GÃ¥ til innhold

Facebook piss 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader hva er det med folk. Har ei på Facebook som stadig poster statuser om hvor sterk hun er stakkars som har opplevd så mye dritt. Så sterk som ikke lar seg knekke, stakkars meg bla bla bla. Daglige bilder med tekster av ordtak om styrke, svakhet, snørr og tårer. "Jeg lar meg ikke knekke for jeg er sterk". Ja hun ble nylig dumpet av kjæresten hun flyttet halve landet rundt for å treffe, virker slik på statuser hun skriver hvertfall. Ja BV er noe dritt som lyver og nekter henne samvær med datteren hennes. Exen og bf er en dritt. Venner som svikter henne men hun lar seg ikke knekke som hun skriver. Hun må alltid stille opp for andre mens ingen er der for henne bla bla. Piss alt sammen! Hun gidder jo ikke reise ut av døren engang å være der for sine venner hvordan forvente at andre skal være der for henne? Konstant sliten og blakk men kommer det en mann inni bildet er hun verken sliten eller blakk. Hun møter drittgubbe etter drittgubbe hvor hun klager om det etterpå. Familien klager hun på, "de som har familie som stiller opp er heldige", jobben er noe dritt. Herregud så patetisk å klage sånn på Facebook.

Utrolig patetisk at jeg ikke bare sletter henne da hun bare er en gammel skolebenken men istedet leser alt hun skriver å tenker at hun er selvforsynt i endel tragedier også. "Rart noen skal bare få dritt i livet" som hun skriver. Vel nå oppsøker hun jo endel problemer selv. Blæh!

Anonymous poster hash: 5dab9...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånne mennesker er utrolig slitsomme. Jeg sletter. 

Anonymous poster hash: a5bd8...d2d
Gjest Antarctica
Skrevet

Stakkars kvinnfolk, hun er jo en vandrende ulykke. Vær glad du ikke er henne, og still inn FB til å skjule eller slette henne.

Skrevet

Blokker henne eller slett henne fra vennelisten.

Jeg slettet en bekjent for en tid tilbake: skikkelig nepe. Vi snakker "Beauty school", fitnesskonkurranser, en verdiløs moteblogg og en sånn liten hund som likner på en rotte ... dette toppet med en eller annen oppdiktet kronisk sykdom. Utrolig befriende å slippe bilder av skittengrå proteinpannekaker, rottehund i solnedgang, nærbilder av leggmuskler etter trening og "se så synd deg er på meg, men jeg lar meg ikke knekke"-bilder fra sykesengen 😂😂😂

Har ikke angret et sekund!

Skrevet

Jeg slettet en bekjent for en tid tilbake: skikkelig nepe. Vi snakker "Beauty school", fitnesskonkurranser, en verdiløs moteblogg og en sånn liten hund som likner på en rotte ... dette toppet med en eller annen oppdiktet kronisk sykdom. Utrolig befriende å slippe bilder av skittengrå proteinpannekaker, rottehund i solnedgang, nærbilder av leggmuskler etter trening og "se så synd deg er på meg, men jeg lar meg ikke knekke"-bilder fra sykesengen 😂😂😂

Rottehund i solnedgang 😂😂😂

Skrevet

Jeg hiver meg på tråden; kan jeg blokkere noen uten at de ser at jeg gjør det?

To på jobben som poster så utrolig mye og forsøpler, men jeg vil ikke lage dårlig stemning ved å slette dem. Og ja, jeg er helt grønn når det gjelder facebook.

Anonymous poster hash: a0e76...55a

Skrevet

To på jobben som poster så utrolig mye og forsøpler, men jeg vil ikke lage dårlig stemning ved å slette dem. Og ja, jeg er helt grønn når det gjelder facebook.

Du kan gå inn å trykke på unfollow på profilen deres. Det ser de ikke.

Anonymous poster hash: 92d75...061

Skrevet

Er usikker på om de får vite det men du kan skje deres innlegg da vill alt de skriver ikke komme opp hos deg. Du bare trykker på ikonet oppe til høyre i innlegget ( tror det er en slIK ^ bare motsatt vei.)

Skrevet

Ok, skal se om jeg får til det. Takk :)

Skrevet

Ok, skal se om jeg får til det. Takk :)

Mente selvsagt skjule innlegg ikke skje innlegg😀
Skrevet

Haha 😂😂

Anonymous poster hash: 5dab9...e09

Skrevet

Det beste er å slette hele Facebook. Du vil ikke tro hvor deilig det er.

Anonymous poster hash: 853c1...74d

Skrevet

Har aldri skjønt de som mener Facebook er en sånn plage. Jeg sletter de jeg ikke har interesse av å fortsette bekjentskapet med, og bruker fb til å holde kontakt med mennesker jeg faktisk bryr meg om. Og jeg har ingen problemer med å gå både en og tre dager uten å sjekke fb. Får beskjed på mobilen hvis noen sender meg en pm, så det behøver jeg heller ikke å sjekke. 

Anonymous poster hash: a5bd8...d2d

Skrevet

Mammaen til min datters venninne spam'er Facebook med religiøse ting, det er sitater og bilder og Jesus er lyset, veien og hjertet i hytt og pine

Jeg trykket øverst i høyre hjørne på et av innleggene hennes og fikk opp et alternativ hvor jeg valgte at hennes innlegg ikke skulle vises på min nyhetsvegg

Jeg har henne altså fremdeles som venn, men ser ikke innleggene hennes lenger

Anonymous poster hash: de409...f88

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke slette facebook. Der er grupper for fotball/håndball/skole osv hvor informasjon legges ut. Uten Facebook får jeg ikke den informasjonen.

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke slette facebook. Der er grupper for fotball/håndball/skole osv hvor informasjon legges ut. Uten Facebook får jeg ikke den informasjonen.

Jeg syns oppriktig synd på deg.

Skrevet

Jeg syns oppriktig synd på deg.

Helt enig. Stakkars deg. Prøv og slett FB, det går helt fint. Med eller uten div grupper.

Anonymous poster hash: 0242d...ee0

Skrevet

Jeg skal slette MANGE venner nå. Nå er det mye mer folk jeg ikke snakker med enn jeg faktisk snakker med, så nå skal smdet ryddes!

Anonymous poster hash: f910d...41c

Skrevet

Øh...litt utafor hi dette! Men hva om man vil begynne å følge noen igjen? Vil vedkommende få beskjed om dette?

Anonymous poster hash: 4ff28...066

Gjest Antarctica
Skrevet

Øh...litt utafor hi dette! Men hva om man vil begynne å følge noen igjen? Vil vedkommende få beskjed om dette?

Nei, det er på samme meny. Dine innstillinger er ikke offentlige.

Skrevet

Nei, det er på samme meny. Dine innstillinger er ikke offentlige.

ok, men hva er da det der hvor det står at noen følger eller har følgere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...