Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Leser bare på facebooksiden hennes (ble litt nysgjerrig) og det kommer inn kommentarer slik som; Takk for at du gjør noe for landet vårt, gjør slik at kastepengene våre ikke blir kastet bort, utlendinger respekterer ikke landet vårt, og alle hater kvinner og er kriminelle (mer eller mindre) osv osv... Har også ved andre anledninger lest kommentarer slik som: Sleng de en flytevest og la de svømme tilbake Er det rart det er KRIG i verden? Jeg tenker det bør være rettferdig for alle, mtp velferden i landet vårt. Jeg tenker ikke vi skal ta inn "hvemsomhelst", folk som strengt tatt ikke trenger opphold her, men mange mennesker der ute - blant annet kvinner og barn har rømt fra krig, elendighet og daglige voldtekter. Mange kommer hit og ønsker seg faktisk en jobb og et nytt og bedre liv! Mange syrere blant annet, er arbeidsjern og har lange utdanninger. Jeg tenker folk som generelt hater utlendinger (Ja, og de bruker faktisk det ordet, det kan likesågreit være en svenske med det begrepet) er svært enkle mennesker. Hva skjedde med å være et medmenneske?! Anonymous poster hash: d1f9e...b97
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Leser bare på facebooksiden hennes (ble litt nysgjerrig) og det kommer inn kommentarer slik som; Takk for at du gjør noe for landet vårt, gjør slik at kastepengene våre ikke blir kastet bort, utlendinger respekterer ikke landet vårt, og alle hater kvinner og er kriminelle (mer eller mindre) osv osv... Har også ved andre anledninger lest kommentarer slik som: Sleng de en flytevest og la de svømme tilbake Er det rart det er KRIG i verden? Jeg tenker det bør være rettferdig for alle, mtp velferden i landet vårt. Jeg tenker ikke vi skal ta inn "hvemsomhelst", folk som strengt tatt ikke trenger opphold her, men mange mennesker der ute - blant annet kvinner og barn har rømt fra krig, elendighet og daglige voldtekter. Mange kommer hit og ønsker seg faktisk en jobb og et nytt og bedre liv! Mange syrere blant annet, er arbeidsjern og har lange utdanninger. Jeg tenker folk som generelt hater utlendinger (Ja, og de bruker faktisk det ordet, det kan likesågreit være en svenske med det begrepet) er svært enkle mennesker. Hva skjedde med å være et medmenneske?! Anonymous poster hash: d1f9e...b97 Jeg er selv utlending. Og hvor er disse kvinnene og barna? Hit kommer friske unge menn som egentlig skulle ha forsvart landet sitt i stedet for å rømme til velferden og la kona/barna/mor og far være igjen i bomberegnet og bli utsatt for daglige voldtekter, angrep osv. Så skjer antasting og voldtekter på asylmottak eller ved siden av asylmottak. Hva skjer da? Overgripere anonymiseres og flyttes til et annet mottak der de kan fortsette å antaste og voldta. Ja, jeg er klar over at mange syrere er arbeidsjern og er kvalifiserte. Men det er vel gjerne de samme menneskene som ikke forlater kone og små barn i hjemlandet for å kunne kose seg i Norge selv. Det burde absolutt bli strengere, kanskje burde vi gjøre som England og dra dit og hente dem som virkelig trenger hjelp. I stedet for å ta imot dem som er mest økonomisk og fysisk sterk og heldig/har mange forbindelser. Anonymous poster hash: b4ef0...9ba
februarprins2013 Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 jeg støtter henne i mye, og er enig i mye hva hun mener ang utlendinger, i alle fall det med at de ikke skal ha noe mer særordninger enn nordmenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå