Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Er det noen som har lest denne bloggen? Jeg synes at den er særdeles dårlig skrevet og veldig rotete. Det er greit at hun omfavner barnevernet og takker dem for hjelp, men språket er dårlig og innholdet forvirrende. Anonymous poster hash: bef07...14b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Mennesker som er i kontakt med barneværnet er vel ikke akkurat kjent for å være høyt utdannet og spesielt intelligente? Hvorfor så overrasket? Anonymous poster hash: a3631...e64
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Mennesker som er i kontakt med barneværnet er vel ikke akkurat kjent for å være høyt utdannet og spesielt intelligente? Hvorfor så overrasket? Anonymous poster hash: a3631...e64 Jeg er overrasket over at hun over natten har så mange lesere, når kvaliteten på bloggen er langt under middels... Anonymous poster hash: bef07...14b
LillePunk Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Har sett flere som har delt et innlegg på facebook av henne i dag. Sikkert derfor hun har kommet opp på den lista.
TinaNevland Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Off jeg blir så uendelig flau på deres vegne...godt at det nesten gikk ett år før jeg fikk med meg dette 😂 Håper dere har sluttet og lese bloggen min siden den opptar dere så mye at dere bare måtte slenge litt med leppa✌️Fortsatt god påske #elidiotas Hjertelig hilsen Tina Nevland aka den dårlige bloggeren som lå på toppen i 3 hele fåkkings døgn 😂
TinaNevland Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 På 7.7.2016 den 21.15, Anonym bruker skrev: Jeg er overrasket over at hun over natten har så mange lesere, når kvaliteten på bloggen er langt under middels... Anonymous poster hash: bef07...14b
TinaNevland Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 Ja det var veldig spesielt ! Både for meg og for dere tydeligvis! Men ikke kall meg lite intelligent når kvaliteten på hjernen din tydeligvis ikke er særlig stor...fortsatt god påske 🐣
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 Et velment råd: du burde ikke øse ut frustrasjon under fullt navn på nett. Skjønner at det gjør vondt å lese om seg selv på slike steder som dette, men prøv å heve deg over det. Anonymkode: 6fa12...35c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #9 Skrevet 17. april 2017 49 minutter siden, TinaNevland skrev: Off jeg blir så uendelig flau på deres vegne...godt at det nesten gikk ett år før jeg fikk med meg dette 😂 Håper dere har sluttet og lese bloggen min siden den opptar dere så mye at dere bare måtte slenge litt med leppa✌️Fortsatt god påske #elidiotas Hjertelig hilsen Tina Nevland aka den dårlige bloggeren som lå på toppen i 3 hele fåkkings døgn 😂 Er det noen som har googlet litt her på morgenkvisten? Du tror kanskje at tilsvarer ditt her skal skaffe deg flere lesere, men for egen del må jeg ihvertfall si at det ikke kommer til å skje. folk som helt ukritisk legger ut frustrasjonen sin på nett under fullt navn er ustabile dramaqueens som jeg ikke orker å ha noe med. Om du tar sånn på vei over 2-3 litt halvdårlige kommentarer bør du ikke blogge i det hele. Anonymkode: 2a104...399
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #10 Skrevet 17. april 2017 37 minutter siden, TinaNevland skrev: Ja det var veldig spesielt ! Både for meg og for dere tydeligvis! Men ikke kall meg lite intelligent når kvaliteten på hjernen din tydeligvis ikke er særlig stor...fortsatt god påske 🐣 Måten du oppfører deg på nå bekrefter vel både det ene og det andre. Hjelpes meg. Anonymkode: 1e39e...06e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #11 Skrevet 17. april 2017 På 7.7.2016 den 21.06, Anonym bruker skrev: Mennesker som er i kontakt med barneværnet er vel ikke akkurat kjent for å være høyt utdannet og spesielt intelligente? Hvorfor så overrasket? Anonymous poster hash: a3631...e64 Pass på hva du uttaler deg om! Har jobbet i bv i mange år. Det er mange både velstående og høyt utdannede mennesker som faktisk tar kontakt m bv fordi de eksempelvis sliter m barneoppdragelsen og trenger råd og veiledning. Eller de har ungdommer som sliter, dårlig kommunikasjon, kommet i en vond sirkel, rus, psykiske vansker osv. osv. Å innrømme at man trenger hjelp er faktisk en stor styrke i seg selv. Tror du at intelligens er avgjørende for hvordan familielivet og samspillet seg imellom utarter seg? Anonymkode: 961f9...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå