Gå til innhold

En fremmed hannkatt terroriserer min katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten min får juling daglig omtrent av denne katten. Min er kastrert. Og det blir skader som koster meg masse penger jeg syns er rimelig surt å måtte betale. Hva kan jeg gjøre for å hindre den hannkatten i å komme hit? Tips? Hva som helst? Ganske desperat her. Føler jeg ikke kan slippe katten min ut pga den forbanna hannkatten.

Anonymous poster hash: 4b0a6...d00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg katten din ut noen ganger. Så skremmer du livsskiten ut av den(brøl til den, fres med tennene, sprut sitronvann ol. på den)

Anonymous poster hash: 34620...d04

Skrevet

Følg katten din ut noen ganger. Så skremmer du livsskiten ut av den(brøl til den, fres med tennene, sprut sitronvann ol. på den)

Anonymous poster hash: 34620...d04

Takk for tips!:)

Skrevet

Ser for meg neste tråd. "fremmed dame terroriserer katten min med brøling" ;-)

Anonymous poster hash: ba15e...425

Skrevet

Bra tips fra hun over, vet du om den er kastrert? Evt hvem som eier den? Er vanskelig å være eier av en bøllekatt og, det er jo lite man kan gjøre, men kanskje spørre om det er mulig å ha "trygge tider" hvor den andre eieren holder katten sin inne?

Vi har en slik hankatt der hvor jeg bor, og han terroriserer alle 4 mine. Jeg gjør mitt ytterste foe å skremme livsskiten ut av ham, kaster kongler, grus osv.

(Men, få den andre kastrert, om den ikke er det, "krev" det av eier om det ikke bedrer seg)

Skrevet

Ser for meg neste tråd. "fremmed dame terroriserer katten min med brøling" ;-)

Anonymous poster hash: ba15e...425

Hahah:) det kunne jeg levd med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...