Gå til innhold

Dere med barn på ca 2 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukere dere body hver dag på de? Eller t skjorte og bleie? Og hvor får jeg kjøpt det i str 98? (Body) De på barnas hus er litt smale og stive i stoffet synes jeg..

Anonymous poster hash: 2472e...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min går ikke enda, så det mest praktiske er body. Kjøpt litt på hm ihvertfall. Men nå på sommeren går det mest i vanlige t-skjorter og gensere.

Anonymous poster hash: 625fe...e48

Skrevet

Skjorte nå på sommeren. Vil nok kjøpe body til høsten. Nå er hun ganske liten så vi får fortsatt bodyer til henne. 22 måneder.

Anonymous poster hash: 3b245...0e5

Skrevet

Slutta med body når hun slutta med bleier. Da var hun akkurat fylt to år.

Anonymous poster hash: b1011...83a
Skrevet

Han bruker stort sett bare vanlige t-skjorter og gensere nå. Lite fint å få tak i i strl 98 av bodyer. Mulig vi bruker litt body igjen til vinteren for å slippe glippen på magen. Bruker fortsatt bleier.

Skrevet

Min jente er nesten 90 cm og 13 kilo, så her blir 92 litt knapt.. Tenker vi slutter med body når hun slutter med bleier. Husker ikke hva jeg gjorde med eldste, hun var jo faktisk 3 før hun slutta med bleier. Kjekt med body for p holde på bleia.

Anonymous poster hash: 2472e...5d4

Skrevet

Jeg kjøper bodyer i 104 på name it.

Anonymous poster hash: a75f8...f8c

Skrevet

Slutter med body når de kommer seg opp i loddrett posisjon dvs går.

Anonymous poster hash: 759ae...b93

Skrevet

Brukte body helt opp til str 92.

Anonymous poster hash: af41f...f64

Skrevet

Brukte body opp til str. 104 (2 år og 2 måneder/ stor gutt). Sluttet med bleie i vår, og da sluttet vi med body.

Anonymous poster hash: 7d17a...b35

Skrevet

Har sluttet med bodyer rundt 2 års alder. Har da brukt 2-delt ullsett om vinteren, og t-skjorte om sommeren. Synes det er det greieste når de blir så store. Ofte begynner man da også så smått med do-trening, og da er body noe makkverk:-) Mine har vært litt over 2,5 år da de sluttet med bleier på dagtid, men har da ikke brukt body på over et halvt år.

Anonymous poster hash: 78f32...82d

Skrevet

Har sluttet med body mellom 2 og 3 år, uavhengig av bleieslutt. Det blir bare tull ift knapper som spretter opp og knotete i forb med pottetrening.

Vanskelig å finne store nok er det også.

Skrevet

Mini her er 20 mnd, og bruker begge deler. Men jeg har sluttet å kjøpe bodyer nå, ser jeg bruker de jeg har mindre og mindre.

Anonymous poster hash: 8a750...3ec
Skrevet

Min blir 3 i oktober og bruker fortsatt body. Men skal trene på bleieslutt nå i sommer og da ryker bodyen også. Hun bruker 92 og det er omtrent umulig å finne så gleder meg til hun slutter 😊

Anonymous poster hash: 4ea1d...b97

Skrevet

Min fylte 2 for en måned siden og nå bruker vi opp de siste bodyene hun har igjen som alternativ til pysj. Jeg sluttet å kjøpe bodyer rundt 1,5 års alderen for da syntes jeg ikke det er så praktisk med body lenger, og nå har hun begynt å gå på potte så da fungerer det ikke med body. De fleste butikker har bodyer opp til str 86, en del har til 92 og noen få til 98. Jeg tror jeg har sett body i 98 på barnas hus og på name it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...