Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har lenge slitt med en ukjent ryggproblematikk, er bra til tider men så får jeg ekstremt mye smerter, spesielt etter jul har det blitt verre og legen er helt usikker på hva som feiler meg.. Nå har jeg lest litt om MR på nettet, og jeg har plutselig helt angst for at jeg kan ha svulst, nerveskader osv... Har slitt en del med rykninger (leamus) i mange år overalt på kroppen... Så jeg spurte legen sist hva han tenker det er, men han vet virkelig ikke hva som kan feile meg.. Smertene kommer og går og når det er på verst må jeg ta sterke medisiner Noen som har tatt MR av ryggen og hvordan var det? Anonymous poster hash: a567e...b7d
skjotta Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Du ligger på ryggen inni et slags rør og så bråker det masse. Tar 15 min eller så.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Tok MR av ryggen i forrige uke. Du får sprøytet inn kontrastvæske og rullet inn i et rør. Der ligger du ca tyve min mens du hører på musikk og det bråker en del fra maskinen. Helt greit. Ikke ta sorgene på forskudd! Vanlig å være nervøs, men som regel er det noe helt ufarlig. Anonymous poster hash: c1308...c87
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Takk for svar Må man vente lenge på resultatet? Anonymous poster hash: a567e...b7d
Lille krøll Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Takk for svar Må man vente lenge på resultatet? Anonymous poster hash: a567e...b7d Enten ber du om CD som legen din ev kan lese bildene av selv eller venter ca 1 uke. Det er vel tilleggsutdanning på 5 år for å kunne lese alle slags røntgen så de kan det best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå