Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Jeg er høygravid og har sovet ekstremt dårlig halve svangerskapet. Han snorker og legger seg alltid mye senere enn meg. Jeg er tung, har urolige ben og en kink i ryggen. Jeg har de siste ukene sovet sammen med datteren min på 8, lagt oss samtidig siden jeg er helt i koma (hun hat stor seng som er mye bedre for ryggen min med hard madrass). Samboer hadde litt problemer med det i begynnelsen, men han sier nå at han forstår og at han sover faktisk veldig godt om nettene nå. Friske og opplagte begge to;) men en venninne v meg sier at dette må være ett faresignal og at ingen menn ville godtatt noe slikt.. Er dette helt på tryne? Vi gir hverandre mye nærhet og omsorg i hverdagen ellers Anonymous poster hash: 066e3...a15
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Når en er høygravid er det ikke tiden for å være superromantiske med heftig sex, så tviler på at dette påvirker i det lange løpet Anonymous poster hash: 2a21e...f71
Ladybird2014 Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Det har vi også gjort i perioder. Vi har det bedre enn noen gang. Dere vet best selv, teit av en venninne å si dette. Gjør det som passer for dere😊
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Kan bare snakke for meg selv: er superforkjøla og får ikke til å ligge på soverommet. Så de 6-7 siste nettene har jeg sovet andre steder i huset Anonymous poster hash: 4961a...358
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Lurt av dere - bruk overskuddet dere får av å sove bedre til å nyte hverandre på dagtid👍🏻 Anonymous poster hash: 22379...f29
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Høygravid jeg også. Mannen snorker, og jeg og sønnen ligger sammen. Er pga at sønnen kommer inn til oss om kveldene, men vi sover bedre alle sammen. Forholdet vårt er veldig bra fordi... Anonymous poster hash: d2bc6...c65
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Nei vet du hva. Vi sover ikke alltid sammen vi heller. Ikke har vi barn sammen ikke er jeg gravid. Nytt forhold også. Har aldri vært i ett så godt forhold noen gang. Anonymous poster hash: b4498...ce7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Dette gjorde vi også. Mannen snorker som en dampveivals !! Savner eget rom når han durer på 😂😜😜 Anonymous poster hash: 0757d...1de
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Pga urolig baby sover ikke vi sammen heller. Helt greit for meg, siden han somler noe voldsomt med å legge seg, og samsoving med baby ikke akkurat er super kombo med sex Vi har oss heller andre steder enn i ektesenga, spennende og variert haha! Anonymous poster hash: 6cd0d...f97
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Vi har ulike soverom, og jeg elsker det! Vi har ulik døgnrytme, og han snorker... Anonymous poster hash: ef5d9...af0
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Jeg er høygravid og har sovet ekstremt dårlig halve svangerskapet. Han snorker og legger seg alltid mye senere enn meg. Jeg er tung, har urolige ben og en kink i ryggen. Jeg har de siste ukene sovet sammen med datteren min på 8, lagt oss samtidig siden jeg er helt i koma (hun hat stor seng som er mye bedre for ryggen min med hard madrass). Samboer hadde litt problemer med det i begynnelsen, men han sier nå at han forstår og at han sover faktisk veldig godt om nettene nå. Friske og opplagte begge to;) men en venninne v meg sier at dette må være ett faresignal og at ingen menn ville godtatt noe slikt.. Er dette helt på tryne? Vi gir hverandre mye nærhet og omsorg i hverdagen ellers Anonymous poster hash: 066e3...a15 Jeg syns det var klønete sagt av venninnen din 😔🙈 Dere sover jo sammen igjen etterhvert 😆 Anonymous poster hash: d6669...e65
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 Vi har ikke delt soverom på mange år. Fungerer svært godt. Vi har helt ulik rytme, og snorker, begge to. Anonymous poster hash: b0b48...37a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 Det er venninna di som er på trynet! Et forhold hvor man har lite og dårlig søvn er mye verre enn et forhold hvor man ikke sover sammen. Det er vel ikke hva dere gjør i sovende tilstand, men i våken tilstand, som avgjør om dere har et bra forhold eller ikke Anonymous poster hash: 1fbee...d1e
Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Venninna di har visst misforstått begrepene "sove sammen" og "ligge sammen". Fins masse folk som ikke sover i samme seng, men som likevel har et samliv. Den som sover synder ikke, og det er ikke i den komatøse fasen man har mest kjærlighetsliv...
Pobie Skrevet 6. juli 2016 #15 Skrevet 6. juli 2016 Virkelig ikke noe å bekymre seg for. Mannen her har valgt å sove på gjesterommet flere ganger pga madrassen der er bedre når han har vondt i ryggen. Mange som sover fra hverandre i perioder av diverse grunner. Så lenge resten av forholdet er bra ville jeg ikke tenkt noe mer over det.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #16 Skrevet 6. juli 2016 Dette høres jo ut som om det er til det beste for deg, og når i tillegg mannen din sier han forstår deg og ikke har problemer med det, så er det vel helt i orden og absolutt ingen faresignaler vil jeg si Dere virker sånn sett å ha et veldig godt, trygt og stabilt forhold. Det å sove i samme seng er da virkelig ingen indikasjon på forholdet deres heller. Man kan fint være intim og ha et samliv selv om man sover på ulike rom - når man skal sove, skal man jo nettopp det...sove Anonymous poster hash: 99190...4e6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #17 Skrevet 6. juli 2016 Det viktigste for forholdet er at partene får nok søvn! Anonymous poster hash: c0974...3eb
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #18 Skrevet 6. juli 2016 Her har vi ikke sovet i samme seng på noen år nå, junior kommer fortsatt inn i morgentimene og jeg takler det bedre enn gubben. Nå kommer snart nr 2, så da skal baby og jeg samsove og gubben får ansvar for eldste. Da er det greit med to rom altså. Vi har selvfølgelig VÅRT soverom, og kommer jo til å sove sammen igjen når barna sover fint i sine egne senger 😊 Anonymous poster hash: a7ac8...d9c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #19 Skrevet 6. juli 2016 Ikke vi heller. Likevel har vi klart å lage 3 barn. Altså,da første to var babyer,stod vi opp på skift,for at den andre kunne sove i andre rom. Andremann kom 14 måneder etter og da hadde begge to hvert sitt baby å ta seg av. Og nå kommer attpåklatten. Så nei,forholdet er slett ikke dårlig og vi hadde sex overalt. Kanskje det finnes folk som tror at sex er knyttet til soverommet og natta men da er hennes forhold i fare for det er alt for kjedelig. Anonymous poster hash: a213d...7a4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #20 Skrevet 6. juli 2016 Svogeren min mener det samme som din venninne, at dersom de ikke sover sammen er det enden på visa og det vil han ikke godta. Det resulterer I at min søster er utslitt og grinete og forholdet deres skranter... Anonymous poster hash: 7cbd1...3cc
Daquiry Skrevet 6. juli 2016 #21 Skrevet 6. juli 2016 Vi deler kun seng i helgene, ellers har vi separate soverom, pga baby som våkner på natten. Hadde blitt gal hvis vi ikke hadde fått sovet ut. Så drit i venninnen din!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #22 Skrevet 8. juli 2016 Takk!! Svarene deres gjorde meg utrolig glad :-) vi er lykkelige og kan ha sex andre steder enn i sengen om natten ;-) takk snille damer! Anonymous poster hash: 066e3...a15
Blondzilla Skrevet 8. juli 2016 #23 Skrevet 8. juli 2016 Vi sover heller ikke på samme rom. Jeg sover med baby som våkner mye. Mannen ligger på eget rom siden han skal på jobb. Dersom en av de andre barna våkner tar han dem. Vi har forsøkt å sove sammen, men det funker dårlig for øyeblikket. Han legger seg ofte senere enn meg og vekker baby når han kommer inn. I tillegg snorker han og det for meg virkelig på nervene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå