Gå til innhold

Mangler eller deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er møkk lei nå. Har vært sliten/utmattet i snart et halvt år. Og jeg skylder på omstendighetene. Nå har jeg hatt to uker fri og barnefri. Disse ukene satt jeg av til total avslapping, soving, spising og orden. Og det har jeg gjort og nå er jeg mer sliten enn da jeg starta! Jeg jan stå opp kl 9 og klokka elleve klarer jeg ikke holde øynene åpne mer. Leeeengter etter senga. Legger meg og kan sove til 14. Da tvinger jeg meg opp. Er dautrøtt igjen kl. 19. Døgnrytmen er selvsagt ødelagt, men jeg er sliten dag og natt uansett om jeg sover mye eller lite. Hva kan jeg mangle? Jeg skal ta en blodprøve enten i morgen eller fredag, men hva er vanlig at det feiler når man er så sliten?

Jeg frykter mest at det er depresjon pga som nevnt omstendighetene. Men håper så innmari det er noe annet.

Anonymous poster hash: d3dfe...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jern

Folat

VitaminD

Anonymous poster hash: d219c...2ab

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Jeg vet selvsagt ikke hva som feiler deg, men jeg kan jo si at jeg kjenner meg igjen. Var hos legen og tok blodprøve for å sjekke etter eventuelle mangler, men de fant absolutt ingenting. Var helt tipp topp på alle områder. Jeg var slik i ca. 2 år i løpet av ungdomsårene mine. Disse to årene var jeg veldig deprimert, og jeg har en sterk mistanke om at utmattelsen kom av det, for den forsvant gradvis samtidig som jeg ble "frisk".

Skrevet

B12?

Anonymous poster hash: a9f1f...8a5

Skrevet

Jeg har hatt det sånn som deg i snart to år. Det første halvåret jobbet jeg 50 prosent. Så ingenting i 6 mnd. Så kastet jeg meg ut i jobb igjen, før jeg trynet etter to måneder, og ikke har vært i jobb siden. Jeg har ingen mangler vi klarer å finne på blodprøver. Og jeg er så lei at jeg har utviklet et mantra om å dø. Jeg er egentlog verre nå enn noensinne. Jeg skal utredes bredt psykisk;adhd, bipolar etc.

Tro det eller ei, men adhd er det som passer best, men vet ikke hva jeg ender på.

Anonymous poster hash: 801ec...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...