Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Pleier langtidsvarselet å slå til hos dere? Jeg bor i Bergen og om sommeren spesielt er langtidsvarselet her i byen omtrent like sikkert som spådommer Nå skal vi en tur nordover og i følge værvarselet skal det ikke regne med være skyet og litt sol i starten på neste uke. Jeg reiser alene med fire store barn/ungdommer og lurer på om det er "trygt" å la støvler og regntøy være igjen hjemme. Jeg vil helst pakke med så lite så mulig. Anonymous poster hash: 9072d...c05
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 I trondheim kan vi 4 årstider på en dag. Skal dere være lenge anbefaler jeg støvler og regntøy. Anonymous poster hash: fe839...e66
Sølvpanter Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 I trondheim kan vi 4 årstider på en dag. Skal dere være lenge anbefaler jeg støvler og regntøy. Anonymous poster hash: fe839...e66 Nei, ikke så lenge. Kommer opp mandag ettermiddag og reiser litt etter lunsj på fredagen igjen. Det blir bare tre fulle dager og de har altså meldt oppholdsvær alle dagene. Til og med sol ene dagen. Jeg har bare fått inntrykk av at Trondheim har et noe mer stabilt vær enn Bergen (DVs, det regner ganske stabilt i Bergen store deler av året ) HI
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Det har vært ganske stabilt de siste ukene. Noen dager sol, noen dager grått, men lite regn. Kom et skyll i dag. Tror ikke det er behov for regntøy de nærmeste dagene, men en paraply mot plutselige skybrud kan være fint. Det er skikkelig kaldt, da. Anonymous poster hash: d9a1b...12c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Dra opp uten regntøy. Jeg har ikke brukt støvler eller regntøy i sommer. Har vært veldig fint vær. Noen dager med litt regn. Ser værmeldingen er bra fremmover. Kan bli noen regnskurer, men går bra uten regnklær. 😀 Trenger ikke å gå ute akkurat når det regner Anonymous poster hash: be96d...49e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Frem til helgen som var skiftet yr mening fra time til time og i tillegg kom det regnskyller de ikke hadde meldt i det hele tatt. Jeg stoler aldri på langtidsvarsel. Anonymous poster hash: 62660...7bb
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Dropp støvler. Men ta med en jakke som tåler litt vær Anonymous poster hash: 9f8e3...089
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 Takk for gode råd Jeg ser at storm er litt mer pessimistisk enn yr, men de melder ikke så mye regn. Tror jeg går for at alle reiser opp i vanntette joggesko og med en tynn jakke som tåler litt regn, og så lar jeg regntøy og støvler stå slik dere foreslår. HI Anonymous poster hash: 9072d...c05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå