Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere hvert sammen når dere flyttet sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt i tankene på det steget i forholdet. Vi har pratet litt om juletider. Enten litt Før eller rett etter jul.

Anonymous poster hash: 47c96...722

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 2 uker. Det er 9 år siden, ble gift for 2 år siden og har 3 barn 😁

Anonymous poster hash: bc12e...aae

Skrevet

3,5 år

Anonymous poster hash: 638b3...2c1

Skrevet

Etter å ha vært sammen i 1 år flyttet vi sammem

Etter å ha bodd sammen i 1 år giftet vi oss

Etter å ha vært gift 1 år fikk vi første barnet

Anonymous poster hash: 8f262...f31

Skrevet

Vi flyttet sammen etter å ha vært kjærester i 2,5 år, fikk barn etter nesten 6 år sammen og giftet oss etter litt over 6 år sammen. Nå skal det sies at vi bare var 16 og 18 år da vi ble sammen da ;)

Anonymous poster hash: 5e88f...fbb
Skrevet

Ett år.

Det er nå atten år siden...

Anonymous poster hash: aa07e...e7f

Skrevet

Etter to uker ca. Det er 8 år siden . Vi har to barn , og planlegger ett barn til ☺️

Anonymous poster hash: 4c202...595

Skrevet

11 mnd 😊 Så deilig å slippe all kjøringen. For ikke å snakke om det økonomiske. Kjekt å være sammen hele tiden 👫

Anonymous poster hash: 4c1cc...f55

Skrevet

Han bodde hos meg fra etter to måneder, ikke på papiret, men sov sammen og var sammen hver dag. Etter 7 måneder sammen kjøpte vi bolig sammen. Jeg har barn fra før, han har ikke.

Anonymous poster hash: 4e97b...971

Skrevet

Eksamboer: Vi ble i lag da vi var 16 og 17 år. Nesten 3,5 år som kjærester før vi flytta i lag. Ble slutt etter 1,5 år som samboere.

Mannen mi: litt over 1 år som kjærester før vi flytta sammen. Har nå vært i lag i over 11 år. Er gift og har barn.

Anonymous poster hash: fe011...1d7

Skrevet

1 mnd.. Fant jo drømmemannen😍😍😍

Nå har vi vært sammen i 8 år, og 3. Barn på vei 😍😍😍

Anonymous poster hash: 47988...baa

Skrevet

Vi har ennå ikke flyttet sammen, men jeg noe hos han hver uke jeg ikke er hjemme med barna, og han besøker oss så ofte som mulig.

Mulig han flytter inn hos oss i løpet av høsten, og da har vi vært sammen i nesten halvannet år.

Skrevet

Å være, er, var har vært.

Anonymous poster hash: 985cc...8f5

Skrevet

Da hadde vi vært sammen i 2 år. Men jeg hadde barn fra før så greit å bli ordentlig kjent før vi tok det stedet.

Anonymous poster hash: 96d2e...5f3

Skrevet

Fire mnd. Men det var fordi kjæresten min plutselig stod uten et sted å bo. Hadde han hatt det, hadde jeg aldri flyttet sammen så tidlig.

Når det er sagt, så har vi hatt det veldig bra, bodd sammen i to år nå :)

Anonymous poster hash: c4d74...ed4

Skrevet

Var sammen og sov med hverandre hver dag fra første uka, fik leilighet sammen etter et år. Hadde skjedd før om ikke jeg hadde hatt en  leilighet med kontrakt som var bundet til et år, dummeste jeg har skrevet under på. 

Anonymous poster hash: 45cbd...a3c
Skrevet

Flyttet sammen ca 6 måneder ut i forholdet, da var jeg allerede 3-4 måneder på vei med vårt første barn. Har vært sammen i 11 år nå og har 4 barn. Kan legge til at jeg var 17 og han 22 da vi flyttet sammen.

Skrevet

3 mnd :) og vi rakk til og med å pusse opp litt før vi flyttet inn (svigermor eide leiligheten). Er fortsatt sammen etter 19 år!

Skrevet

Møttes i juni, kjærester i juli og han flyttet inn hos meg i august da han byttet jobb og dermed mister leilighet. Ingen av oss hadde barn så vi hoppet i det. Ideelt sett skulle vi ha ventet litt, og nytt dating og kjærestetid. Men nå har 10 år gått, vi er gift og har to barn, så funka jo ganske bra!

Anonymous poster hash: 78013...f57

Skrevet

Kjente hverandre i ca 2 mnd og vært sammen 1 mnd. Vi leide sammen ett år, så kjøpte vi hus og her har vi bodd 9 år og fått 2 hærlige barn sammen👌🏻😊

Anonymous poster hash: d799d...c41

Skrevet

Flyttet vel offisielt sammen etter 11 mnd ca, men jeg "flyttet nesten inn" etter mye kortere tid enn det. Men etter ca 11 mnd flyttet vi sammen i leilighet som vi leide et par år før vi kjøpte hus sammen. Vært sammen i straks 6 år, barn nr2 rett rundt hjørnet 😊

Skrevet

Flyttet sammen etter 7 mnd. :)

Skrevet

5 mnd hehe. Vært gift i 6 år,sammen i 10 år nå 😊

Anonymous poster hash: 263aa...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...