Gå til innhold

Ta igjen mot gjerrigknarker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode idéer om hvordan en kan utnytte/ta igjen mot noen som er irriterende gjerrige?

Eneste jeg har kommet på er å reise på besøk for ei natt eller to og ikke ta med noe. Andre og morsomme idéer?

Anonymous poster hash: 392a2...920

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at de er gjerrige da, og ikke har dårlig råd?

Skrevet

Herregud, flott måte å få seg venner på!

Anonymous poster hash: d53c5...155

Skrevet

Bare utelat dem fra livet ditt? Ble avkrevd 2 € for en kaffe av ei jeg anså som en venninne, hun hadde tydeligvis ignorert fullstendig at jeg serverte henne en kald øl mens hun lå i badekaret kvelden før. Den kostet 8 €. Jeg sa ingenting, men etterhvert som hun fortsatte å finregne på kroner og øre i alle sammenhenger kuttet jeg henne ut. Folk som er så lite rause gidder jeg ikke. Har man dårlig råd, har jeg full forståelse, og spanderer gjerne uten å forvente noe igjen.

Skrevet

Herregud, flott måte å få seg venner på!

Anonymous poster hash: d53c5...155

Så du mener det er bedre å utnytte venner ?

Anonymous poster hash: f66ae...846

Skrevet

Noen som har gode idéer om hvordan en kan utnytte/ta igjen mot noen som er irriterende gjerrige?

Eneste jeg har kommet på er å reise på besøk for ei natt eller to og ikke ta med noe. Andre og morsomme idéer?

Anonymous poster hash: 392a2...920

Hvis noen irriterer deg, så får du enten si det til dem eller utelate dem fra livet ditt. Å "ta igjen" er bare barnslig.

Anonymous poster hash: 8d83e...e77

Skrevet

Gjerrige folk gidder jeg ikke omgås.

Man må gjerne være økonomisk og det er en ærlig sak å ha dårlig råd, men gjerrighet er så stusselig. En venninne som omtrent telte antall tørk av dorullen og hvor mange glass melk de ulike drakk på hyttetur. Hun inviteres ikke lenger, det er bare en stemningsdemper på hele laget.

Anonymous poster hash: f626e...ebc

Skrevet

Så du mener det er bedre å utnytte venner ?

Anonymous poster hash: f66ae...846

Mulig hun skal frem til at det å dra på besøk er en fin måte å bli enda bedre kjent på, uansett om man har noe med eller ei.

Anonymous poster hash: 01e78...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...