Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på visning idag sammen med et par til. Gulvet på kjøkken var tatt av, fordi det var noe med gulvet. Det var rotete og ikke klart til visning. Megleren er i Spania og det var en annen megler som var på visning idag som ikke kunne svare på mye.

Jeg er litt usikker.

 

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=77970773

 

Anonymous poster hash: ed809...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit hus syns jeg, men veldig åpent utenfor. Det første jeg ville gjort var å rive ned flisene på kjøkkenet...

 

Anonymous poster hash: 604f6...257

Skrevet

Helt greit hus syns jeg, men veldig åpent utenfor. Det første jeg ville gjort var å rive ned flisene på kjøkkenet...

 

Anonymous poster hash: 604f6...257

Det reagerte jeg også på, var ikke noe fint med de flisene.

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: ed809...6ba

Skrevet

Fint hus, men veldig kjedelig med grått på alle vegger.

Skrevet

Det reagerte jeg også på, var ikke noe fint med de flisene.

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: ed809...6ba

Veldig rent da. Flisene er jo det minste problemet. Ville gjort hagen mer privat.

 

Det er jo innflyttingsklart. Dere trenger ikke å gjøre noe. Bedre å gjøre noe når dere har bodd der litt for da vet dere hva dere kunne tenke dere

 

Anonymous poster hash: 42dde...b03

Skrevet

Veldig rent da. Flisene er jo det minste problemet. Ville gjort hagen mer privat.

 

Det er jo innflyttingsklart. Dere trenger ikke å gjøre noe. Bedre å gjøre noe når dere har bodd der litt for da vet dere hva dere kunne tenke dere

 

Anonymous poster hash: 42dde...b03

Det er jo sant.

Men jeg tenker på hvorfor gulvet på kjøkkenet er tatt av, og megleren kunne ikke svare på det.

 

 

Anonymous poster hash: ed809...6ba

Skrevet

Synes det er fint

 

Anonymous poster hash: e77af...3bb

Skrevet

Syns det var kjempefint 😀

 

Anonymous poster hash: 31a92...fec

Skrevet

Synes det var fint, men hva kommer på plassen rett foran huset?



Anonymous poster hash: 9db1d...ce6
Skrevet

 

Synes det var fint, men hva kommer på plassen rett foran huset?

 

Anonymous poster hash: 9db1d...ce6

Det kommer rekkehus, fikk vi beskjed om.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: ed809...6ba

Skrevet

Rotete? Tenker vannlekkasje jeg.

 

Anonymous poster hash: 84562...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...