Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Jeg har et stort problem og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg trener masse og går ned i vekt. Har født to barn også. Problemet er sex. Ikke mangel på lyst hos meg eller mannen men at han ikke kommer inn. Selv om jeg er kjempe kåt og super klar så klarer han ikke å penetrere meg. Jeg er for trang, og blir bare trangere. Han får såvidt inn hodet på penisen. Er over 5 år siden siste fødsel. Hva skal jeg gjøre? Jeg trenger sex Anonymous poster hash: 5e339...b1b
Ylva og Mathilde Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 (endret) Vil vel tro at å oppsøke en gynekolog er første steg? Er han fullt erigert? Slik at det ikke er det som gjør den vanskelig å få inn, mener jeg? Får du inn andre ting da? Fingre? Flere? Hvis ikke er det vel muligens noe arrvev som må fjernes. Endret 6. juli 2016 av Ylva og Mathilde
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Vil vel tro at å oppsøke en gynekolog er første steg? Er han fullt erigert? Slik at det ikke er det som gjør den vanskelig å få inn, mener jeg? Får du inn andre ting da? Fingre? Flere? Hvis ikke er det vel muligens noe arrvev som må fjernes. Han er fult erigert ja, får inn en noen ganger to fingre. Ok ja må nok bestille time hos en gynokolog men bare skjønner ikke hvorfor det bare blir verre Anonymous poster hash: 5e339...b1b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Jeg har hatt det slik så lenge jeg kan huske. Først det siste året har vi klart å gjennomføre penetrering uten store smerter for meg. Nå nyter jeg det. I mitt tilfelle er det noe som heter vaginisme. Musklene i skjeden spenner seg og stenger for trafikk, so to speak 😊 Fryktelig frustrerende. Få en sjekk hos gynekolog. Ingen Gyn har noengang kommet til for å sjekke meg, så det kan jo være et problem for deg også.. Men de så med en gang at det dreide seg om vaginisme. Hadde du en tøff fødsel? Vaginisme kan utløses av underbevisstheten ubearbeidede traumer. Anonymous poster hash: 4a740...33e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Jeg har hatt det slik så lenge jeg kan huske. Først det siste året har vi klart å gjennomføre penetrering uten store smerter for meg. Nå nyter jeg det. I mitt tilfelle er det noe som heter vaginisme. Musklene i skjeden spenner seg og stenger for trafikk, so to speak 😊 Fryktelig frustrerende. Få en sjekk hos gynekolog. Ingen Gyn har noengang kommet til for å sjekke meg, så det kan jo være et problem for deg også.. Men de så med en gang at det dreide seg om vaginisme. Hadde du en tøff fødsel? Vaginisme kan utløses av underbevisstheten ubearbeidede traumer. Anonymous poster hash: 4a740...33e Problemet har bare blitt verre og verre siste året. Aldri opplevd det slik før. Nja ikke spesielt, måtte ha haste ks. Men har vært veldig psykisk sliten siste 2 årene, mulig det har trigget? Anonymous poster hash: 5e339...b1b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Vaginisme! Anonymous poster hash: bf22a...d95
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Problemet har bare blitt verre og verre siste året. Aldri opplevd det slik før. Nja ikke spesielt, måtte ha haste ks. Men har vært veldig psykisk sliten siste 2 årene, mulig det har trigget? Anonymous poster hash: 5e339...b1b Stress setter seg som spenninger i kroppen, og det kan også sette seg i underlivet. Men det som er typisk er om man har opplevd ekstreme smerter i underlivet - og kroppen husker det selv om man ikke er bevisst det selv. Flere av dem som forsøkte å undersøke meg lurte på om jeg hadde vært utsatt for incest eller voldtekt - men det har jeg heldigvis ikke ☺ Søk hjelp. Det kan være årsaker som er lett å gjøre noe med.. eller tilstander som behøver behandling. Er det vaginisme kan du faktisk få fysioterapi for det - jeg var ikke helt klar for det, men... Lykke til ☺ Skjønner frustrasjonen.. Anonymous poster hash: 4a740...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå