Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er god venn med en vi begge er venner med. Vi prater mye både face to face og chat. Har aldri vært noe flørting eller slik, men mannen min blir usikker og sjalu. Jeg har gått ned mye i vekt og har blitt relativt pen som følge av det (sier ikke det for p være hoven). Det virker som han tror jeg kommer til å være utro med denne mannen, selvom jeg har sagt til han flere ganger at det aldri kommer til å skje og at det er kun mannen min jeg elsker og vil ha. Hva kan jeg gjøre? Vil jo ikke kutte kontakten fordi han er sjalu jeg er veldig god venninne med samboeren hans også og det vil aldri skje noe! Anonymous poster hash: 2d1df...5e0
Luksusdyret Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Be han rulle inn og ta seg en bolle. Det er ikke ditt problem at han er sjalu, med mindre du har gitt ham grunn til det tidligere ved å flørte med andre, være utro osv. Man ditcher ikke vennene sine bare fordi partneren har et sjalusiproblem.
skjotta Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Hmm. Egentlig burde han snoke på telefonen din, pcn din og nettbrettet ditt. Installere gps app på telefonen din og til slutt hive deg på hodet og ræv ut, da ingen som er utro innrømmer det... 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Han har ingen grunn. Har aldri flørta med andre eller vært utro. Han er rett og slett usikker på seg selv tror jeg Anonymous poster hash: 2d1df...5e0
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Hmm. Egentlig burde han snoke på telefonen din, pcn din og nettbrettet ditt. Installere gps app på telefonen din og til slutt hive deg på hodet og ræv ut, da ingen som er utro innrømmer det... 😂😂😂 Han burde også sjekke seg for HIV jevnlig. Man vet jo aldri!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Han burde også sjekke seg for HIV jevnlig. Man vet jo aldri! Hmm. Egentlig burde han snoke på telefonen din, pcn din og nettbrettet ditt. Installere gps app på telefonen din og til slutt hive deg på hodet og ræv ut, da ingen som er utro innrømmer det... Samt oppsøke den andre mannen og forlange at kontakten opphører, og kreve av deg at du sletter ham på facebook og alle andre medier, og så må du selvsagt gi han full anledning til å sjekke din telefon, facebook, osv akkurat når han vil. Det er jo unaturlig å ha den slags kontakt med andre menn når du er i et forhold, det er i seg selv utroskap. Anonymous poster hash: 586c5...0ff
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Huff, unnskyld HI. Dette ble veldig internt. Du gjør ikke noe galt, og du har lov å ha venner. Be dette paret hjem til dere på middag eller noe, så han får møte begge to og se at det er folk han selv også kan bli venn med og like. At han blir usikker fordi du er flott og pen er jo synd for ham, men på en litt klønete måte er det jo litt smigrende også?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er god venn med en vi begge er venner med. Vi prater mye både face to face og chat. Har aldri vært noe flørting eller slik, men mannen min blir usikker og sjalu. Jeg har gått ned mye i vekt og har blitt relativt pen som følge av det (sier ikke det for p være hoven). Det virker som han tror jeg kommer til å være utro med denne mannen, selvom jeg har sagt til han flere ganger at det aldri kommer til å skje og at det er kun mannen min jeg elsker og vil ha. Hva kan jeg gjøre? Vil jo ikke kutte kontakten fordi han er sjalu jeg er veldig god venninne med samboeren hans også og det vil aldri skje noe! Anonymous poster hash: 2d1df...5e0 Han er sikkert bare irritert for at du soler deg i glansen. Det er i grunn forståelig. Anonymous poster hash: ada51...836
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 Han burde også sjekke seg for HIV jevnlig. Man vet jo aldri!hiv er så skjeldent i norge ifølge damer på dib, at det er feil bruk av helsevesenets ressurser! Anonymous poster hash: 94657...303
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Jeg er kanskje gammeldags, men jeg hadde ikke likt det om mannen min hadde en nær jentevenn... Jeg har heller ikke nære guttevenner (eller mannevenner, herregud vi er da voksne).. Nei, jeg er nok litt gammeldags der. Jeg synes ikke det sømmer seg... Anonymous poster hash: 8f84b...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå