Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Vi er på ferie og leier to leiligheter Atle hverandre. Vi reiser flere i familien. Vårt barn på 13 låste seg ute fra den ene leiligheten. Og min mann sendte barnet over rekkverket på verandaen og til den andre. Vi er 3 etg over bakken. Kjempe høyt ned. Jeg er fly forbanna og han er sint på meg for han mener jeg overreagerer siden han stod å passet på. Da han fortalte om det var det tydlig at han ikke forstå alvoret siden han lo av det hele. Jeg er så sint at jeg gråter. Anonymous poster hash: 48ebc...164
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Jeg vet ikke hva jeg skal svare deg. Det er jo helt vilt. Total omsorgssvikt. Anonymous poster hash: 4ce96...468
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Skjønner deg så godt! For en dust av en mann!! Anonymous poster hash: cd9b5...b70
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er så sjokkert. Heldigvis har de andre i familien satt han litt på plass også. Han virker litt mer spak rundt det hele nå. Men tror ikke det har sunket helt inn. Han syns nok vi andre er prippen og overbeskyttende som han sa tidligere. Men dette er ikke ok!!! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han nå. Dette er ikke første gangen han gjør ting slike ting. Men denne tok kaka. Hi Anonymous poster hash: 48ebc...164
Gjest Minnieropptatt Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Hva kunne han gjort hvis barnet falt ned? Niks, nada. For en tulling!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Er det bare ett gjerne som skiller? Eller er det mellomrom mellom altanene? Anonymous poster hash: 9058e...d6f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Hvor gammel er barnet? Anonymous poster hash: 080e1...d76
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Tja, kastet han ungen flere meter bortover, eller er det snakk om en liten meter i mellom verandaene? Anonymous poster hash: fb64b...8e4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 13. Ja det er et mellomrom i mellom. Så måtte gå litt langs gelender før man fikk klatret over. Anonymous poster hash: 48ebc...164
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 Hvor gammel er barnet? Anonymous poster hash: 080e1...d76 Det står 13år i HI Anonymous poster hash: 994a6...8d6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #11 Skrevet 7. juli 2016 Tja, kastet han ungen flere meter bortover, eller er det snakk om en liten meter i mellom verandaene? Anonymous poster hash: fb64b...8e4 Han hjalp barnet over før barnet gikk et stykke bortover gelenderet før det klatret over på den siden. Anonymous poster hash: 48ebc...164
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #12 Skrevet 7. juli 2016 Lurte på om 13 var skrivefeil.. Ser ikke problemet om en trettenåring klatrer over, med hjelp av pappaen. Verre med en treåring. Anonymous poster hash: 080e1...d76
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 Mannen din er teit, skikkelig teit. Og jøsses det er også den anonyme som kommenterte det ikke var noe problem for ungen var 13.... Hjelpes altså! Anonymous poster hash: cbe63...004
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #14 Skrevet 7. juli 2016 Hadde bort det klart at jeg aldri kom til å stole på vurderingsevnene hans lenger, og at han ikke kom til å få være alene med noen av barna. Omsorgssvikt!! Anonymous poster hash: 692c4...d16
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #15 Skrevet 7. juli 2016 Der er 8 meter ned. Det er ikke greit. Far kunne ikke holde i barnet hele tiden da det er et stykke å gå før man kan klatre over. Så hadde barnet mistet taket så hadde ikke far hatt sjans til å reddet barnet. Hi. Anonymous poster hash: 48ebc...164
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #16 Skrevet 7. juli 2016 Der er 8 meter ned. Det er ikke greit. Far kunne ikke holde i barnet hele tiden da det er et stykke å gå før man kan klatre over. Så hadde barnet mistet taket så hadde ikke far hatt sjans til å reddet barnet. Hi. Anonymous poster hash: 48ebc...164 Er det bare jeg som lurer på hvorfor han ikke gjorde det selv??? Hvorfor utsette barnet sitt for fare? Fy for en mann og far Anonymous poster hash: 65416...c4a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #17 Skrevet 7. juli 2016 om det var så trivielt å klatre - hvorfor klatret ikke mannen selv? det der er sånt som jeg kunne gjort - jeg er ram på å klatre. men ikke i ville helvete ville jeg risikert at noen av barna mine glapp taket og kvestet seg fra 8 meter - det hadde jeg bare hatt ingen delaktighet i. og blitt lyn forbanna om noen andre tillot barna mine å risikere seg. Anonymous poster hash: b98b4...3b6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #18 Skrevet 7. juli 2016 Det gikk bra. Kanskje best å gå videre Anonymous poster hash: 5e4fd...23d
amandine Skrevet 7. juli 2016 #19 Skrevet 7. juli 2016 Jeg synes det er litt sjokkerende (siden det uttrykket brukes) at det går å ta sånn på vei. Har du aldri klatret i trær? Eller gjort noe uforsiktig?
Gjest Minnieropptatt Skrevet 7. juli 2016 #20 Skrevet 7. juli 2016 Jeg synes det er litt sjokkerende (siden det uttrykket brukes) at det går å ta sånn på vei. Har du aldri klatret i trær? Eller gjort noe uforsiktig? Synes du det er greit at dine barn klatrer i trær 8 meter over bakken?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #21 Skrevet 7. juli 2016 Jeg synes det er litt sjokkerende (siden det uttrykket brukes) at det går å ta sånn på vei. Har du aldri klatret i trær? Eller gjort noe uforsiktig? Nei verken jeg eller barna har klatret 8 meter opp i et tre. Men ja vi har klatret i tre. Men da maks to meter og over gress. Her var det 8 meter over betong. Mannen mente det var lettere for barnet enn for han. Men han kunne godt gjort det. Da jeg lurte på hvorfor ikke han gjorde det trakk han bare på skuldrene. Ja det gikk bra. Og jeg og han har snakket ferdig om det. Men tilgi det helt kommer jeg aldri til å gjøre. Kommer til å være ekstra på vakt. Hi Anonymous poster hash: 48ebc...164
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #22 Skrevet 7. juli 2016 Synes du overreagerer litt. Dette gikk bra. Min pappa tok meg med opp på hustaket for å måke vekk snø da jeg var 4. Dette var et hus m flatt tak og en etasje, men mamma ble sinna på han også. Anonymous poster hash: 95fe3...912
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2016 #23 Skrevet 7. juli 2016 Synes du det er greit at dine barn klatrer i trær 8 meter over bakken? Jeg syns personlig det er helt ok å la unger klatre i trær 8 m over bakken. De vurderer selv sine evner og hva de tør. Men det er noe annet enn å utsette seg for risiko på oppdrag fra pappa, bare fordi han ikke gidder å gå og be vaktmesteren låse opp. To ulike ting.
skinnfilla Skrevet 7. juli 2016 #24 Skrevet 7. juli 2016 Borti gata her bor en mann på 26, han har vært lam i 4 år, etter et fall fra 3. Etg ... Han knuste omtrent hvert eneste ben i kroppen og var døden nær. Så , som du sikkert skjønner, støtter jeg deg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #25 Skrevet 7. juli 2016 Borti gata her bor en mann på 26, han har vært lam i 4 år, etter et fall fra 3. Etg ... Han knuste omtrent hvert eneste ben i kroppen og var døden nær. Så , som du sikkert skjønner, støtter jeg deg. Og jeg kjenner et par stk som er kvestet for livet etter en biltur. Skal vi ikke kjøre bil heller da? Anonymous poster hash: fb64b...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå