Gå til innhold

Ny blogg på topplisten - Impossible2016


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lest denne bloggen?

 

Jeg synes at den er særdeles dårlig skrevet og veldig rotete.

 

Det er greit at hun omfavner barnevernet og takker dem for hjelp, men språket er dårlig og innholdet forvirrende.

 

Anonymous poster hash: bef07...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mennesker som er i kontakt med barneværnet er vel ikke akkurat kjent for å være høyt utdannet og spesielt intelligente? Hvorfor så overrasket?

 

Anonymous poster hash: a3631...e64

Skrevet

Mennesker som er i kontakt med barneværnet er vel ikke akkurat kjent for å være høyt utdannet og spesielt intelligente? Hvorfor så overrasket?

 

Anonymous poster hash: a3631...e64

Jeg er overrasket over at hun over natten har så mange lesere, når kvaliteten på bloggen er langt under middels...

 

Anonymous poster hash: bef07...14b

Skrevet

Har sett flere som har delt et innlegg på facebook av henne i dag. Sikkert derfor hun har kommet opp på den lista.

  • 9 måneder senere...
Skrevet

Off jeg blir så uendelig flau på deres vegne...godt at det nesten gikk ett år før jeg fikk med meg dette 😂 Håper dere har sluttet og lese bloggen min siden den opptar dere så mye at dere bare måtte slenge litt med leppa✌️Fortsatt god påske #elidiotas 

Hjertelig hilsen Tina Nevland aka den dårlige bloggeren som lå på toppen i 3 hele fåkkings døgn 😂

Skrevet
På 7.7.2016 den 21.15, Anonym bruker skrev:

Jeg er overrasket over at hun over natten har så mange lesere, når kvaliteten på bloggen er langt under middels...

 

Anonymous poster hash: bef07...14b

 

Skrevet

Ja det var veldig spesielt ! Både for meg og for dere tydeligvis! Men ikke kall meg lite intelligent når kvaliteten på hjernen din tydeligvis ikke er særlig stor...fortsatt god påske 🐣

Skrevet

Et velment råd: du burde ikke øse ut frustrasjon under fullt navn på nett. Skjønner at det gjør vondt å lese om seg selv på slike steder som dette, men prøv å heve deg over det. 

Anonymkode: 6fa12...35c

Skrevet
49 minutter siden, TinaNevland skrev:

Off jeg blir så uendelig flau på deres vegne...godt at det nesten gikk ett år før jeg fikk med meg dette 😂 Håper dere har sluttet og lese bloggen min siden den opptar dere så mye at dere bare måtte slenge litt med leppa✌️Fortsatt god påske #elidiotas 

Hjertelig hilsen Tina Nevland aka den dårlige bloggeren som lå på toppen i 3 hele fåkkings døgn 😂

Er det noen som har googlet litt her på morgenkvisten? Du tror kanskje at tilsvarer ditt her skal skaffe deg flere lesere, men for egen del må jeg ihvertfall si at det ikke kommer til å skje.

folk som helt ukritisk legger ut frustrasjonen sin på nett under fullt navn er ustabile dramaqueens som jeg ikke orker å ha noe med. 

Om du tar sånn på vei over 2-3 litt halvdårlige kommentarer bør du ikke blogge i det hele. 

Anonymkode: 2a104...399

Skrevet
37 minutter siden, TinaNevland skrev:

Ja det var veldig spesielt ! Både for meg og for dere tydeligvis! Men ikke kall meg lite intelligent når kvaliteten på hjernen din tydeligvis ikke er særlig stor...fortsatt god påske 🐣

Måten du oppfører deg på nå bekrefter vel både det ene og det andre. 

Hjelpes meg. 

Anonymkode: 1e39e...06e

Skrevet
På 7.7.2016 den 21.06, Anonym bruker skrev:

Mennesker som er i kontakt med barneværnet er vel ikke akkurat kjent for å være høyt utdannet og spesielt intelligente? Hvorfor så overrasket?

 

Anonymous poster hash: a3631...e64

Pass på hva du uttaler deg om!

Har jobbet i bv i mange år. Det er mange både velstående og høyt utdannede mennesker som faktisk tar kontakt m bv fordi de eksempelvis sliter m barneoppdragelsen og trenger råd og veiledning. Eller de har ungdommer som sliter, dårlig kommunikasjon, kommet i en vond sirkel, rus, psykiske vansker osv. osv. Å innrømme at man trenger hjelp er faktisk en stor styrke i seg selv. 

Tror du at intelligens er avgjørende for hvordan familielivet og samspillet seg imellom utarter seg? 

Anonymkode: 961f9...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...