Jenta og gutten Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 ...skal ned 10 til. Nå har vekta stoppet, har veid det samme rundt 10 mnd. nå. Trener hver dag, prøver så godt jeg kan å spise sunt og rett. Men nå føler jeg at jeg har lagt på meg, tørr ikke gå på vekta en gang for tiden. Skal ha mensen i disse dager, og vet vekta mi forandrer seg da, men dette har vart en stund. Noen som har tips til meg? Til å holde motet oppe og holde treningen i gang? Føler jeg holder på å gi opp, men vil virkelig ikke tilbake dit jeg var heller. Nå må det også sies at pga kronisk nervesykdom, så er det begrensede muligheter for trening, sykler og går. Kan det være det som er grunnen? Ensidige treningsmetoder?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Hvor høy er du og hvor mye veier du nå da? Anonymous poster hash: b7781...4fe
Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Kan hende det er muskler du har bygget. Da går du opp.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Åååå, du er jo helt rå Hvordan klarer du å gå ned så mye innen 10 måneder ? Hva trener du? Anonymous poster hash: 4b52e...2eb
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Bytt treningsprogram er mitt beste tips. (Hvis du har trent det samme over lang tid) Tren mest styrke og husk å spise Nåkk av den sunne maten 😉 (Ikke sult deg) Anonymous poster hash: a818e...a9e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Platåer er helt vanlig. Jeg ville spist helt annerledes enn jeg pleier i en uke for å se om kroppen våkner fra dvalen igjen. Spist veldig lite (bare salat og grønnsaker f.eks) annenhver dag i en uke for å sjokke kroppen litt også fortsatt som du har gjort til nå etterpå Anonymous poster hash: 8ddd0...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå