Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er betatt av min sønns trener , eller en av trenerene. Treneren flørter en del med meg, litt sånn tull og tøys. Han er godt trent (kampsport), skjegg og blekk. Jeg kommer aldri til å gjøre noe, av respekt til sønnen min men godt å bli likt. Har gått ned 50 kg siste årene og blitt litt trent så hjelper på selvbildet at en kjekkas flørter Hehe Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har hatt sex med kampsport treneren til min sønn, mange ganger 😆😂 et tips, ikke gjør noe med det. Det skaper drama og det gagner ikke barnet på noen måte 😳 Hold deg unna barnas relasjoner. Anonymous poster hash: 84d7c...ed1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har hatt sex med kampsport treneren til min sønn, mange ganger 😆😂 et tips, ikke gjør noe med det. Det skaper drama og det gagner ikke barnet på noen måte 😳 Hold deg unna barnas relasjoner. Anonymous poster hash: 84d7c...ed1 Som jeg skrev, kommer ikke til å gjøre noe med det men nyter oppmerksomheten han gir meg Hehe blikkene, berøringene og at vi prater tull sammen. Vi er begge sosiale mennesker så ingen reagerer enda, tror jeg hehe Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Herlig med litt flørt i hverdagen, og alltid kjekt med positiv oppmerksomhet fra det annet kjønn. Kos deg med flørtingen, men pass på å ikke gå over noen streker her (men det leser jeg jo at du ikke har noen planer om ) Anonymous poster hash: e80c8...3b0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Jeg og treneren til sønnen min flørter overhodet ikke på treningene. Vi snakker såvidt sammen. Allikevel har jeg fått høre flere og flere som aner hva som skjer. Slike ting er tydeligvis lett å gjennomskue. Anonymous poster hash: 84d7c...ed1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Hi her Hver gang han ser meg så lyser han opp og sier hei på en glad måte som når en møter noen en liker. I går så hilste han på meg slik. Jeg kan sitte på benken og følge med på treningen og han ser ofte min vei pg hvis blikkene våre møtes så smiler han alltid ekstra. Han kan tulle litt, lager sånne ansiktsuttrykk osv Han kan komme bort, ta meg på skuldrene og si noe. Som om han oppsøker kroppskontakt. Under gradering for noen uker siden sa han mmm du lukter godt du og smålo mens han holdt meg på skuldrene og gikk. Forbudt frukt men Gud så deilig Hehe Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Herlig med litt flørt i hverdagen, og alltid kjekt med positiv oppmerksomhet fra det annet kjønn. Kos deg med flørtingen, men pass på å ikke gå over noen streker her (men det leser jeg jo at du ikke har noen planer om ) Anonymous poster hash: e80c8...3b0 Nei skal ikke gå over noen streker, altfor stor respekt for sønnen min. Men herlig følelse Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Jeg og treneren til sønnen min flørter overhodet ikke på treningene. Vi snakker såvidt sammen. Allikevel har jeg fått høre flere og flere som aner hva som skjer. Slike ting er tydeligvis lett å gjennomskue. Anonymous poster hash: 84d7c...ed1 Men dere har noe på gang? Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 Jeg skal nå gifte meg med mitt barns kampsoprtinstruktør! Var veldig i stuss i begynnelsen, startet med flørting og det bare utviklet seg Jeg trener på samme senter, og vi klarte å holde det hemmelig et helt år Anonymous poster hash: c85e7...5ed
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er veldig betatt av treneren min jeg, men tør ikke gjøre noe med det :/ Tør ikke legge han til på Facebook engang! Anonymous poster hash: d6aad...33a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #11 Skrevet 7. juli 2016 Jeg skal nå gifte meg med mitt barns kampsoprtinstruktør! Var veldig i stuss i begynnelsen, startet med flørting og det bare utviklet seg Jeg trener på samme senter, og vi klarte å holde det hemmelig et helt år Anonymous poster hash: c85e7...5ed Å så herlig Han her spør hele tiden om ikke jeg vil begynne å trene der så han kan trene meg Hehe Men har foreløpig sagt nei eller at jeg skal tenke på det. Men ikke å forakte å være mer med han Hehe Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #12 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er veldig betatt av treneren min jeg, men tør ikke gjøre noe med det :/ Tør ikke legge han til på Facebook engang! Anonymous poster hash: d6aad...33a Den skjønner jeg. Har ikke lagt han til men vi snakker sammen på pm. Kan være sånne enkle ting egentlig som har med trening å gjøre men til og med der ligger det flørting i "lufta" Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 Den skjønner jeg. Har ikke lagt han til men vi snakker sammen på pm. Kan være sånne enkle ting egentlig som har med trening å gjøre men til og med der ligger det flørting i "lufta" Anonymous poster hash: acea8...672 Da er det vel noe mer mellom dere? Spennende da;) Er du singel da? Anonymous poster hash: d6aad...33a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #14 Skrevet 7. juli 2016 Da er det vel noe mer mellom dere? Spennende da;) Er du singel da? Anonymous poster hash: d6aad...33a Noe er det absolutt. Men om det kun er flørting eller andre ting vet jeg ikke, men kan ikke heller finne det ut. Men at jeg får sommerfugler i magen og bøir fjortis i hodet er det ingen tvil om haha Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #15 Skrevet 7. juli 2016 I dag har jeg fått meldinger uten å ha sendt til han. Føler meg som fjortis og prøver å ikke bli for engasjert eller for careless. Dette er pining Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #16 Skrevet 7. juli 2016 Hvorfor kan du ikke gjøre noe med det? Då lenge du er singel og han er singel så er det bare koselig hvis dere liker hverandre. Sønnen din synes sikkert det er hyggelig hvis dere blir sammen. Tenker du kun sex, så skjønner jeg hvorfor du tar hensyn til sønnen din. Anonymous poster hash: b4f93...99a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #17 Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor kan du ikke gjøre noe med det? Då lenge du er singel og han er singel så er det bare koselig hvis dere liker hverandre. Sønnen din synes sikkert det er hyggelig hvis dere blir sammen. Tenker du kun sex, så skjønner jeg hvorfor du tar hensyn til sønnen din. Anonymous poster hash: b4f93...99a Jeg vet ikke om han er singel. Tenker at det kan bli kleint for sønnen min sik del hvis jeg dater treneren og hvert fall hvis det ikke funker Anonymous poster hash: acea8...672
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #18 Skrevet 8. juli 2016 Det blir kleint. Seriøst. Treneren til sønnen min liker meg. Jeg mistet litt interessen, selv om jeg var stormforelsket. Vi brukte/bruker en del tid sammen på fritiden. Og det er seriøst kleint. Jeg vet at det aldri blir noe mer, men ja. Sex er gøy, men finn en som ikke står sønnen din så nær. Anonymous poster hash: 84d7c...ed1
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #19 Skrevet 8. juli 2016 Men i alle dager da folkens?! Hvorfor kan du ikke date han liksom?! Om dere liker hverandre er det bare å kjøre på. Jeg heier så vannvittig på deg kjære HI😊 Skulle ønske jeg kunne ha litt lidenskap i livet. Anonymous poster hash: 623b5...a73
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #20 Skrevet 8. juli 2016 Fordi jeg er midt i den situasjonen selv. Og tro meg når jeg sier at alt ved den er kleint. For meg, sønnen min, treneren og alle rundt oss. Kleint! Det går ikke an å forklare kort uten å bli gjenkjent, men ja.. Kunne jeg startet på nytt, så hadde jeg ikke valgt dette. Hadde aldri trodd at det skulle ramme barna på treningen, og mitt barn på denne måten. Anonymous poster hash: 84d7c...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå