Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 a) menssmerter mageknip ? Anonymous poster hash: 6ae28...6f4
Atanih Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Menssmerter i så fall. Ordentlige tak i ryggen. Men mest av alt er det sin helt egen smerte, som ikke minnes som noe annet.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Menssmerter. Men det var menssmerter på speed og stereoider. Har hørt mange som sammenlikner pressveer med å måtte bæsje veldig, men jeg tør ikke å tenke på hva slags fordøyelse de må ha. Jeg kan ikke sammenlikne det med noe, men husker jeg tenkte at slik føles det nok å være besatt av en demon som river deg istykker innenfra. Anonymous poster hash: 655d6...dde
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Menssmerter. Men det var menssmerter på speed og stereoider. Har hørt mange som sammenlikner pressveer med å måtte bæsje veldig, men jeg tør ikke å tenke på hva slags fordøyelse de må ha. Jeg kan ikke sammenlikne det med noe, men husker jeg tenkte at slik føles det nok å være besatt av en demon som river deg istykker innenfra. Anonymous poster hash: 655d6...dde 😂😂😂😂😂 Hærlig sammenligning.. Begynnte med takvise menssmerter, og forværret seg til menssmerter på speed og det som værre er. Rier ligner ikke på menssmerter så lenge ankurat😩😩😩😩😩 Anonymous poster hash: 755d5...650
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Ikke mageknip, nei. Med første satt smertene i ryggen, kjentes ut som ryggen skulle slites i to (stjernekikker). Med andremann var det mer som vanvittige menssmerter nede i magen, underlivet og nedover lårene. Pressriene ja... noen gang vært matforgiftet eller kraftig diare? Med skikkelige kramper når du sitter på do? Kroppen bare tar over pressingen og du klarer ikke holde igjen. Anonymous poster hash: 0290b...11a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Første gang var de ikke sammenlignbart med noe. Jeg skjønte ikke jeg hadde rier engang. At jeg var innlagt pga vannavgang tok jeg heller ikke som ett hint npr det føltes rart ut i magen. Muligens så kan det sammenlignes med sommerfugler i magen. Jeg liker ikke å ta karusellerr pga følelsen sommerfugler i magen gir, ikke at det er vondt, men rar kribling som jeg ikke liker. Jordmor syns det var litt rart jeg nevnte kribling som kom ganske ofte, men ingen vonter. Vips så hadde jeg 8cm åpning. Og slik fortsatte det til jeg hadde full åpning. Da kom smertene i takt med en unge som bestemte seg for p bade i magen min litt lengre. Andre gang kunne de sammenlignes med magesmerter. De smertene en får en stund før en blir sittende på do med rennemage. Trodde fødselen var på gang i flere uker, for jeg var skikkelig løs i magen de siste ukene. Ventet bare på at det skulle vare mer enn en time og jeg ikke måtte på do. På termindagen måtte jeg aldri på do, så da ringte jeg sykehuset etter to timer. Det var vondt slik hele tiden igrunn, med bare litt ekstra kribling ved hver rie. Jeg har aldri kjent det i ryggen eller at smerten har tatt tak i ryggen. Første gang hadde jeg igrunn ikke smerter før full åpning og ungen som slo seg vrang, jeg forventet smerter jeg trodde jeg ville dø av så mulig noe med min innstilling. Det gjorde fryktelig vondt når jeg hadde pressrier, men ungen turnet enda i magen min. Legene skjønte ikke hvorfor den ungen bestemte seg for å ikke komme ut. Og når de endelig fikk den litt ned kunne de komme til med vakum, det var ikke så godt. Men i ettertid ville jeg heller hatt fødsel nr 1 flere ganger enn flere av nr2, selv om jeg ikke hadde super vondt der heller. Første gang var det veldig godt at legene tok full kontroll npr smertene ble som de ble,, jeg tok fokus på de og ikke på hvordan jeg hadde det. Anonymous poster hash: 23163...c25
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Ingen av dem! Det var som om noen stakk inn hånden i ryggen og rev istykker alt som var av nerver. Og helte litt alkohol i såret samtidig. Anonymous poster hash: 54117...e36
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Som skikkelige sterke menssmerter ,særlig med første.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 Som gallestein.... Anonymous poster hash: 030db...bde
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 Mageknip, typ det du får om du tar pursennid.. Anonymous poster hash: 110cf...b3f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #11 Skrevet 7. juli 2016 Menssmerter, men da 1001 ganger verre. Mageknip er for meg en mer `kvalmende smerte` som sitter dypt i magen. Menssmerter går gjerne nedover rygg og bein også. Anonymous poster hash: 8761f...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå