Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Nettopp fått tenner og amming er et sant mareritt for meg. Lille biter til når hun suger og styrer veldig. Ammer ikke så veldig mye, er mest morgen, før første dupp, kanskje ettermiddag og op kveld. Får en flaske midt på dag nå. Hva gjør dere når de får tenner?? Klarer snart ikke mer  Anonymous poster hash: bdbab...310
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Det står noe om det på ammehjelpen! Hjalp dessverre ikke for oss, så vi avsluttet ammingen. Orket ikke blod og tårer nok en gang for å få ammingen til å fungere. Anonymous poster hash: 49351...a4c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Har gått seg til raskt med mine tre. Har alltid sagt klart fra om det gjør vondt, og da har de ikke bitt mer.  Anonymous poster hash: 8c6a3...bd3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Pakk bort puppen med en gang baby biter. Si gjerne et bestemt "nei", i det hun biter. Prøv igjen om et par minutter.  Klør det i gommene kan du forsøke å smøre på dentinox. Kanskje vil det dempe bitingen.  Kanskje tilby en bitering når hun er i bitemodus.  Anonymous poster hash: ac0f0...b7d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 pump deg og gi det på flaske. Anonymous poster hash: b3ec9...ae1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 evt kjøpt slik ammesjold, som du har på puppen under amming. Anonymous poster hash: b3ec9...ae1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Jeg sa au høyt...og trakk vekk puppen. Han har ikke bitt siden. Eller, småbiting når han var forkjøla. Men det var nok frustrasjon pga tett nese  Anonymous poster hash: 0b92b...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå