Gå til innhold

Vogn med tre hjul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, dere som har vign med tre hjul, gjerne sånne joggevogn-greier, ser dere ikke selv at det ser ut som handicap-vogn?! Ser jo ut som man triller rundt på en retarded unge....

Anonymous poster hash: 8a29f...0a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*facepalm*

Anonymous poster hash: 2a2e3...3a3

Skrevet

Lille patetiske taper.

Anonymous poster hash: 4e56a...b75

Skrevet

Så dere har sånn handicap-vogn til ungen deres?? Hm, spesielt... Er jo naturligvis forståelig om det faktisk er noe galt med ungen, men å frivillig uten grunn trille rundt og la det se ut som at ungen er retarded er litt spesielt synes jeg... Hi

Skrevet

Handicap vogner har store bakhjul og fleksibelt forhjul slik at den lettere kommer seg frem over alt.

Både ute i naturen og inne i byen.

Når er barn har blitt så stort at det kan sitte i trille er det mange som har de samme behovene og derfor velger lignende vogn.

En handicap-vogn skal være funksjonell, hvorfor kan ikke en barnevogn være det på samme måte?

Syns hele utsagnet var teit og lite gjennomtenkt

Anonymous poster hash: 6bd13...cfa
Skrevet

Så dere har sånn handicap-vogn til ungen deres?? Hm, spesielt... Er jo naturligvis forståelig om det faktisk er noe galt med ungen, men å frivillig uten grunn trille rundt og la det se ut som at ungen er retarded er litt spesielt synes jeg... Hi

Du trollemor, finn noe mer troverdig å trolle om da

Anonymous poster hash: da4f8...5f3

Skrevet

Haha, jaja :)

Anonymous poster hash: c60aa...e72

Skrevet

At du bruker ordet retarded sier jo mest om deg...

Skrevet

Det du sier er du selv. Og ja, jeg kjører faktisk min " retarded" baby rundt i vogn med 3 hjul. Mountain Buggy, om du lurte.

Anonymous poster hash: b4288...f6d

Skrevet

Altså, dere som har vign med tre hjul, gjerne sånne joggevogn-greier, ser dere ikke selv at det ser ut som handicap-vogn?! Ser jo ut som man triller rundt på en retarded unge....

FY fader for noen holdninger du har.

Anonymous poster hash: f47d0...092

Skrevet

Det du sier er du selv. Og ja, jeg kjører faktisk min " retarded" baby rundt i vogn med 3 hjul. Mountain Buggy, om du lurte.

"Det du sier er du selv"? Hahahaha, er du fire år eller? 😂 Hi

Skrevet

"Det du sier er du selv"? Hahahaha, er du fire år eller? HiAnonymous poster hash: 8a29f...0a4

Nei, det var satt på spissen, for et så barnslig hovedinnlegg fortjener et svar på samme modenhetsnivå. Voks opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...