Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Jeg har en mann som jeg har hatt mistanke om at driver med noe.. når jeg skriver "noe", så tenker jeg narkotika, eller noe... I kveld sovnet han med tlf ved siden av og glemte å slå av lyden. Jeg hørte det plinget på tlf , så tenkte jeg skulle slå av lyden så vi ikke ble vekket noe mer inatt. Da så jeg at en kompis av han hadde skrevet : "Ja ,jeg tar med noen darer til parkeringa" ..... men hva i helvette er det da? Anonymous poster hash: 0b905...fd0
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Damer? Samer? Anonymous poster hash: 66e49...245
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Darer=penger. Anonymous poster hash: c3d72...5f9
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Varer. Din magefølelse stemmer... Jeg aner ikke hva darer betyr, spør han i morgen. Det er ikke sikkert magefølelsen hennes stemmer Pashla, viktig å stole på mannen sin vet du. Ikke lage noe drama og finne på en masse ting. Ikke sant? Anonymous poster hash: e6a74...a9d
Gjest Antarctica Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Jeg aner ikke hva darer betyr, spør han i morgen. Det er ikke sikkert magefølelsen hennes stemmer Pashla, viktig å stole på mannen sin vet du. Ikke lage noe drama og finne på en masse ting. Ikke sant? Anonymous poster hash: e6a74...a9d Han har vel ikke akkurat gjort seg fortjent til den tilliten hvis hun lenge har gått og følt at noe var galt som hun ikke kan sette fingeren på. Et forhold består alltid av to personer, vøtt. De har begge forpliktelser.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 Han har vel ikke akkurat gjort seg fortjent til den tilliten hvis hun lenge har gått og følt at noe var galt som hun ikke kan sette fingeren på. Et forhold består alltid av to personer, vøtt. De har begge forpliktelser. Skal man gå rundt å "føle" da? Skal man ikke bare vente til mannen er ærlig og legger kortene på bordet? Er det ikke viktig å være et realt kvinnfolk, som legger opp til åpenhet? Føling og synsing er vel bare tull? Hi, snakk med mannen din i morgen tidlig. Anonymous poster hash: e6a74...a9d
Gjest Antarctica Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 Skal man gå rundt å "føle" da? Skal man ikke bare vente til mannen er ærlig og legger kortene på bordet? Er det ikke viktig å være et realt kvinnfolk, som legger opp til åpenhet? Føling og synsing er vel bare tull? Hi, snakk med mannen din i morgen tidlig. Anonymous poster hash: e6a74...a9d Hvis du har et problem med meg så foreslår jeg at du ikke ødelegger tråden til HI, men heller sender en PM. Det er bare bad taste å oppføre seg som en fornærmet tenåring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå