Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Har funnet noen apper som gjør magi med utseendet mitt. Fikser smalere midje og ferskenhud. Tar av meg 5 kilo minst ved hjelp av en app. Love it. Flere som gjør endringer på bilder som legges ut på sosiale medier? Og hva gjør du? Anonymous poster hash: 4de9d...86b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Legger bare på filter så huden ser glattere ut. Gidder ikke slanke meg på bilder , alle ser at jeg egentlig er tjukk så liten vits 😂 Anonymous poster hash: c720d...cf1
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Har aldri endret på noe på bilder. Eneste er at jeg vet det ble flikket litt på hudfargen på et bilde som ble tatt hos profesjonell fotograf da jeg var 16 år, men det hadde jeg ikke noen styring over. Jeg forstår ikke vitsen med å endre noe på bilder som blir lagt ut på sosiale mediser. Da vil jo fallet bli dessto større når folk ser deg i virkeligheten og forstår at du har fikset på bildene. Jeg er som jeg er, ikke spesielt heldig på bilder synes jeg selv, men helt greit. Vil heller at folk blir positivt overrasket når de ser meg i virkeligheten enn det motsatte Anonymous poster hash: 48c8c...eaa
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Liker å redigere farger og fokus, men redigerer aldri noe på utseende Anonymous poster hash: c61c9...d33
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Har aldri fikset på utseendet mitt på bilder. Anonymous poster hash: 18b4e...391
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Everything. Xoxo Kim Anonymous poster hash: e8149...072
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Jeg kan skjønne det hvis folk redigerer bort en synlig kvise eller liknende på et ellers fint bilde. Men jeg skjønner virkelig ikke de som driver med omfattende filter/redigering. Når man møter personen i rl er det jo åpenbart at bildene har blitt tuklet med. Har opplevd det flere ganger. Når man er litt obs så ser man jo når bildene er redigert også. Synes det er trist at voksne damer holder liv i dette grusomme utseendehysteriet som herjer nå. Jentene våre blir nok ikke mindre usikre av det. Anonymous poster hash: 10909...7e6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Ingenting Anonymous poster hash: 96147...dd7
Ylva og Mathilde Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Filtrerer bort de helvetes kvisene. Jeg kan være fotogen, og når mamma så profilbildene jeg hadde på Tinder sa hun "du kan jo ikke ha så fine bilder, de kommer til å bli skuffet når de møter deg i virkeligheten!"
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Filtrerer bort de helvetes kvisene. Jeg kan være fotogen, og når mamma så profilbildene jeg hadde på Tinder sa hun "du kan jo ikke ha så fine bilder, de kommer til å bli skuffet når de møter deg i virkeligheten!" Haha, sa mammaen din det? Men hvis du bare filtrerer bort en og annen kvise, er jo sikkert ikke bildene langt fra virkeligheten? Anonymous poster hash: 7c684...40f
Ylva og Mathilde Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Haha, sa mammaen din det? Men hvis du bare filtrerer bort en og annen kvise, er jo sikkert ikke bildene langt fra virkeligheten? Anonymous poster hash: 7c684...40f Ja, topp stemning! Nei, venninnen mine hevder at det ikke er så ille. Ikke sikker på om de hadde sagt noe om det var motsatt, men har nå fått en kjæreste, så velger å ikke spekulere
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 Bilder er dokumenter fra en samtid, vår families historie. Selvsagt redigerer jeg dem ikke. Anonymous poster hash: f914f...d05
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 Legger på et vanlig Instagram-filter av og til, men fikser ikke noe ellers. Syns det er litt flaut å se ti år yngre ut på Facebook, folk vet jo hvordan jeg egentlig ser ut likevel. Anonymous poster hash: 6f9f8...681
Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Filtrerer bort de helvetes kvisene. Jeg kan være fotogen, og når mamma så profilbildene jeg hadde på Tinder sa hun "du kan jo ikke ha så fine bilder, de kommer til å bli skuffet når de møter deg i virkeligheten!" Jeg er også finere på bilder enn i virkeligheten! Allerede da jeg gikk i ungdomsskolen foreslo broren min at vi ikke behøvde å la gjester hilse på meg, de kunne heller få se meg i albumet 😁 der så jeg nemlig så mye bedre ut! (Ekte kjærlighet fra brorsan, som du kan høre...)
Pobie Skrevet 6. juli 2016 #15 Skrevet 6. juli 2016 Retusjerer bort kviser hvis det er nødvendig, og redigerer ofte lys og farge på hele bildet.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #16 Skrevet 6. juli 2016 Kun fargefilter. Jeg syns det ser dumt ut, når venner legger ut bilder av noen jeg knapt kjenner igjen, og prøver å innbille oss andre at det er slik de ser ut. FLAUT. Alle ser jo at bilde er tuklet med. Anonymous poster hash: 28201...9b6
Gjest Skrekkøgla Skrevet 6. juli 2016 #17 Skrevet 6. juli 2016 No filter her. Jeg ser ut som jeg gjør faktisk! Fregner, rynker og føflekker får være der, og jeg føler ikke behov for å retusjere meg. Hvorfor fremstille seg som noe annet enn man er?
Leeloo76 Skrevet 6. juli 2016 #19 Skrevet 6. juli 2016 Ingenting, bortsett fra et fargefilter en sjelden gang (Google+ fikser av og til på bilder automatisk, det hender jeg bruker forslaget). "Alle" vet jo hvordan jeg ser ut IRL, flaut om jeg skulle drive å legge ut kraftig forbedrede bilder av meg selv 😄 Nå ser jeg helt ok ut da, men er ikke utpreget fotogen.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #20 Skrevet 6. juli 2016 Jeg er den jeg er, no filter. Med rynker, fregner føflekker og arr. Filter er en uting, folk ser virkelig ikke ut som seg selv IRL. Anonymous poster hash: d98d6...49b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #21 Skrevet 6. juli 2016 Har funnet noen apper som gjør magi med utseendet mitt. Fikser smalere midje og ferskenhud. Tar av meg 5 kilo minst ved hjelp av en app. Love it. Flere som gjør endringer på bilder som legges ut på sosiale medier? Og hva gjør du? Anonymous poster hash: 4de9d...86b Hvilke apper bruker du? Anonymous poster hash: 5af7b...f89
beef sister Skrevet 6. juli 2016 #22 Skrevet 6. juli 2016 Jeg kan ikke se noen grunn til å redigere bildene mine (jeg kan godt bruke filter), men det må da være pinlig når bildene ikke samsvarer med virkeligheten? Jeg burde kanskje gjøre det, da, jeg er absolutt ikke fotogen.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #23 Skrevet 6. juli 2016 Det er stort sett kun de filtrene som finnes på IG - og det er jo kun lys/farge. Ellers ingenting. Jeg er som jeg er Anonymous poster hash: 110ef...167
Gjest Stjerneklart Skrevet 6. juli 2016 #24 Skrevet 6. juli 2016 Hender jeg bruker svart/hvitt-filter. Ellers redigerer jeg ikke bildene, men bruker jo kun dem jeg er heldige med. Altså bytter jeg ikke så ofte
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #25 Skrevet 6. juli 2016 Har svart/hvitt profilbilde på Facebook. Anonymous poster hash: d4406...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå