Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har oppdaget at jeg har masse pigmentflekker i ansiktet. Har ikke lagt merke til dem før, antakelig fordi vi har ganke dårlig lys på badet. Når jeg ser meg selv i et speil i sollys, ser jeg at jeg har lysebrune "spragler" over store deler av ansiktet. Antar at det skyldes p-piller. Har alltid brukt en dagkrem med faktor 15, så trodde at jeg var beskyttet, men det var åpenbart ikke nok. Har googlet dette, og ser at det går an å få resept på noe som bleker pigmentflekkene. Har noen prøvd dette, og har det hatt effekt? Anonymous poster hash: cbeb9...d72
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Har samme problem, så dytter denne.. Anonymous poster hash: f7689...d35
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Laserfjerning på salong. Ellers så tror jeg det finnes få vidunderkurer for å få bort disse flekkene.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Laserfjerning på salong. Ellers så tror jeg det finnes få vidunderkurer for å få bort disse flekkene. http://www.kk.no/livsstil/slik-fjerner-du-pigmentflekkene-22870 I denne artikkelen står det om legemidler som kan jevne ut hudfargen. Jeg har aldri hørt om dem før, så skulle gjerne ha hørt om andres erfaringer, både med virkning og bivirkninger. Anonymous poster hash: cbeb9...d72
Hønemor30 Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har også noen stygge flekker i ansiktet pga p-piller. Værst på overleppe og hake. Ser ikke pent ut. Jeg fikk de på fjellet tidligere i år, enda jeg hadde smurt meg godt med faktor 50! i ansiktet. 😳 Følger denne. På apoteket skal de visstnok ha en krem som skal dempe det. Men har lest at sånt ikke virker og at det kun er laser som fungerer. Så følger med her om du får noen svar 😊
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Set finnes en krem som heter pigmanorm ( tror jeg). Den er uregistrert og du må til lege og få resept. Husker ikke hva som er i den, men den virker! Anonymous poster hash: da2cd...48a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har prøvd det meste av produkter, green peel og tca peeling. Fikk meste av mine da jeg var gravid. Min erfaring er at det kan dempes, men med en gang jeg er i sola så kommer det fram igjen. Så bruker stort sett produkter som demper det på vinteren, alltid faktor 30, og på vårparten er huden stort sett finest Jeg prøver å holde det litt i sjakk på sommeren også, caps, solbriller og sitter ikke alt for lenge med sola rett i ansiktet. Men det er jo så godt med litt sol også etter en lang vinter, så det er vanskelig! Anonymous poster hash: 3542b...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå