Gå til innhold

Emil,Kian,Leon,Theo eller Noah ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

står mellom disse,ikke intressert i flere



Anonymous poster hash: dba4d...f5e
Videoannonse
Annonse
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

1. Leon (Flott navn)

2. Noah (Flott navn, men litt mye brukt)

3. Theo (Ok)

4. Emil (Ok, men assosiasjonene er der)

5. Kian (Liker ikke, spesielt på helnorsk gutt)

Skrevet

Emil. Noah på andreplass.

Skrevet

Emil, til nød Noah. De andre-nei nei nei

 

Anonymous poster hash: 90198...5e7

Skrevet

Emil

 

Anonymous poster hash: a25fa...8e2

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Jeg liker best Emil og Noah :) 

Skrevet

1. Leon (Flott navn)

2. Noah (Flott navn, men litt mye brukt)

3. Theo (Ok)

4. Emil (Ok, men assosiasjonene er der)

5. Kian (Liker ikke, spesielt på helnorsk gutt)

Enig i denne :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 171cd...c99

Skrevet

Kian :)

 

Anonymous poster hash: febb0...64c

Skrevet

Noah og Emil

 

Anonymous poster hash: 7ef87...0f7

Skrevet

Oisann... Dette var iallefall navn tilhørende samme kategori!

 

Anonymous poster hash: b0761...7af

Skrevet

Leon, uten tvil! Kanskje Kian hvis du vil ha det litt mer uvanlig.

 

Anonymous poster hash: 34e0e...454

Skrevet

Emil-Mathias

 

Anonymous poster hash: fb98a...f56

Skrevet

Liker best de 3 første, de andre 2 er delt ok

1 Theo

2 Noah

3 Leon

Kjempefine navn

4 Emil

5 Kian

Helt ok, men hver sin smak

 

Anonymous poster hash: 41a95...b5b

Skrevet

Emil

Under tvil Noah og Theo



Anonymous poster hash: 3a9ec...056
Skrevet

Theo, Noah, Emil, Leon, Kian.

 

Anonymous poster hash: 99b29...64e

Skrevet

Emil. Resten er ungemødre-navn.

 

Anonymous poster hash: e86c9...54c

Skrevet

Det er ett godt navn her. Emil.

 

Anonymous poster hash: e729a...2c6

Skrevet

Leon, helst det fulle navnet Leonard.

Skrevet

Noah falt helt i smak her, nydelig :) 



Anonymous poster hash: 540c7...db0
Skrevet

Sønnen min heter Theo (og nei, jeg var ingen ung mor da jeg fikk ham ;) ). Kjenner et brødrepar som heter Noah og Emil, flotte gutter, så jeg har gode assosiasjoner til disse navnene.

 

Leon og Kian er også fine navn, men jeg ville valgt ett av de over. Theo er så klart favoritten ;)

 

Anonymous poster hash: 0f67f...d4f

Skrevet

Noah, helt klart.

 

Anonymous poster hash: b4ef7...dfd

Skrevet

Emil. Helt klart.

 

Anonymous poster hash: ddaf0...086

Skrevet

Emil eller Theo.

De andre er ikke bra.

 

Anonymous poster hash: 46804...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...