Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 står mellom disse,ikke intressert i flere Anonymous poster hash: dba4d...f5e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 1. Leon (Flott navn) 2. Noah (Flott navn, men litt mye brukt) 3. Theo (Ok) 4. Emil (Ok, men assosiasjonene er der) 5. Kian (Liker ikke, spesielt på helnorsk gutt)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Emil, til nød Noah. De andre-nei nei nei Anonymous poster hash: 90198...5e7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 1. Leon (Flott navn) 2. Noah (Flott navn, men litt mye brukt) 3. Theo (Ok) 4. Emil (Ok, men assosiasjonene er der) 5. Kian (Liker ikke, spesielt på helnorsk gutt) Enig i denne Anonymous poster hash: 171cd...c99
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 Noah og Emil Anonymous poster hash: 7ef87...0f7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #12 Skrevet 6. juli 2016 Oisann... Dette var iallefall navn tilhørende samme kategori! Anonymous poster hash: b0761...7af
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #13 Skrevet 6. juli 2016 Leon, uten tvil! Kanskje Kian hvis du vil ha det litt mer uvanlig. Anonymous poster hash: 34e0e...454
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #14 Skrevet 6. juli 2016 Emil-Mathias Anonymous poster hash: fb98a...f56
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #15 Skrevet 6. juli 2016 Liker best de 3 første, de andre 2 er delt ok 1 Theo 2 Noah 3 Leon Kjempefine navn 4 Emil 5 Kian Helt ok, men hver sin smak Anonymous poster hash: 41a95...b5b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #16 Skrevet 6. juli 2016 Emil Under tvil Noah og Theo Anonymous poster hash: 3a9ec...056
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #17 Skrevet 6. juli 2016 Theo, Noah, Emil, Leon, Kian. Anonymous poster hash: 99b29...64e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #18 Skrevet 6. juli 2016 Emil. Resten er ungemødre-navn. Anonymous poster hash: e86c9...54c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #19 Skrevet 6. juli 2016 Det er ett godt navn her. Emil. Anonymous poster hash: e729a...2c6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #21 Skrevet 6. juli 2016 Noah falt helt i smak her, nydelig Anonymous poster hash: 540c7...db0
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #22 Skrevet 6. juli 2016 Sønnen min heter Theo (og nei, jeg var ingen ung mor da jeg fikk ham ). Kjenner et brødrepar som heter Noah og Emil, flotte gutter, så jeg har gode assosiasjoner til disse navnene. Leon og Kian er også fine navn, men jeg ville valgt ett av de over. Theo er så klart favoritten Anonymous poster hash: 0f67f...d4f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #23 Skrevet 6. juli 2016 Noah, helt klart. Anonymous poster hash: b4ef7...dfd
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #24 Skrevet 6. juli 2016 Emil. Helt klart. Anonymous poster hash: ddaf0...086
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #25 Skrevet 6. juli 2016 Emil eller Theo. De andre er ikke bra. Anonymous poster hash: 46804...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå