Gå til innhold

Hva synes du om Elin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vakkert. Passer til en baby?

Hvordan uttaler du det? Sier selv Elin med trykk på E og uten lang i.

 

Anonymous poster hash: 1e1d6...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vel koselig?! Sier det som deg.

Skrevet

Synes det er veldig fint, eneste problemet er at det er så mange måter å uttale det på... Kjenner 4 Elin, og de uttales på 3 forskjellige måter( uten at jeg klarer å skrive ned uttalemåten)😬 Men, det er jo dere som setter "fasiten" der😉

 

Anonymous poster hash: 1a7c5...137

Skrevet

Veldig pent navn! Uttaler det som deg og har aldri hørt det uttalt på noen annen måte...

 

Anonymous poster hash: 248ae...6be

Skrevet

Elin er pent. Eli også.



Anonymous poster hash: 95a6d...a2d
Skrevet

Jeg har dobbeltnavn med Elin som navn nummer to, og jeg er utrolig fornøyd med navnet mitt!

 

Anonymous poster hash: fb03d...5ba

Skrevet

Elin er fint, og Eline er også fint!

Skrevet

Veldig fint. Uttaler det med trykk på E.

Skrevet

Liker det😊 min farmor het det❤

Skrevet

Pent :) med trykk på E her :)

Skrevet

Sikkert greit men her heter eksen til mannen min Elin så det hadde blitt veldig rart.. 😝

 

Anonymous poster hash: 4d76f...749

Skrevet

Veldig pent.

Fint enkelt og vakkert

Skrevet

Fint navn ☺

Utaler de likt som deg , men når det er mellomnavn utaler jeg det med "lang i"

 

Anonymous poster hash: dae53...0d6

Skrevet

Min 3-åring heter Elin,så jeg syns selvsagt det er pent. Vi uttaler det med lang e-lyd.

 

Anonymous poster hash: f16cf...528

Skrevet

Elin ville jeg alltid hete som barn 😂💕 uttaler Elin som deg, rett ut.

 

Anonymous poster hash: 8d529...a1d

Skrevet

Synes det er veldig fint, eneste problemet er at det er så mange måter å uttale det på... Kjenner 4 Elin, og de uttales på 3 forskjellige måter( uten at jeg klarer å skrive ned uttalemåten)😬 Men, det er jo dere som setter "fasiten" der😉

 

Anonymous poster hash: 1a7c5...137

Samme her. Jeg blir usikker på hvordan uttale navnet. Jeg kjenner;

E-linn

Eeeliiin

Eliin og

El-In

 

Men navnet er veldig fint, Ellen er enklere da 😁

 

 

Anonymous poster hash: 1a595...391

Skrevet

Samme her. Jeg blir usikker på hvordan uttale navnet. Jeg kjenner;

E-linn

Eeeliiin

Eliin og

El-In

 

Men navnet er veldig fint, Ellen er enklere da 😁

 

 

Anonymous poster hash: 1a595...391

Hvis folk faktisk uttaler Elin på alle de måtene du påstår de gjør, så kan de jo like gjerne uttale Ellen som

-E-llen

-Eeelleeen

-Elleeen

-El-ln

 

Vet du helt seriøst om folk som uttaler Elin som Eeeliiin? Det strider jo imot alle norske uttaleregler, med to lange vokaler etter hverandre. På norsk har vi veksling mellom trykktunge og trykksvake stavelser. Blir som å uttale Roar som Roooaaar

 

Anonymous poster hash: 248ae...6be

Skrevet

Hvis folk faktisk uttaler Elin på alle de måtene du påstår de gjør, så kan de jo like gjerne uttale Ellen som

-E-llen

-Eeelleeen

-Elleeen

-El-ln

 

Vet du helt seriøst om folk som uttaler Elin som Eeeliiin? Det strider jo imot alle norske uttaleregler, med to lange vokaler etter hverandre. På norsk har vi veksling mellom trykktunge og trykksvake stavelser. Blir som å uttale Roar som Roooaaar

 

Anonymous poster hash: 248ae...6be

Ja. I Bergen.

 

 

Anonymous poster hash: 1a595...391

Skrevet

Vet om folk i Haugesund/ Karmøy som uttaler de slik.

 

Anonymous poster hash: dae53...0d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...