Gå til innhold

Når kom kvalmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 6. Forrige gang var jeg sååå dårlig at jeg lå i sengen in6 mnd. Håper så inderlig det blir bedre denne gang. Sist kom kvalmen i uke 5.

 

Anonymous poster hash: 77189...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager før forventet mens, altså i uke 3.

 

Anonymous poster hash: 851ca...e47

Skrevet

Hos meg har det vært forskjellig

Første svangerskap kom den rundt uke 8, varte til ca uke 13, men var bare litt om morgenen og en og annen hel dag

Andre svangerskap var jeg kvalm fra uke 5 til uke 9, hele døgnet

Tredje svangerskap, kvalm om morgenen før positiv test, ga seg rundt ikm og kom tilbake etter en uke, var da kvalm fra uke 5-uke 9, hele døgnet. Dette svangerskapet gikk galt, oppdaget MA i uke 11(fosteret dødt siden uke 7)

Fjerde svangerskap, bare såvidt kvalm om morgenen de første ukene.



Anonymous poster hash: 0324c...eab
Skrevet

Tidlig med de to første, denne gangen ikke før uke 7/8, men kaster fremdeles opp nå i uke 22...

 

Anonymous poster hash: 377e8...516

Skrevet

Uke 4 med første og uke 7 med andre. Varte til fødselen var over...

 

Anonymous poster hash: c9dc6...89c

Skrevet

Aldri :)

 

Anonymous poster hash: dfef7...3a5

Skrevet

Aldri her heller ☺️

Skrevet

Nr 1 husker jeg ikke. Nr 2 som jeg er gravid med nå kom kvalmen for fullt i uke 6. Er i uke 8 nå og angrer på at jeg ønsket kvalmen 😁

 

Anonymous poster hash: 6131d...776

Skrevet

Uke 7, helt fin før det. Startet som en følelse av bakrus konstant- så økte det til den verste kvalmen jeg har opplevd. Varte til ca uke 28. Nå brekker jeg meg og kaster opp innimellom uke 33.

 

Anonymous poster hash: b4c3c...02c

Skrevet

Aldri med første.

5 uker i morgen. Finfin form så langt. Håper på drømmesvangerskap som forrige gang.

 

Anonymous poster hash: 708b4...212

Skrevet

Uke 4

 

Anonymous poster hash: 98de9...6fc

Skrevet

Mellom eggløsning og ikm. Lenge før positiv test. Første gangen litt lwnger uti (6-7 uker eller noe)

 

Anonymous poster hash: be5f0...639

Skrevet

Presis ved 6 uker med begge svangerskap, derfra ble det bare verre og verre..og verre. Krysser fingrene for deg! :)

 

Anonymous poster hash: bdcca...d3d

Skrevet

I uke 12. Varte til jeg fødte. Den siste måneden var jeg ikke kvalm hver dag, det kom og gikk

 

Anonymous poster hash: 88547...2b5

Skrevet

I uke 6 alle 4 gangene jeg har vært gravid. Får angst bare jeg tenker på det.

Skrevet

Uke 6 eller 7. Varte til ca uke 16 begge gangene.

Skrevet

Uke 7. Varte til ca 14 og nå så smått tilbake 26 :)

 

Anonymous poster hash: cfe53...4b4

Skrevet

1. Gang nesten med en gang etter uteblitt mens,varte til uke 15

2. Gang tjah,likeså, varte til uke 20

3. Gang kastet opp kanskje 2 ganger,og det lille jeg kvalmen jeg hadde ga seg rundt uke 10.

 

Anonymous poster hash: a06a0...9fd

Skrevet

Kom i uke 7 og varte til uke 16.

 

Anonymous poster hash: ac640...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...