Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 En gang gav jeg etter for gruppepress og kjøpte en michael kors veske på en fancy butikk i utlandet. Den er ekte, men ellers vet jeg ingenting... Den henger bare på en knagg, jeg liker den ikke og bruker den ikke så jeg vurderer å selge den men finner ikke ut av hva sånne koster. Legg merke til at veska mi ikke har kjetting på skulderstropper. (Og at den trenger en puss er jeg klar over, dette er ikke en salgsannonse) Anonymous poster hash: eea3b...ef7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Legg også merke til at jeg ikke kan poste bilder her.... Anonymous poster hash: eea3b...ef7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Kommer jo helt an på hvilken modell og str... Anonymous poster hash: 3f815...f03
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Prøver å få opp bilde... Den er svart, har en sølvfarget hengelås med mk på, nøkkel inni sånn svar skinn-ting og som sagt ingen kjetting på skulderstropp... Anonymous poster hash: eea3b...ef7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Prøv å google Michael kors og gå inn på bilder. Legg ved link til den veska som er lik din. Anonymous poster hash: 5e1ac...4fd
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 https://www.google.no/search?q=michael+kors+veske&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=inmv&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi33Kbfot_NAhUnIJoKHbH1CPgQ_AUIBygB&biw=360&bih=615#imgrc=OWaIBEq4ESPr-M%3A Den ligner litt på denne, men med sølvdetaljer, ikke kjetting på skulderstropp og så er den litt "stivere" liksom...og på sidene er kortsiden liksom brettet utover om du skjønner, slik at når den klemmes flat stikker kortsiden ut... Anonymous poster hash: eea3b...ef7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Må si at den mannen lager altfor mange vesker!!! Finner ikke veska mi samme hvor mye jeg leter, men vet den er ekte. Anonymous poster hash: eea3b...ef7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 Gå inn på purseforum og finn MK der, da får du nok hjelp Anonymous poster hash: 967da...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå