Gå til innhold

Er dette grei mat etter trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To kokte egg, en liten ss fetaost og noen usaltede cashewnøtter? Vet at osten ikke er spesielt sunn :P 

Anonymous poster hash: 19bc7...069
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Osten er det ikke noe galt med!

Anonymous poster hash: 9e181...15d

Skrevet

Osten er det ikke noe galt med!

Jeg bruker aldri dressing lengre, tar heller noen fetaostbiter og litt lake med en ss fra glasset over salat, er det muligens et litt bedre alternativ til fet dressing? 

Skrevet

Jeg bruker aldri dressing lengre, tar heller noen fetaostbiter og litt lake med en ss fra glasset over salat, er det muligens et litt bedre alternativ til fet dressing?

Så absolutt! Mye sunnere enn dressing! 👍🏻

Skrevet

Etter trening bør du få i deg proteiner...en banan, milkshake med proteinpulver eller lignende...

Skrevet

Etter trening bør du få i deg proteiner...en banan, milkshake med proteinpulver eller lignende...

Egg har jo masse proteiner. Banan har ikke det..

Skrevet

Det er da proteiner i egg!? spiste to.. Og skal spise middag senere. 

Skrevet

Det er da proteiner i egg!? spiste to.. Og skal spise middag senere.

Joda, egg Funker fint det!
Skrevet

Liker logikken i at oljedressing ikke er en fet dressing, sist jeg sjekka er det 100 % fett i olje... ;) og oljedressinger av feks olivenolje er sunt, absolutt :)

Anonymous poster hash: 1c65c...44e

Skrevet

Mye salt i fetaost

Anonymous poster hash: 3c91f...663

Skrevet

Mye salt i fetaost

Anonymous poster hash: 3c91f...663

Og nettopp derfor er det bra. Man bør spise salt etter trening for å kompensere for saltet man svette ut. 

Skrevet

Etter trening bør du fylle på med vann, karbohydrater og proteiner. Du mangler karbohydratene. Sjokolademus for eksempel har en svært god sammensetning i forhold til hva som er optimalt etter trening.

Anonymous poster hash: 6969d...c39

Skrevet

Etter trening bør du fylle på med vann, karbohydrater og proteiner. Du mangler karbohydratene. Sjokolademus for eksempel har en svært god sammensetning i forhold til hva som er optimalt etter trening.

Anonymous poster hash: 6969d...c39

40% karbo i cashew, så det er dekket. Kommer jo veldig an på hvordan du trener, og hva du har å ta av også, men jeg synes det høres ut som en veldig bra kombo!

Skrevet

40% karbo i cashew, så det er dekket. Kommer jo veldig an på hvordan du trener, og hva du har å ta av også, men jeg synes det høres ut som en veldig bra kombo!

Idag har jeg trent kondis. Sykling+løping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...