Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Ønsker du å gå ned i vekt? Anonymous poster hash: f18c0...f23
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Ja... Holder på, men stresser ikke Anonymous poster hash: 08088...ca2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Ja Jeg har skikkelig eplefasong så kiloene ligger veldig ukledelig rundt magen så jeg ser feitere ut enn jeg er Hadde jeg hatt timeglassfasong med kiloene på rampe og lår med smal midje hadde jeg gitt faen Anonymous poster hash: 664a2...a9e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Ja. Men nesten bare pga magen. Jeg kan leve fint med å være litt rund i kantene (var slank, nesten tynn fram til jeg fikk nr. 2), men det plager meg at magen er stor når jeg ikke er gravid. Anonymous poster hash: fa5d8...b65
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Jeg må ned ca 10 kg. Har fått et skikkelig "fettbelte" rundt magen og jeg er veldig misfornøyd for tiden. Jeg skulle heller ønske det hadde lagt seg over rumpa/hofta, for jeg syns man ser slankere ut med tynn overkropp og heller litt booty Problemet er at jeg hater å trene, men elsker potetgull. Så jeg kan takke meg sjæl 🙈 Sommerkroppen ble aldri klar, men vinterkroppen er i boks Anonymous poster hash: da017...5cd
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Ja. Jeg har fæle, kvapsete lår + skikkelige håndtak og dissende mage. Begynnende grevinneheng også. Mitt hovedproblem er rett og slett elendig hud, den er veldig lite elastisk og har fått mange strekkmerker gjennom dine 35 år, så alt av ekstra fett ser verre ut enn det sikkert ville gjort på noen andre. Hadde jeg hatt strammere/bedre hud ville jeg nok ikke brydd meg så mye. Jeg er 171 og veier 75 kg. Anonymous poster hash: af7d1...ff6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Ja, holder på, men lar det gå sakte. Det er jo ikke sånn at jeg er smellfeit heller, vil heller bruke litt tid, enn å gå ned raskt og bli slapp i fisken, få dårlig forbrenning og gå fort opp igjen. Jeg er 163 og 62 kilo tung. Har normal bmi, men trives best nederst på 50 tallet. Anonymous poster hash: 51995...7cd
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 Ja, veier 58 kilo og er 160 cm. Jeg er kanskje mer 8 kilo overvektig da Anonymous poster hash: 1ca0f...995
TPK Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 Ja. Er 7 kg over normal BMI. Ønsker å gå ned 13 kg. Jobber med saken. Har baby på to mnd og fullammer, så jeg må ta det sakte. Satser på å nå målet til neste sommer. Får heldigvis god hjelp av ammingen, så jeg trenger ikke spise så strengt foreløpig 😃
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #10 Skrevet 6. juli 2016 Har 10- 12 kilo for mye. Veier 67 og er 164 høy. Stresser med det men det hjelper ikke for vekta beveger seg ikke hverken opp eller ned. Men jeg er gørr sliten så har sikkert noe med det å gjøre. Kroppen er helt ok. Hater låtene mine, og magen kunne vært strammere. Ellers er jeg heldig med fordelingen av kilo vil jeg tro. Men jeg ser bare en tjukk jente i speilet 😔 Anonymous poster hash: ae7ae...270
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 Ja, holder på, men lar det gå sakte. Det er jo ikke sånn at jeg er smellfeit heller, vil heller bruke litt tid, enn å gå ned raskt og bli slapp i fisken, få dårlig forbrenning og gå fort opp igjen. Jeg er 163 og 62 kilo tung. Har normal bmi, men trives best nederst på 50 tallet. Anonymous poster hash: 51995...7cd Har 10- 12 kilo for mye. Veier 67 og er 164 høy. Stresser med det men det hjelper ikke for vekta beveger seg ikke hverken opp eller ned. Men jeg er gørr sliten så har sikkert noe med det å gjøre. Kroppen er helt ok. Hater låtene mine, og magen kunne vært strammere. Ellers er jeg heldig med fordelingen av kilo vil jeg tro. Men jeg ser bare en tjukk jente i speilet Anonymous poster hash: ae7ae...270 Ja, veier 58 kilo og er 160 cm. Jeg er kanskje mer 8 kilo overvektig da Anonymous poster hash: 1ca0f...995 Ja, holder på, men lar det gå sakte. Det er jo ikke sånn at jeg er smellfeit heller, vil heller bruke litt tid, enn å gå ned raskt og bli slapp i fisken, få dårlig forbrenning og gå fort opp igjen. Jeg er 163 og 62 kilo tung. Har normal bmi, men trives best nederst på 50 tallet. Anonymous poster hash: 51995...7cd Ja. Jeg har fæle, kvapsete lår + skikkelige håndtak og dissende mage. Begynnende grevinneheng også. Mitt hovedproblem er rett og slett elendig hud, den er veldig lite elastisk og har fått mange strekkmerker gjennom dine 35 år, så alt av ekstra fett ser verre ut enn det sikkert ville gjort på noen andre. Hadde jeg hatt strammere/bedre hud ville jeg nok ikke brydd meg så mye. Jeg er 171 og veier 75 kg. Anonymous poster hash: af7d1...ff6 Hun spør etter folk med 10 -15 kilo OVERVEKT. Dere har normal KMI, med unntak av sistemann som har svimlende to kilo å kvitte seg med for å bli normalvektig. Er dere så kunnskapsløse at dere ikke vet hva overvekt er? Jeg tar meg i å håpe at dere ikke har barn, den oppvoksende generasjon trenger ikke mødre som tror de må ha kmi i nedre normalområde for at det skal være ok. For meg er dette faktisk en grunn til at jeg er overvektig (jeg er faktisk 10 kg for tung) og alltid på kjempe med vekten. Min mors overbevisning om at alt over str. 36 var for stort, gjorde at jeg sultet meg i lange perioder og har en matchende forbrenning som er langt under normal. Anonymous poster hash: 299d7...061
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #12 Skrevet 6. juli 2016 Og bare så det er sagt: Det er helt ok at dere ønsker å være tynnere så lenge det er en sunn vekt, men å svare i en tråd som henvender seg til overvektige er helt på trynet. Overvekt er å ha en kmi over 25. Å være tyngre enn trivselsvekt er ikke å være overvektig. Tenk på hvilke spor dere legger fra dere på nett, det dere skriver påvirker andre. Det er et hån mot folk med faktiske vektproblemer og det øker presset på unge mennesker. Anonymous poster hash: 299d7...061
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #13 Skrevet 6. juli 2016 Ja. Det plager meg mest nå om sommeren. Har en mage som ser ut som jeg er minst 7 måneder gravid. og det er litt plagsomt. Anonymous poster hash: 18168...92c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #14 Skrevet 6. juli 2016 Hun spør etter folk med 10 -15 kilo OVERVEKT. Dere har normal KMI, med unntak av sistemann som har svimlende to kilo å kvitte seg med for å bli normalvektig. Er dere så kunnskapsløse at dere ikke vet hva overvekt er? Jeg tar meg i å håpe at dere ikke har barn, den oppvoksende generasjon trenger ikke mødre som tror de må ha kmi i nedre normalområde for at det skal være ok. For meg er dette faktisk en grunn til at jeg er overvektig (jeg er faktisk 10 kg for tung) og alltid på kjempe med vekten. Min mors overbevisning om at alt over str. 36 var for stort, gjorde at jeg sultet meg i lange perioder og har en matchende forbrenning som er langt under normal. Anonymous poster hash: 299d7...061 Godt sagt 🙏 Anonymous poster hash: 0f013...3a4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #15 Skrevet 6. juli 2016 Hun spør etter folk med 10 -15 kilo OVERVEKT. Dere har normal KMI, med unntak av sistemann som har svimlende to kilo å kvitte seg med for å bli normalvektig. Er dere så kunnskapsløse at dere ikke vet hva overvekt er? Jeg tar meg i å håpe at dere ikke har barn, den oppvoksende generasjon trenger ikke mødre som tror de må ha kmi i nedre normalområde for at det skal være ok. For meg er dette faktisk en grunn til at jeg er overvektig (jeg er faktisk 10 kg for tung) og alltid på kjempe med vekten. Min mors overbevisning om at alt over str. 36 var for stort, gjorde at jeg sultet meg i lange perioder og har en matchende forbrenning som er langt under normal. Anonymous poster hash: 299d7...061 Jeg har ikke svært, men jeg misforsto nok spm. Jeg tolket det som at hun spurte etter folk som er 10 kg mer enn de ønsker å være, og i den kategorien er jeg. 165 cm og 64 kg. Problemet er at dette legger seg på magen i stedet for å være jevnt fordelt. Jeg ser mnd gravid ut. Men pga sykdom har jeg fått treningsforbud, da trening er en utløsende årsak. I tillegg blir det også utløst av mangel på mat. Så dette er en ond sirkel og vekta fortsetter å gå oppover... Anonymous poster hash: ae095...a45
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #16 Skrevet 6. juli 2016 Jeg tror jeg er 10 kg overvektig, er 165 cm / 73 kg. Ønsker å gå ned men er lat og sjokoman... Bruker "bare" 40 /42 i klær da, og ser ok ut i rette klærne. Litt trening så hadde jeg vært smashing! Anonymous poster hash: 921a8...758
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juli 2016 #17 Skrevet 6. juli 2016 Jeg er 169cm og har kavt meg ned til 73-74 kilo fra ja helt i starten 100 kilo. Jeg vil gjerne ned til ca. 65 kilo. Jeg er ikke tjukk, men overvektig + en stor fæl dissemage.. 😕
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #18 Skrevet 6. juli 2016 Jeg hadde som mål å gå ned 11 kg, har gått ned 8, så jeg er snart i mål Anonymous poster hash: b4ea5...956
*Smiley* Skrevet 6. juli 2016 #19 Skrevet 6. juli 2016 Har 8 kilo til bmi på 25. Jeg vil gjerne ned til normalvekt. Har forsøkt i 5 år og kiloene sitter godt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #20 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har 7 kg igjen til bmi på 25 og vil gjerne gå de ned! Anonymous poster hash: 50c2d...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå