Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 .. i en felles e-post der det påpekes ting som kan gjøres bedre? Det har han nemlig gjort. Han har sendt en e-post til en felles e-post vi på vår avdeling bruker og sagt at vi må være litt ekstra oppmerksomme som følger av en arbeidsoppgave vi gjør, da især "mitt navn" da han ser det glipper litt der. Jeg synes ikke det var særlig greit å bli hengt ut sånn, og jeg er også delvis sykemeldt og ser egentlig ikke hvordan især jeg skulle ha glippet på dette når dette er en arbeidsoppgave vi alle har ansvar for. Er dette ok? Anonymous poster hash: 205a6...f44
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Nei virkelig ikke! En felles mail om at alle må skjerpe seg for det blir gjort feil er greit, om det er ting du har gjort feil skal selvfølgelig det tas med deg direkte og ikke på en fellesmail. Anonymous poster hash: cbe83...363
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Dette må du ta opp med verneombud på jobben! Og kanskje også tillitsvalgt hvis du er organisert! IKKE OK! Anonymous poster hash: 1b3a3...87f
Hjertefru Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Klart dette ikke er OK. Det er uthenging. Ta kontakt med verneombud. Flott at lederen tar opp ting som kan forbedres men går det på person tar man det på tomannshånd. Dårlig gjort av leder.
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Det er mobbing. Du skal veiledes til å gjøre en god jobb, men ikke i plenum.
Gjest Stjerneklart Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Aboslutt ikke OK. Hadde nok tatt dette videre om jeg var deg, for slik skal det ikke være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå