Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Ååå bare pakker inn alt jeg kommer over..har mensen og slik er det ekstremt gjerne en uke før og underveis, med andre ord halve måneden. Spiser alt mulig..konstant lyst på mat selv om jeg ikke er sulten hele tiden. Jeg har bare 5-8 kg for mye som jeg gjerne vil ned, men klarer det bare ikke når det er slik som dette. Har ingen viljestyrke..bestemmer meg og prøver gang på gang men lykkes aldri. Spiser ofte når jeg er deppa, sliten og stressa og det er..relativt ofte. Ææsj...flere som har det slik? Så lei, samtidig umotivert for å gjøre noe med det for jeg har prøvd SÅ mange ganger; "denne gangen skal jeg klare det" prøvd både lavkarbo, helt strikt uten sukker og å la meg selv ha litt kos innimellom, matplaner, telle kalorier, bare fokusere på sunt uten å tenke kalorier osv osv og klarer meg en stund, noen ganger ganske lenge og så faller jeg tilbake. Føler meg bare dritt, oppblåst, tykk, slapp og mislykket med at dette med mat skal være såå vanskelig :/ Anonymous poster hash: 9e3b9...cbb
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Har det nøyaktig som deg! Har 7 kg for mye og det burde virkelig ikke være noe problem å gå ned, men som deg har jeg en uke i måneden hvor jeg har konstant ulvehunger! Spiser ALT jeg kommer over, går i en slags mat-transe😖 Resten av måneden lever jeg helt normalt og sunt, men det hjelper jo ikke når mensen-trollet tar bolig i kroppen en uke i måneden.😔 Anonymous poster hash: b929a...9cb
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Har det ganske likt ja.... Har klart det to ganger over 8 år (har forsøkt mange) å gå ned 12 kilo. Så ble jeg gravid, å nå har jeg etter mitt hode 10- (12) kilo for mye igjen. Jeg spiser også når jeg er sliten og trøtt. Trøtt er jeg mye for tiden da vi har en liten på litt over året som har slitt med søvn siden fødsel.... Jeg spiser ikke store mengder eller mye fet mat. Men underskudd på søvn er vist drepen for vektnedgang.. Vet jeg kan! Men.... jeg er den utålmodige typen også... Æsj.. 😝 Anonymous poster hash: bbb1e...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå