Gå til innhold

Hvilket ikke-trolleinnlegg husker dere best da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 0a68c...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun som ville sikre barna med sikkerhetsbelter i toget

Anonymous poster hash: 0431f...7e3

Skrevet

Brannøvelsen

Anonymous poster hash: a4331...8e8

Skrevet

Hun med valp og drittmann (eller omvendt)

Anonymous poster hash: f9b87...b4f

Skrevet

Hotte Charlotte

Anonymous poster hash: 348a3...b05

Skrevet

Catchbaby som var høygravid og hadde med stesønnen på tur, og mannen som gjorde det slutt mens de var borte.

Mulig det var troll. Men jeg har uansett lurt på hvordan det gikk med henne.

Anonymous poster hash: 5cf44...42f

Skrevet

Hun som hadde ett barn på 2 år tror jeg det var,å som ville gi barnet fra seg.

Hun var sammen med barnefaren som var veldig knyttet til barnet.

Hun som hadde tenkt å komme på brannstasjonen med muffins pga en fin brannmann.

Hun som hadde ett barn på 6 mnder og ett barn på 3 år som badet ilag,så hadde mot går rett ut for å hente håndkle eller noe å når hun kom tilbake så hadde babyen hodet under vann.

Anonymous poster hash: ff5a6...e99

Skrevet

Catchbaby som var høygravid og hadde med stesønnen på tur, og mannen som gjorde det slutt mens de var borte.

Ja, det husker jeg også..

Anonymous poster hash: 3ed29...a3b

Skrevet

De tragiske. Catchbaby. Lurer på hvordan det går med henne.

Hun med babyen som nesten druknet og som nektet å dra til lege med babyen etterpå. Hun hadde brettet klesvask mens ungene badet, og så hadde den eldste satt seg på babyen. Hun fleipet etterpå med at hun skulle bade igjen, uten å følge med noe mer på dem.

Brannøvelsen. En klassiker.

Skrevet

Feil bil i feil garasje, fantastisk :)

Anonymous poster hash: f95a2...bc9

Skrevet

Hotte Charlotte (?) som skjønte at mannens turnus i Nordsjøen ikke var slik som han hadde sagt, i stedet var han deler av tiden hos sin andre familie. 

Hun med brannøvelsen. 

Skrevet

Ikke troll :)

Men koselig å bli huska på, enda det er over to år siden. Jeg har bytta nick siden da, men har hengt ut her i tykt og tynt 😁 det går bra med oss, både meg og lillegull. Vi er reetablert, jeg møtte en ny mann ikke lenge etter fødsel 😨 vi bor sammen nå og har det veldig godt.

Stesønnen har jeg fremdeles kontakt med innimellom. Barnefaren og jeg har ikke kontakt, han har ikke kontakt med barnet sitt heller. Han prøvde litt i starten, men fulgte ikke opp. Det siste jeg hørte fra han er tre mnd siden og han spurte om dna test.

Ellers tipp topp 😊

Anonymous poster hash: 7e5f1...c57

Skrevet

En som var livredd for det var en katt på verandaen hennes 😀

Skrevet

Hun som havnet på krisesenter , og skrev ett innlegg her . Lurte på hvordan det gikk med hun .

Anonymous poster hash: 69a06...544

Skrevet

Hun med dattera på 12 år som var gravid og ville beholde barnet. Men jeg håper virkelig det var troll

Anonymous poster hash: bd80e...e49

Skrevet

Hun som havnet på krisesenter , og skrev ett innlegg her . Lurte på hvordan det gikk med hun .

Hun som "forutså" hva ekskjæresten kunne gjøre, og så skjedde det? Hun som bodde hos den mannlige kollegaen? Det luktet troll!

Skrevet

Jeg føler meg litt slem som trekker det frem igjen siden hi i den tråden ble oppriktig snurt over at vi fleipet med innlegget hennes, men hver gang det blir snakk om minneverdige tråder kommer jeg på hun som syns det var så rart at mannen ville ha sex på morsdagen. Det var jo hennes dag.

Den var litt morsom, litt søt og litt trist.

Anonymous poster hash: 8c16f...30a

Skrevet

Jeg føler meg litt slem som trekker det frem igjen siden hi i den tråden ble oppriktig snurt over at vi fleipet med innlegget hennes, men hver gang det blir snakk om minneverdige tråder kommer jeg på hun som syns det var så rart at mannen ville ha sex på morsdagen. Det var jo hennes dag.

Den var litt morsom, litt søt og litt trist.

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143909172-litt-sært-at-han-vil-ha-sex-pa-morsdagen/page-1

Her er linken 💕

Skrevet

Husker en ganske lang tråd der HI oppdaget mannens utroskap mens han var offshore. Tror hun var gravid med nr. 4 eller noe sånt. Tror hun flyttet før han kom hjem... Har lurt på hvordan det gikk med henne...

Anonymous poster hash: 03212...12d

Skrevet

Hun som "forutså" hva ekskjæresten kunne gjøre, og så skjedde det? Hun som bodde hos den mannlige kollegaen? Det luktet troll!

Ja kanskje var det , er endel år siden så husker ikke akkurat :) men vært noen krisesenter innlegg her veit jeg

Skrevet

Var det ikke en tråd her for mange år siden der barnet faktisk døde? Husker ikke omstendigheten helt, men det ble skrevet innlegg her som ble brukt som bevis i rettssaken etterpå? (Altså ikke som hovedbevis)

Anonymous poster hash: 89d32...b31

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvordan det går med hun som kom seg bort fra kjæresten som voldtok henne. "Tok seg til rette" kalte hun det. Hun kom seg til et krisesenter til slutt. Har tenkt mye på henne, og håper hun har det bra i dag.

Anonymous poster hash: fdf2e...819

Skrevet

Hun som var prøverog hadde kjøpt nytt hus sammen med mannen. Under innflyttingsfesten ble hun trøtt og la seg, og våknet av at en mann lå over henne. Han stakk da hun våknet, og hun så ikke hvem det var. Da hun skrev innlegget hadde hun nettopp oppdaget at hun var gravid, og visste ikke om det var mannen eller han som vokdtok henne som var faren. Flere trodde det var troll, jeg var også litt usikker. Men mange måneder senere fulgte hun opp med en tråd om at de hadde fått barnet og tatt dna-test, og at det var mannen som var faren. Hvis det var sant, så var det en ganske tøff historie!

Anonymous poster hash: d2619...a5c
Skrevet

Hun med mann i fengsel som hadde funnet ut at hun var gravid, men som var redd for å fortelle det til kjæresten. Husker jeg reagerte voldsomt på at hun betalte alle regningene mens han satt inne for vold mot eksen sin OG at hun mente at det var eksen hans som var problemet..

Anonymous poster hash: 1389a...681

Skrevet

De tragiske. Catchbaby. Lurer på hvordan det går med henne.

Hun med babyen som nesten druknet og som nektet å dra til lege med babyen etterpå. Hun hadde brettet klesvask mens ungene badet, og så hadde den eldste satt seg på babyen. Hun fleipet etterpå med at hun skulle bade igjen, uten å følge med noe mer på dem.

Brannøvelsen. En klassiker.

Catchbaby her. Jeg må bare legge til at det var mange av rådene og oppmuntringene jeg fikk her som fikk meg trygt og godt gjennom det. På mange måter har jeg lagt alt sammen bak meg. Det var hardt og brutalt, men guri malla så fort voksen og sterk jeg ble. Og dere hadde jo rett, jeg taklet det helt fint alene. Og så gikk det jo så bra alt likevel :) jeg var virkelig knust, men dere fikk meg til å ta ansvar og være fornuftig oppi det hele. Det er jeg faktisk veldig så takknemlig for. Uansett hvor useriøst og fælt saker og ting som dukker opp her kan være. Dib er gull, når det gjelder 😊💕

Anonymous poster hash: 7e5f1...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...