Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Hvor vanlig er det? Har aldri hatt det. Men denne gangen har jeg det, går på P plaster og har byttet som jeg skal. Fikk mensen som vanlig, og blødde i 4 dager. Så gikk jeg en uke også plutselig begynte det igjen. Har holdt på nå i 10 dager. Det avtar for så og styrtblø i en halv times tid. Er dette normalt? Anonymous poster hash: b2a26...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå