Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Jeg er lav og litt lubben etter siste svangerskap. Har begynt å samle negler nå etter å ha vært neglebiter. Jeg bruker litt id pudder til vanlig, men orker sjelden mer enn det og litt rouge. Jeg sliter litt med håret, det er så kjedelig og flatt. Noen tips? Anonymous poster hash: c477c...4da
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Kjøp noen bluser og stramme (men behagelige) bukser. Feminint! Hår må du spørre en frisør om... Anonymous poster hash: ecfbc...16c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Kjoler, litt hæler når du går ut, litt lengde på håret, lipgloss, husk maskaraen i hverdagen og litt øyenskygge. Jeg er lav og lubben men får allikevel både blikk komplimenter fra menn. Husk å smile - nesten ingenting som er mer feminint enn det. Anonymous poster hash: c4174...73b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 vær ren i tøyet, enkelte frisører/hudpleie salonger, kan hjelpe deg med stil og farger. hvilke plagg du skal bruke til din kroppsfasong og hvilke farger du skal velge. noen gjør dette gratis, mens andre tar en symbolsk sum, her vil du kunne få hverdagslige sminketips, enkle og raske. og tips for fest sminke. samme med frisyre og hårfarge. er lett å si "kjoler og høye hæler" MEN, er ikke alle som blir femenine i dette, og noen ganger kan det ha motsatt effekt, at man ser overanstrengt ut. rett i ryggen og smil på lur Anonymous poster hash: bef6d...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå