Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Jeg skal ta kjønnsleppereduksjon har jeg bestemt meg for. Underlivet mitt har ødelagt mye av gleden ved sex, og spesielt nå etter jeg har fått barn, så føler jeg meg så stygg der nede at jeg ikke har latt kjæresten komme til, og jeg fødte for 9 måneder siden. Dette har plaget meg i mange år, men nå føler jeg det er på tide å ta grep. Men det jeg lurer på, får man dekket det hos fastlege dersom det "bare" er kosmetisk? Jeg har ingen plager ellers, annet enn at det gjør litt vondt når jeg sykler, men jeg sykler sjelden. Jeg er bare usikker på om jeg skal gå til legen med dette, eller om jeg rett og slett skal gå rett til privatklinikk? Anonymous poster hash: ef056...e1c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Du får ikke dekket en ren kosmetisk operasjon nei, så du kan like gjerne gå rett til privatklinikk Anonymous poster hash: b4221...783
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 jeg fikk ikke dekket.de er flinkere på privat. volvat er dyktige og de fremste i landet på akkurat det. ble veldig fint hos meg: ) men veldig smertefult etterpå Anonymous poster hash: 0eda4...2b6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 jeg fikk ikke dekket.de er flinkere på privat. volvat er dyktige og de fremste i landet på akkurat det. ble veldig fint hos meg: ) men veldig smertefult etterpå Anonymous poster hash: 0eda4...2b6 Kan jeg spørre, ca hvor vondt det gjorde? Ville du vært i stand til å passe på en baby på 10 mnd eller var du helt sengeliggende? Er alene med babyen, og må jo til nøds spørre en venninne om hun kan hjelpe til litt med babyen, men vil jo helst unngå å dele med noen at jeg gjør dette Anonymous poster hash: ef056...e1c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Er det virkelig en operasjon? Heise biffgardinene? 😨 Anonymous poster hash: 72262...ab8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Er det virkelig en operasjon? Heise biffgardinene? 😨 Anonymous poster hash: 72262...ab8 De heises ikke, de skjæres av. Og ja, det er big business. Bleking av analen også. Anonymous poster hash: b8652...fa0
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Ytre eller indre HI? Anonymous poster hash: 842f0...b42
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 hehe fjerner jo ikke ytre..det er jo omskjæring : O fjerner de indre. jeg har tatt opr(som jeg skrev over). fikk infeksjon og måtte sitte med stellet i grønnsåpevann..men det bra til slutt. var veldig vondt. m sterke smertestillende var det kanskje 9 på smerteskalaen. husker ikke hvor lenge. men jeg var oppegående noe..men lå mye og husker jeg. hadde ikke satsa på det om jeg hadde mått tatt meg av barn. hadde ikke jeg klart iallefall..men litt hjelp første dagene går det nok fint: ) på meg tok legen nesten litt for mye..men de klumpene er liksom borte og det er goodt å slippe: ))ble veldig fint og ingen som kan se det. Anonymous poster hash: 0eda4...2b6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 De heises ikke, de skjæres av. Og ja, det er big business. Bleking av analen også. Anonymous poster hash: b8652...fa0 Analbleking??? Why? Skjønner at jeg (og gardinene mine) har bodd under en stein. Mine indre henger utenfor, men kunne ikke falle meg inn å operere de mindre. (Med mindre de begynte å klistre seg til låret, men det er langt dit! ) Anonymous poster hash: 72262...ab8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #10 Skrevet 6. juli 2016 ....uff. Anonymous poster hash: 766a8...218
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 Jeg klarer ikke se for meg hvor ille det skulle stått til der nede før jeg la meg under kniven. Å skjære i et område med så mye nerver og risikere nedsatt følsomhet, infeksjoner osv, nei da skulle de hengt ned til knærne mine. Kjønnsleppene dine er vel ikke endret etter fødsel...? Anonymous poster hash: f1b98...f23
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #12 Skrevet 6. juli 2016 Jeg får helt dødsangst når jeg en sjeldent gang glipper høvelen når høna skal barberes. Så tanken på å operere biffgardinene... 😱 Anonymous poster hash: 8ab9a...09a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #13 Skrevet 6. juli 2016 De heises ikke, de skjæres av. Og ja, det er big business. Bleking av analen også. Anonymous poster hash: b8652...fa0 Det heter ikke analen. Herregud. Anonymous poster hash: 2f715...4f7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #14 Skrevet 6. juli 2016 Det heter ikke analen. Herregud. Anonymous poster hash: 2f715...4f7 Unnskyld da. Rumpehullet. Analbleking. Anonymous poster hash: b8652...fa0
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #15 Skrevet 6. juli 2016 Etter en kjapp lesing i mannens skolebøker kan en slik operasjon skade mer enn gjøre ting bra. Masse nerver og følsomme pungter som blir kuttet bort og kan bli ødelagt. Så iforhold til ditt sexliv etterpå er det noe du bør vurdere sterkt. Hvor ødleggende for deg er det med litt store kjønnslepper og hvor vondt er det for deg? Er det verdt å ødlegge sexlivet ditt? Selv har jeg sydd masse deer nede, og jeg vet ting ikke blir som det var. Jeg får aldri ett underliv som jeg hadde før, selv om det for meg ikke har blitt negativt har jeg nesten byttet ut underlivet pga endel sting der nede. Jeg har ikke fjernet noe, kun en totalruptur under en fødsel som krevde over en time med sying av to leger. Anonymous poster hash: e1a19...567
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #16 Skrevet 7. juli 2016 Etter en kjapp lesing i mannens skolebøker kan en slik operasjon skade mer enn gjøre ting bra. Masse nerver og følsomme pungter som blir kuttet bort og kan bli ødelagt. Så iforhold til ditt sexliv etterpå er det noe du bør vurdere sterkt. Hvor ødleggende for deg er det med litt store kjønnslepper og hvor vondt er det for deg? Er det verdt å ødlegge sexlivet ditt? Selv har jeg sydd masse deer nede, og jeg vet ting ikke blir som det var. Jeg får aldri ett underliv som jeg hadde før, selv om det for meg ikke har blitt negativt har jeg nesten byttet ut underlivet pga endel sting der nede. Jeg har ikke fjernet noe, kun en totalruptur under en fødsel som krevde over en time med sying av to leger. Anonymous poster hash: e1a19...567 skader etter fødsel er noe helt annet. jeg har sydd der pga begge deler og det er ikke til å sammenligne. Man KAN vel miste noe følelse..er komplikasjoner og ting som kan skje med alt. hvis dette plager henne såpass mye, hadde jeg selv gjort det iallefall. og må bare si at for MEG så hadde jeg ikke andre omplikasjoner enn at jeg fikk infeksjon i stingene.men det gikk over med antibiotika og det er veldig viktig at man ikke røyker( jeg gjorde det på den tiden og tror det var derfor-ting gror saktere). hos meg ble jeg faktisk nesten mer følsom.. de som hang der før var helt følelsesløse og lange. dette er en opr de gjør daglig..og ingenting å være redd for. : ) Lykke til Anonymous poster hash: 0eda4...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå