Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 hele familien endte med å bli kastet av flyet. Fordi moren ble aggressiv da hun fikk beskjed om å ta rede på ungen. Så hva er det mest "sjokkerende" du har opplevd av foreldres oppførsel? Anonymous poster hash: 5c48d...e6f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Bra de ble kastet av ( forhåpentlig ikke i lufta...). Hvor stod dette? Anonymous poster hash: ca4b2...918
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 hele familien endte med å bli kastet av flyet. Fordi moren ble aggressiv da hun fikk beskjed om å ta rede på ungen. Så hva er det mest "sjokkerende" du har opplevd av foreldres oppførsel? Anonymous poster hash: 5c48d...e6f Da jeg var ca 7-8 år husker jeg et evenement på en utescene i en eller annen fornøyelsespark eller på en festival. Artistene på scenen var ferdige med showet og kastet ut klistremerker eller små tatoveringsbilder til barna som sto rundt. Jeg bøyde meg for å ta opp et bilde, og i det fingrene mine grep om det, trampet en ukjent dame meg hardt på hånda med platåskoen sin - og ropte til sønnen "DER fikk vi ett!" Vet ikke om det var like sjokkerende, men siden jeg var 7 år ble jeg nokså paff 😦
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Var i et selskap hvor den eneste ungen der hadde skrevet navnet sitt på veggen, men mora insisterte likevel på at det ikke var han... Anonymous poster hash: ca4b2...918
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Bra de ble kastet av ( forhåpentlig ikke i lufta...). Hvor stod dette? Anonymous poster hash: ca4b2...918 De ventet til etter landing ja 😂 http://www.dagbladet.no/nyheter/ryanair-utestenger-smabarnsmor-pa-livstidnbsp--vi-matte-tilkalle-politiet/60309349 Anonymous poster hash: 5c48d...e6f
Ylva og Mathilde Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Jøss! Skulle likt å sett hva som faktisk skjedde!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 De ventet til etter landing ja http://www.dagbladet.no/nyheter/ryanair-utestenger-smabarnsmor-pa-livstidnbsp--vi-matte-tilkalle-politiet/60309349Anonymous poster hash: 5c48d...e6f Lurer på hvor ungen har det fra? Anonymous poster hash: ca4b2...918
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 En mor som ba 4-åringen sin (helt fremmed, på matbutikken) gå bort og hilse på min nyfødte baby. Eh...HVA? Anonymous poster hash: 78f6d...746
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 Da jeg var ca 7-8 år husker jeg et evenement på en utescene i en eller annen fornøyelsespark eller på en festival. Artistene på scenen var ferdige med showet og kastet ut klistremerker eller små tatoveringsbilder til barna som sto rundt. Jeg bøyde meg for å ta opp et bilde, og i det fingrene mine grep om det, trampet en ukjent dame meg hardt på hånda med platåskoen sin - og ropte til sønnen "DER fikk vi ett!" Vet ikke om det var like sjokkerende, men siden jeg var 7 år ble jeg nokså paff Det var heller mer sjokkerende, vil jeg si. En voksen dame som tramper på hånden til et barn for å ta fra henne noe og gi det til eget barn? Det er jo sykt. Anonymous poster hash: e42e0...ba9
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 En mor som ba 4-åringen sin (helt fremmed, på matbutikken) gå bort og hilse på min nyfødte baby. Eh...HVA? Anonymous poster hash: 78f6d...746 Var det sjokkerende? Kanskje han gutten skulle bli storebror eller no? Litt rart,men jeg syns ikke det var såååå sjokkerende Anonymous poster hash: 4ecbd...ec4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #11 Skrevet 7. juli 2016 Var det sjokkerende? Kanskje han gutten skulle bli storebror eller no? Litt rart,men jeg syns ikke det var såååå sjokkerende Anonymous poster hash: 4ecbd...ec4 Enig med deg. Anonymous poster hash: e42e0...ba9
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #12 Skrevet 7. juli 2016 På en lengre togtur satt begge foreldrene og sov og så på iPad, i flere timer vandret barnet på to år rundt alene på toget. En gang gikk barnet nesten av toget, jeg måtte stoppe henne i døra. Jeg varslet barnevernet. Anonymous poster hash: e9d73...964
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 Var på ferie i "syden" da jeg var 12 år. Jeg og noen venner var på et lite tivoli og der kjørte vi radiobiler. Det ble vel noen små kræsj med de andre bilene, noe som vel er hele poenget. . Da bilene stoppet kom en voksen mann bort til meg og tok tak håret mitt og smalt knyttneven i haka mi... fordi jeg hadde truffet bilen til barna hans. Anonymous poster hash: 457b1...f6a
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2016 #15 Skrevet 7. juli 2016 Var på ferie i "syden" da jeg var 12 år. Jeg og noen venner var på et lite tivoli og der kjørte vi radiobiler. Det ble vel noen små kræsj med de andre bilene, noe som vel er hele poenget. . Da bilene stoppet kom en voksen mann bort til meg og tok tak håret mitt og smalt knyttneven i haka mi... fordi jeg hadde truffet bilen til barna hans. Anonymous poster hash: 457b1...f6a 😨 er det MULIG?!
Helene Harepus Skrevet 7. juli 2016 #16 Skrevet 7. juli 2016 Det var heller mer sjokkerende, vil jeg si. En voksen dame som tramper på hånden til et barn for å ta fra henne noe og gi det til eget barn? Det er jo sykt. Anonymous poster hash: e42e0...ba9 Enig!
Superdolly Skrevet 7. juli 2016 #17 Skrevet 7. juli 2016 Da jeg var ca 7-8 år husker jeg et evenement på en utescene i en eller annen fornøyelsespark eller på en festival. Artistene på scenen var ferdige med showet og kastet ut klistremerker eller små tatoveringsbilder til barna som sto rundt. Jeg bøyde meg for å ta opp et bilde, og i det fingrene mine grep om det, trampet en ukjent dame meg hardt på hånda med platåskoen sin - og ropte til sønnen "DER fikk vi ett!" Vet ikke om det var like sjokkerende, men siden jeg var 7 år ble jeg nokså paff Det er noe av det verste jeg har hørt, faktisk. Skikkelig slemt gjort. Var på ferie i "syden" da jeg var 12 år. Jeg og noen venner var på et lite tivoli og der kjørte vi radiobiler. Det ble vel noen små kræsj med de andre bilene, noe som vel er hele poenget. . Da bilene stoppet kom en voksen mann bort til meg og tok tak håret mitt og smalt knyttneven i haka mi... fordi jeg hadde truffet bilen til barna hans. Anonymous poster hash: 457b1...f6a *sjokkert* Håper vaktene kom og tok ham. fy f... for en drittsekk! Dette er noen år siden. Jeg passet min venninnes barn. Barnet var da 3 år. Vi gikk på kafe. På den kafeen hadde de et par gyngehester i en krok, som barn kunne gynge på. Begge hestene var opptatt, så vi kjøpte oss litt å spise og drikke og ventet. Da de to guttene som brukte hestene, gikk sin vei, gikk vi bort og min venninnes barn satte seg på den ene hesten. Da kom de to guttene tilbake, hylte og skreik og forsøkte å slå og rive barnet ned. Jeg hindret dem selvfølgelig, og så så jeg at det satt en dame og kikket på oss. Uten å si noe. Den ene gutten var helt rabiat og sparket og slo etter meg, mens den andre slo etter barnet på gyngehesten. Jeg endte med å kjefte så grundig på dem at de lusket slukøret vekk. Til denne dag vet jeg ikke om damen som så på var moren eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #18 Skrevet 9. juli 2016 Wow, en del spesielle foreldre ja. Gutten til ei venninne av meg ble slått og bitt av dattra til en venninne av henne, men det skulle ikke sies noe på. Det var jentas reaksjon på at en annen kom for å leke med hennes leker og hun måtte få gjøre det da. Venninna mi tok gutten sin å gikk. Anonymous poster hash: 5c48d...e6f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #19 Skrevet 9. juli 2016 Vi var i dyreparken å barnet mitt kranglet med ett annet barn om en leke. Den andre gutten på ca 3 år tar en bøtte med iskaldt vann å heller over hodet på barnet mitt! Anonymous poster hash: d7cc4...087
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #20 Skrevet 9. juli 2016 Vi var i dyreparken å barnet mitt kranglet med ett annet barn om en leke. Den andre gutten på ca 3 år tar en bøtte med iskaldt vann å heller over hodet på barnet mitt! Anonymous poster hash: d7cc4...087 Så lenge det ble gjort av en treåring var det ikke så veldig sjokkerende. Denne tråden handler om voksnes sjokkerende oppførsel. Anonymous poster hash: e42e0...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå