Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Vi er på besøk hos en kamerat av mannen og familien hans, men jeg føler at vi trenger oss på, og at de kanskje ikke var så keene på besøk.. Skal bare være til i morgen heldigvis. De er ikke sure eller noe, men det virker som det er et lite ork likevel at vi er her.. Samtidig er jeg så utrolig sliten og trøtt da babyen sover dårlig om natta, så satser på å legge meg tidlig.. Ikke noe fornuftig i dette innlegget, men måtte bare få ut litt frustrasjon! Anonymous poster hash: 9c7f4...06a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Var det de som inviterte? Anonymous poster hash: b6672...2bd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Hvis babyen sover dårlig om natta kan jo det bære slitsomt for alle, om dere bor under samme tak... Anonymous poster hash: acf6a...7dc
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er faktisk litt usikker, for det er mannen som har ordnet med dette. Men jeg frykter at det er vi som har invitert oss selv dessverre.. Og det synes jeg er veldig ekkelt! Anonymous poster hash: 9c7f4...06a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Hvis babyen sover dårlig om natta kan jo det bære slitsomt for alle, om dere bor under samme tak... Anonymous poster hash: acf6a...7dc Ja, det er sant.. Får håpe på ei god natt da.. Kom idag, så har ikke sovet her ennå. Anonymous poster hash: 9c7f4...06a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Kan jo være tusen grunner til den oppførselen. Kanskje hadde de en stor krangel rett før dere kom. Anonymous poster hash: f076b...153
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Jeg ville spurt mannen hva de faktisk hadde avtalt. Anonymous poster hash: ce00a...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå