Gå til innhold

Har jeg grunn til å bli sur/irritert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem i natt etter en uke i syden med barnet, mannen har vært hjemme med bikkja og jobbet.

Når jeg står opp litt utpå dagen i dag har jeg en kjempe dårlig dag. Har fibromyalgi og i dag er jeg fullstendig tappet for energi og har vondt over alt.

Etter hvert legger jeg merke til hvordan det ser ut her hjemme.

Det ser ikke ut til å ha vært støvsugd eller gjort tent siden vi dro. Bikkjehår og støv over alt.

Klærne jeg vasket og hang opp til tørk på tørkestativ i stua før vi dro henger det ennå, minus noen av mannens klær.

Reklame og annet rot er slengt på spisebordet så det nesten er "kul" på det.

Tidligere i dag fikk jeg en sms om at jeg godt kunne støvsuge og rydde nå som jeg var hjemme igjen. Det har jeg ikke giddet og svare på.

Er det dårlig gjort av meg å bli sur/irritert på han for dette?

Anonymous poster hash: 7e279...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig veldig skuffet om jeg kom hjem til noe sånt. Og virkelig sur om han ba MEG rydde opp etter HAN!

Anonymous poster hash: e4421...22e

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig sur. Du skal komme hjem og rydde opp rotet hans?

Anonymous poster hash: cbf1d...816
Skrevet

Synes jo han kunne ryddet til dere kom hjem, normalt vedlikehold er å forvente enda man er alene hjemme. Hadde selv blitt irritert og antageligvis bjeffet litt! Men Hadde ikke gidde å surmulet for da ødelegger jeg min egen dag også. Men hadde unnlatt å rydde og støvsuge om jeg var dårlig, det burde han vel skjønne at du ikke orker/klarer om du har smerter!

Anonymous poster hash: 3335a...521

Skrevet

Jeg var innlagt to uker på sykehus og det så sånn ut da jeg kom hjem også. Samt masse smuler på hele kjøkkenet og matfett opp over veggene, og de samme klærne jeg hadde hengt opp før jeg ble innlagt hang fortsatt på snora. Skjønner godt du er irritert. Men for en frekk SMS du fikk. Han bør skjerpe seg og rydde og vaske sitt eget rot og støv.

Anonymous poster hash: 4c5c7...e9f

Skrevet

Han er vel vant til at du er hushjelpen hans til vanlig? Da kan du nesten ikke forvente han skal se slike ting når han er hjemme alene.

Hva med å kreve likestilling i hjemmet og forvente mer av han i hverdagen?

Jeg lurer på hvorfor man gifter seg og får barn med slike udugelige guttunger som ikke kan være far/mann?

Anonymous poster hash: 9776d...990

Skrevet

Herre jemini jeg hadde klikket.

Når jeg er hjemme så gjør jeg stort sett alt, det er vår arbeidsfordeling.

Men har jeg vært bortreist så kommer jeg hjem til strøkent hus fordi mannen viser han setter pris på meg slik.

Skrevet

Jeg har en mann som har veldig mye mer ferie enn meg. Han reiser ofte bort med ungene i helger og for en til tre uker når han har fri. Det har jeg sjelden mulighet til. Da gjør ikke jeg heller spessielt mye husarbeid mens de er borte. Fritiden min bruker jeg heller på stranda, venninnebesøk eller en tur på fjellet enn på å brette klær for dem som har fri eller vaske hus.

Anonymous poster hash: 8185d...8c6

Skrevet

Han er sikkert sur fordi du har vært på ferie en uke og ikke han. Han har helt sikkert tenkt at nå får du sette i gang å jobbe litt som har slappet av en hel uke.

Anonymous poster hash: 1f189...471

Skrevet

Jeg hadde heldigvis aldri kommet hjem til noe sånt... Altså, den SMS'en?! Hva i alle dager? Du har all grunn til å bli sur!

Skrevet

Håper VIRKELIG at du ikke gjør som han sier. Sett ned foten kvinne, han kan jammen ta unna dette selv. Jeg hadde ikke vært sur, jeg hadde vært forbannet!

Anonymous poster hash: caaa5...740

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...