Gå til innhold

Jobbe på hotell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som renholder, eller stå i skranken eller noe.. Hvilke muligheter er det for ei som ikke har noe utdannelse? Og hvordan er arbeidstidene?

Og hvor stor risiko er det for å måtte jobbe julaften? Jeg innrømmer det, det er den ene dagen i året jeg ikke vil jobbe. Kommer selvfølgelig til å lære meg å leve med det likevel

Anonymous poster hash: c95ba...589

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotellet jeg jobbet i var stengt hele julen så vi fikk fri alle mann. Renholder så er det vask, rett og slett men man har dagtidsjobb! Resepsjon er det mye ansvar og man har gjerne dag/kveldsvakter, det jeg jobbet var nattvakt noe man trengte opplæring til for det var mye system og papir arbeid. Det er bare å søke og se om du får napp :) Er ikke verste jobben og man møter mange flotte og noen rare mennesker! 

Anonymous poster hash: 88d6b...59c
Skrevet

Jobber i resepsjonen på et stort hotell hvor vi må bemanne 24/7 alle dager i året.

Jobben er grei, men elendig betalt. Så leter etter ny jobb da lønnen ikke forsvarer å jobbe til 23-24 flere ganger i uka, samt at det svir for mye å jobbe enkelte helligdager og ferier.

I resepsjonen har du ikke bare inn og utsjekk, du er ansvarlig for ganske mye.

Du tar styringa ved brannalarm, må hjelpe gjester med alt mulig, er nattvakt på hele hotellet og må løse episoder hvor hotellet har overbooker. Vi er ekstremt undervudet og underbetalt.

Anonymous poster hash: 3dfcb...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...