Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Synes det er vakkert. Passer til en baby? Hvordan uttaler du det? Sier selv Elin med trykk på E og uten lang i. Anonymous poster hash: 1e1d6...f6e
Ylva og Mathilde Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Ja, det er vel koselig?! Sier det som deg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Synes det er veldig fint, eneste problemet er at det er så mange måter å uttale det på... Kjenner 4 Elin, og de uttales på 3 forskjellige måter( uten at jeg klarer å skrive ned uttalemåten)😬 Men, det er jo dere som setter "fasiten" der😉 Anonymous poster hash: 1a7c5...137
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Veldig pent navn! Uttaler det som deg og har aldri hørt det uttalt på noen annen måte... Anonymous poster hash: 248ae...6be
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Elin er pent. Eli også. Anonymous poster hash: 95a6d...a2d
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har dobbeltnavn med Elin som navn nummer to, og jeg er utrolig fornøyd med navnet mitt! Anonymous poster hash: fb03d...5ba
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #11 Skrevet 7. juli 2016 Sikkert greit men her heter eksen til mannen min Elin så det hadde blitt veldig rart.. 😝 Anonymous poster hash: 4d76f...749
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 Fint navn ☺ Utaler de likt som deg , men når det er mellomnavn utaler jeg det med "lang i" Anonymous poster hash: dae53...0d6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #14 Skrevet 7. juli 2016 Min 3-åring heter Elin,så jeg syns selvsagt det er pent. Vi uttaler det med lang e-lyd. Anonymous poster hash: f16cf...528
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #15 Skrevet 7. juli 2016 Elin ville jeg alltid hete som barn 😂💕 uttaler Elin som deg, rett ut. Anonymous poster hash: 8d529...a1d
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #16 Skrevet 7. juli 2016 Synes det er veldig fint, eneste problemet er at det er så mange måter å uttale det på... Kjenner 4 Elin, og de uttales på 3 forskjellige måter( uten at jeg klarer å skrive ned uttalemåten)😬 Men, det er jo dere som setter "fasiten" der😉 Anonymous poster hash: 1a7c5...137 Samme her. Jeg blir usikker på hvordan uttale navnet. Jeg kjenner; E-linn Eeeliiin Eliin og El-In Men navnet er veldig fint, Ellen er enklere da 😁 Anonymous poster hash: 1a595...391
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #17 Skrevet 7. juli 2016 Samme her. Jeg blir usikker på hvordan uttale navnet. Jeg kjenner; E-linn Eeeliiin Eliin og El-In Men navnet er veldig fint, Ellen er enklere da 😁 Anonymous poster hash: 1a595...391 Hvis folk faktisk uttaler Elin på alle de måtene du påstår de gjør, så kan de jo like gjerne uttale Ellen som -E-llen -Eeelleeen -Elleeen -El-ln Vet du helt seriøst om folk som uttaler Elin som Eeeliiin? Det strider jo imot alle norske uttaleregler, med to lange vokaler etter hverandre. På norsk har vi veksling mellom trykktunge og trykksvake stavelser. Blir som å uttale Roar som Roooaaar Anonymous poster hash: 248ae...6be
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #18 Skrevet 8. juli 2016 Hvis folk faktisk uttaler Elin på alle de måtene du påstår de gjør, så kan de jo like gjerne uttale Ellen som -E-llen -Eeelleeen -Elleeen -El-ln Vet du helt seriøst om folk som uttaler Elin som Eeeliiin? Det strider jo imot alle norske uttaleregler, med to lange vokaler etter hverandre. På norsk har vi veksling mellom trykktunge og trykksvake stavelser. Blir som å uttale Roar som Roooaaar Anonymous poster hash: 248ae...6be Ja. I Bergen. Anonymous poster hash: 1a595...391
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #19 Skrevet 8. juli 2016 Vet om folk i Haugesund/ Karmøy som uttaler de slik. Anonymous poster hash: dae53...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå