typer og at de er trange. Få hjelp på en undertøysbutikk, kanskje? Jeg har en adidas med hemper foran og en bestemorsaktig hvit med bred strikk under fra Lindex og en fra undertøysbutikk. Må alltid bruke to. De hopper nesten ikke da. :-)

Anonymous poster hash: 7952d...124

Skrevet (endret)

Hadde 75H før, da dyttet jeg puppene på plass i en nike i L fra xxl. Det var pes å få den av og på, men holder puppene på plass. BHen er så tight at det kunne like så gjerne vært gaffa som var surret rundt. 

Nå har jeg 65F så de slenger ikke like mye rundt lengre, men M er største laget. Men nå er jeg såpass liten at jeg passer inn i en S fra HM ;)

Det jeg gjør når jeg prøver sportsBH er å hoppe opp og ned i prøverommet, da finner jeg fort ut om BHen holder puppene på plass under trening. 

Gå heller ned en str så det er stramt nok, de er ganske elastiske.

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Takk for svar.

Jeg har aldri tenkt på å dra på meg to på en gang. Det skal prøves! Takk.

HI

Anonymous poster hash: 31b3f...935

Skrevet

Støtter de andre som sier to. Jeg bruker en god spile-bh innerst (Satin fra Primadonna er suveren), og så bruker jeg jeg en stram sportsbh over (tror den jeg har er fra Rönich?). Ingen problemer å jobbe.

Grunnen til at jeg bruker en spile-bh innerst er fordi den separerer brystene, så da slipper jeg å våtere mellom brystene av svette enn om jeg ikke gjør det. Vet mange stusser på det å bruke spile-bh når man trener, men det er mye mer behagelig for mine bryster.

Ingen problemer å jogge, nesten ikke bevegelse i puppene.

Det er stor forskjell også på sportsbh'er, ikke alle som hindrer opp-ned-bevegelsen når man hopper/jogger selv om de sitter stramt. Jeg har forsøkt å bruke veldig stramme sportsbh-er for å sjekke om det er bedre, men jeg har funnet ut at finner jeg en som passer min kropp så kan den bare være litt stram, ikke veldig stram.

Jeg har tatt med bh'en jeg bruker innerst når jeg jogger til butikk når jeg kjøper sportsbh.... så sier jeg fra til betjeningen at jeg kommer til å prøve å hoppe i prøverommet ;)  Da slipper jeg bomkjøp lenger :)

Anonymous poster hash: 0636f...38f
Skrevet

Jeg har kjøpt på Netty, undertøysbutikk i Bergen. Holder med én 😃 Jeg har også j-cup

Skrevet

Sports-bh av str. trang med å-du-helsike-så-trang singlet utapå. Singleten er en typ hold-in til å ha under kjoler osv.

Så vanlig treningstøy.

Helt supert for meg som har ekstra skinn på magen etter 4 svangerskap, for singleten holder jo alt som er på plass. 😁😁

Anonymous poster hash: 426d0...dc5

Skrevet

Store pupper som jogger?!

Syns jeg ser det!

Anonymous poster hash: eaf45...482

Skrevet

Shock absorber på get inspired :)

Anonymous poster hash: 2c367...dc5

Skrevet

Bruker Freya sportsbh (selges i diverse undertøysbutikker). Har 75 H. Puppene sitter som støpt. De kommer straks med en ny modell også.

Anonymous poster hash: 63660...e0c
Skrevet

Har ikke det problemet selv, men spurte mannen, og han ble sur  :danse:

Anonymous poster hash: 7f69c...023

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...