Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Lurer på om jeg skal pakke ned en eller to tynne, løse langbukser til datteren min på 9. Eller er det unødvendig? Anonymous poster hash: 02306...a45
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Når vi var der i september gjorde jeg det, noen tynne tighs, men det var strengt tatt ikke nødvendig. Men hadde med bukser til hjemreisen, bl a på flyet, der kan det jo være kjølig. Anonymous poster hash: ad1d4...fb5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Ok, takk for svar:) Regner med at det blir varmt nok... Tenkte bare at myggen noen ganger kan være irriterende, og det derfor hadde vært greit med langbukser på kvelden. Anonymous poster hash: 02306...a45
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Jeg hadde pakket med to busker, for det kan jo bli kjølig i Hellas også Jeg pleier alltid å ha med et skift ekstra av alt, for plutselig søler man, blir våt osv.. Anonymous poster hash: eaef1...4da
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Hvis vi reiser i mai eller september har jeg med et par tynne bukser og sokker og en genser, men i juli - august tar vi ikke med, da har vi aldri hatt bruk for og som regel har de på seg et sett ved avreise som i såfall kan brukes.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Vi har vært på Kretas og Rhodos de 5 siste årene i juli/august og vi har ikke hatt behov for langbukser. Vi har reist ned i knebukser og selv de har vært for varme å bruke der nede. Har aldri hatt med jakke/genser heller. Anonymous poster hash: c9580...380
Morken Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Jeg tar alltid med minst en langbukser og en ulltrøye - klok av skade. God tur! 😄
TPK Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 Vi reiser alltid i bukse alle mann. Synes det er kjølig på flyet.
tante grusom master of law Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 Vi reiser i langbukser. Kaldt på flyet og om morgenen i Norge. Ellers har vi ikke med noe.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #10 Skrevet 6. juli 2016 Nei, ikke hvis du skal reise om sommeren. Det blir for varmt. Men som en del andre sier kan det være greit å ha en capribukse + sokker el. til selve flyturen, for det blir fort kaldt på flyet. Vi er så mange, så vi må tenke praktisk. Her får alle på seg t-shorte/topp og en tynn genser utenpå, lange shorts/capribukser (løse), sokker og sandaler (ja, jeg vet, sokker i sandaler, men det er kun på flyplassen til og selve flyet og da forsvinner sandalene fort av uansett). Når det nærmer seg landing, tar alle av seg sokker og gensere, så er vi klar for den veldige varmen som møter en. Det er veldig ubehagelig å komme til "syden" i langbukse og sko, man får jo nesten litt heteslag når man går ut av flyplassen, så short og sandaler er bedre Anonymous poster hash: 706a2...aa6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 😂😂😂 Det er mellom 30-40 grader varmt i skyggen i Hellas i juli aug. Må være på flyet da. Anonymous poster hash: 1525a...5dd
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #12 Skrevet 6. juli 2016 vi reiser i lang bukser, og pakker ikek med ekstra. blir det kaldt, bruker vi dem vi reiste i. kan evt pakke ned ei strømpebukse til å ha under kjole? det tar ofte litt mindre plass. Anonymous poster hash: dcaef...19e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #13 Skrevet 6. juli 2016 Nei, langbukser er bortkasta til Hellas nå. Er 30-40 grader der. Hvis dere synes det er kaldt på flyet kan dere bruke capri, tights som kan brettes opp, kjole eller skjørt. Ville aldri ha valgt bukse med tanke på hvor varmt det faktisk er der. Flytiden er ikke lang (4-5.5 time litt avhengig av hvor du reiser fra og til). Noen velger å ha en tynn genser hvis man blir veldig solbrent på armer. Blir datteren din veldig fort solbrent på bena kan du eventuelt ha med en tights. En smule komisk med de som kler på seg masse tøy hver gang de skal til varme land. De svetter som regel allerede på køen på flyplassen, på flyet og deretter nesten besvimer på flyplassen når de kommer frem av varmen med påkledning de har på. Bedre med for lite enn for mye der ja Anonymous poster hash: 9e239...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå