Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Er i uke 6. Forrige gang var jeg sååå dårlig at jeg lå i sengen in6 mnd. Håper så inderlig det blir bedre denne gang. Sist kom kvalmen i uke 5. Anonymous poster hash: 77189...641
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Noen dager før forventet mens, altså i uke 3. Anonymous poster hash: 851ca...e47
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Hos meg har det vært forskjellig Første svangerskap kom den rundt uke 8, varte til ca uke 13, men var bare litt om morgenen og en og annen hel dag Andre svangerskap var jeg kvalm fra uke 5 til uke 9, hele døgnet Tredje svangerskap, kvalm om morgenen før positiv test, ga seg rundt ikm og kom tilbake etter en uke, var da kvalm fra uke 5-uke 9, hele døgnet. Dette svangerskapet gikk galt, oppdaget MA i uke 11(fosteret dødt siden uke 7) Fjerde svangerskap, bare såvidt kvalm om morgenen de første ukene. Anonymous poster hash: 0324c...eab
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Tidlig med de to første, denne gangen ikke før uke 7/8, men kaster fremdeles opp nå i uke 22... Anonymous poster hash: 377e8...516
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Uke 4 med første og uke 7 med andre. Varte til fødselen var over... Anonymous poster hash: c9dc6...89c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 Nr 1 husker jeg ikke. Nr 2 som jeg er gravid med nå kom kvalmen for fullt i uke 6. Er i uke 8 nå og angrer på at jeg ønsket kvalmen 😁 Anonymous poster hash: 6131d...776
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 Uke 7, helt fin før det. Startet som en følelse av bakrus konstant- så økte det til den verste kvalmen jeg har opplevd. Varte til ca uke 28. Nå brekker jeg meg og kaster opp innimellom uke 33. Anonymous poster hash: b4c3c...02c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #10 Skrevet 6. juli 2016 Aldri med første. 5 uker i morgen. Finfin form så langt. Håper på drømmesvangerskap som forrige gang. Anonymous poster hash: 708b4...212
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #12 Skrevet 6. juli 2016 Mellom eggløsning og ikm. Lenge før positiv test. Første gangen litt lwnger uti (6-7 uker eller noe) Anonymous poster hash: be5f0...639
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #13 Skrevet 6. juli 2016 Presis ved 6 uker med begge svangerskap, derfra ble det bare verre og verre..og verre. Krysser fingrene for deg! Anonymous poster hash: bdcca...d3d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #14 Skrevet 6. juli 2016 I uke 12. Varte til jeg fødte. Den siste måneden var jeg ikke kvalm hver dag, det kom og gikk Anonymous poster hash: 88547...2b5
Blondzilla Skrevet 6. juli 2016 #19 Skrevet 6. juli 2016 I uke 6 alle 4 gangene jeg har vært gravid. Får angst bare jeg tenker på det.
Katzenjammer ☆ Skrevet 6. juli 2016 #20 Skrevet 6. juli 2016 Uke 6 eller 7. Varte til ca uke 16 begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #21 Skrevet 7. juli 2016 Uke 7. Varte til ca 14 og nå så smått tilbake 26 Anonymous poster hash: cfe53...4b4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #22 Skrevet 7. juli 2016 1. Gang nesten med en gang etter uteblitt mens,varte til uke 15 2. Gang tjah,likeså, varte til uke 20 3. Gang kastet opp kanskje 2 ganger,og det lille jeg kvalmen jeg hadde ga seg rundt uke 10. Anonymous poster hash: a06a0...9fd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #23 Skrevet 7. juli 2016 Kom i uke 7 og varte til uke 16. Anonymous poster hash: ac640...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå