Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Jeg var på visning idag sammen med et par til. Gulvet på kjøkken var tatt av, fordi det var noe med gulvet. Det var rotete og ikke klart til visning. Megleren er i Spania og det var en annen megler som var på visning idag som ikke kunne svare på mye. Jeg er litt usikker. http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=77970773 Anonymous poster hash: ed809...6ba
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Helt greit hus syns jeg, men veldig åpent utenfor. Det første jeg ville gjort var å rive ned flisene på kjøkkenet... Anonymous poster hash: 604f6...257
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Helt greit hus syns jeg, men veldig åpent utenfor. Det første jeg ville gjort var å rive ned flisene på kjøkkenet... Anonymous poster hash: 604f6...257 Det reagerte jeg også på, var ikke noe fint med de flisene. Hi Anonymous poster hash: ed809...6ba
TPK Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Fint hus, men veldig kjedelig med grått på alle vegger.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Det reagerte jeg også på, var ikke noe fint med de flisene. Hi Anonymous poster hash: ed809...6ba Veldig rent da. Flisene er jo det minste problemet. Ville gjort hagen mer privat. Det er jo innflyttingsklart. Dere trenger ikke å gjøre noe. Bedre å gjøre noe når dere har bodd der litt for da vet dere hva dere kunne tenke dere Anonymous poster hash: 42dde...b03
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Veldig rent da. Flisene er jo det minste problemet. Ville gjort hagen mer privat. Det er jo innflyttingsklart. Dere trenger ikke å gjøre noe. Bedre å gjøre noe når dere har bodd der litt for da vet dere hva dere kunne tenke dere Anonymous poster hash: 42dde...b03 Det er jo sant. Men jeg tenker på hvorfor gulvet på kjøkkenet er tatt av, og megleren kunne ikke svare på det. Anonymous poster hash: ed809...6ba
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Synes det er fint Anonymous poster hash: e77af...3bb
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Syns det var kjempefint 😀 Anonymous poster hash: 31a92...fec
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Synes det var fint, men hva kommer på plassen rett foran huset? Anonymous poster hash: 9db1d...ce6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Synes det var fint, men hva kommer på plassen rett foran huset? Anonymous poster hash: 9db1d...ce6 Det kommer rekkehus, fikk vi beskjed om. Hi Anonymous poster hash: ed809...6ba
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 Rotete? Tenker vannlekkasje jeg. Anonymous poster hash: 84562...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå