Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Vesla på 1,5 er en håndfull. Var en situasjon jeg måtte løfte henne ut av. Hun klarer ved et uhell å nikke til meg over neseryggen. Det svartner for meg, i form av at jeg mistet synet et øyeblikk. Jeg brøler faen og hyler til mannen at han må ta henne. Han reagerer ikke så jeg hyler igjen, ta henne for helvete. Synet kommer tilbake og tårene spruter. Blør neseblod og går på badet. Mannen virker litt sur fordi jeg brølte til han og jeg lurer på om jeg kanskje overreagerte. Nå dunker det i hodet og bak øynene og er helt rød på det hvite i øyekroken. Skikkelig flau fordi jeg brøla slik. Og nesa føles stor og det knirker i den. Anonymous poster hash: 66a87...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Helt vanlig å reagere sint når en får vondt, det er instinktivt. Og mannen din høres treig ut som ikke reagerte og helt på jordet om han blir sur på deg mens du står og drypper blod Anonymous poster hash: 536e6...8c5
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Vesla på 1,5 er en håndfull. Var en situasjon jeg måtte løfte henne ut av. Hun klarer ved et uhell å nikke til meg over neseryggen. Det svartner for meg, i form av at jeg mistet synet et øyeblikk. Jeg brøler faen og hyler til mannen at han må ta henne. Han reagerer ikke så jeg hyler igjen, ta henne for helvete. Synet kommer tilbake og tårene spruter. Blør neseblod og går på badet. Mannen virker litt sur fordi jeg brølte til han og jeg lurer på om jeg kanskje overreagerte. Nå dunker det i hodet og bak øynene og er helt rød på det hvite i øyekroken. Skikkelig flau fordi jeg brøla slik. Og nesa føles stor og det knirker i den. Anonymous poster hash: 66a87...5bb Du skal ikke ha dårlig samvittighet, du skal ringe lege. Du kan ha fått en lettere hjernerystelse, og du kan ha fått brudd i nesen. Og mannen din kan øve seg på å få fingeren ut når det skjer noe utenom det vanlige. Ingen brøler for moro skyld...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Helt vanlig å reagere sint når en får vondt, det er instinktivt. Og mannen din høres treig ut som ikke reagerte og helt på jordet om han blir sur på deg mens du står og drypper blod Anonymous poster hash: 536e6...8c5 Blødde ikke med en gang. Det kom etterhvert. Han er treg i avtrekkeren ja. Har irritert meg tidligere. Anonymous poster hash: 66a87...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Du skal ikke ha dårlig samvittighet, du skal ringe lege. Du kan ha fått en lettere hjernerystelse, og du kan ha fått brudd i nesen. Og mannen din kan øve seg på å få fingeren ut når det skjer noe utenom det vanlige. Ingen brøler for moro skyld... Synes det er flaut at jeg brøla. Dunker ikke like ille nå. Får vel en fin blåveis under begge øynene. Passer jo fint. Skal reise på ferie på lørdag. 😏 Anonymous poster hash: 66a87...5bb
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Synes det er flaut at jeg brøla. Dunker ikke like ille nå. Får vel en fin blåveis under begge øynene. Passer jo fint. Skal reise på ferie på lørdag. 😏 Anonymous poster hash: 66a87...5bb Seriøst, hvis det svartnet for deg, så søk lege. Ikke for å være hysterisk...
Gjest Darwinia:-) Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Ta en tur til legen, for sikkerhets skyld. Og lær mannen å få ut fingeren. Dårlig samvittighet skal du ikke ha. Selvfølgelig ikke en helt heldig situasjon men reaksjonen din var ganske naturlig og dette er vel ikke noe som skjer titt og ofte😊
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Ringte legen. Var ikke vits å komme inn. Hvis jeg følte meg kvalm og svimmel i løpet av kvelden kunne jeg dra på legevakten. Nesa er litt hoven men ikke vond å klemme på. Det knirker i den dog. 😳 Det røde på øynene er også borte. Mannen ble ikke sur sa han, han ble så paff for jeg har aldri oppført meg slik før. 🙊 Anonymous poster hash: 66a87...5bb
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 du klikker ikke for det, skjømnner du fikk vondt,men man brøler ikke med en liten en på armen Anonymous poster hash: 29a05...c82
Mamma_til_2 Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 du klikker ikke for det, skjømnner du fikk vondt,men man brøler ikke med en liten en på armen Anonymous poster hash: 29a05...c82 Vet du hvor vont det er og bli skallet i nesen? Jeg hadde og brøt om det hadde vært meg! Den lille ble nok sjokkert med papaen tok over tilslutt, og fikk roa barnet!
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2016 #11 Skrevet 7. juli 2016 Ringte legen. Var ikke vits å komme inn. Hvis jeg følte meg kvalm og svimmel i løpet av kvelden kunne jeg dra på legevakten. Nesa er litt hoven men ikke vond å klemme på. Det knirker i den dog. 😳 Det røde på øynene er også borte. Mannen ble ikke sur sa han, han ble så paff for jeg har aldri oppført meg slik før. 🙊 Anonymous poster hash: 66a87...5bb Nei, men akkurat det siste der bør kanskje være en pekepinn for ham - når kona, som ellers er rolig, banner og roper som en bryggesjauer, er noe galt...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #12 Skrevet 7. juli 2016 Jeg misliker intenst folk som er treige i slike situasjoner. Jeg lurer på hvordan de ville reagert hvis det virkelig stod om liv, og hvert sekund telte. Er de like tafatte da? Synes du reagerte helt ok og forståelig gitt situasjonen! Mannen din må jobbe med papparefleksene sine. Anonymous poster hash: 06148...4ff
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 Her er det mannen som skal ha dårlig samvittighet, ikke du. Det hørtes skikkelig vondt ut. Har selv blitt skalla på nesa. Det var så vondt at tårene spratt ut, men ble bare litt rød etterpå. Høres ut som om du fikk et veldig hardt slag. Bra du ringte legen. Anonymous poster hash: 2e615...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå