Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 teneer ikke på pedofile og mordere, som alle hater... men andre personlighetstrekk... Hvile typer mennesker byr deg mest i mot? Min liste er slik 1. Gniene/gjerrige mennesker 2. Selvhøytidelige mennesker 3. Mennesker som lyver så de nesten tror det selv Anonymous poster hash: 55c0e...4a0
Ylva og Mathilde Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Folk uten empati og hensyn. Som er mer opptatt av å sjekke om noen fikk mer enn dem, enn å passe på at andre får like mye. Som gir faen i miljø, utsatte menneskegrupper og dyrevelferd, opptatt av status og fasade, forbruker og kaster, uansett hvem eller hva det går på bekostning av. Folk som er drevet av penger, som ikke kan begripe at noen kan gjøre ting av ren altruisme.
februarprins2013 Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 pedofile hensynløse mordere de som bruker vold usympatiske
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Folk med hygiene-oppheng Folk med smitte-oppheng Folk med interesse for andres sexliv, gjerne koblet med smitteoppheng og moralske anfektelser kamuflert som omsorg Folk som aldri blunker og som i tillegg venter et sekund før de svarer uansett hva spørsmålet er. Anonymous poster hash: 44f3a...42e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Drama-mennesker. De som lager fuzz og konflikt og drama og det meste og spesielt om seg selv om egen person. Vanligvis ikke ser sine egne grove feil men hauser opp andres småfeil. Anonymous poster hash: c4dcc...364
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 De som dømmer andre... Anonymous poster hash: 13060...8f5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Mennesker som legger ut om andre sine skavanker/uvaner, maskert som spøk.... Kun for å hevde seg selv... Det er rett og slett ekle mennesker... De 2 neste typene er ikke ekle, men fryktelig plagsomme Martyrer i alle former... Får helt fnatt av mennesker du tilbyr gang på gang å hjelpe... Men Neeeeida, de elsker å ha mye å gjøre, å være sliten osv... Når man da plutselig sitter i selskap skal de høste lovord å skryt for aaaaalt de klarer...., for å knekjøre seg selv ned i søla??! Ja la oss gi en diplom dere... TÅPELIG! Folk som har et voldsomt behov for å høste skryt over hver minste ting på face... "Se jeg trener, se jeg trener i dag også, har amma baby oooog tatt en hjemme eksamen" WOW for det gjør ikke de fleste ? Får liksom følelsen at man forventer skryt og ros for absolutt alt man foretar seg: "La oss alle klappe i hendene for personen som tok ut av oppvaskmaskinen...." Blir ikke mind blown over selvfølgeligheter ... Det som virkelig inspirerer er folk som gjør noe uten om det vanlige og stooore livsendringer. Ikke personen som vanligvis trener hver dag også plutselig tar en ekstra treningsøkt... "Oh loooord" Ha ha ha Tydeligvis lar jeg meg lett irritere! Anonymous poster hash: ec69e...bf6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Selvsagt psykopatiske folk. Pedofile, terrorister osv. Sånn generelt med folk jeg møter i hverdagen må jeg si gjerrige folk. Etter det kommer bedreviterne. Jeg irriterer meg også litt over folk som alltid må være perfekte men det er en annen type irritasjon. Jeg får så lyst til å riste i dem og be de slappe av litt. Anonymous poster hash: fbd79...21e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Mennesker som legger ut om andre sine skavanker/uvaner, maskert som spøk.... Kun for å hevde seg selv... Det er rett og slett ekle mennesker... De 2 neste typene er ikke ekle, men fryktelig plagsomme Martyrer i alle former... Får helt fnatt av mennesker du tilbyr gang på gang å hjelpe... Men Neeeeida, de elsker å ha mye å gjøre, å være sliten osv... Når man da plutselig sitter i selskap skal de høste lovord å skryt for aaaaalt de klarer...., for å knekjøre seg selv ned i søla??! Ja la oss gi en diplom dere... TÅPELIG! Folk som har et voldsomt behov for å høste skryt over hver minste ting på face... "Se jeg trener, se jeg trener i dag også, har amma baby oooog tatt en hjemme eksamen" WOW for det gjør ikke de fleste ? Får liksom følelsen at man forventer skryt og ros for absolutt alt man foretar seg: "La oss alle klappe i hendene for personen som tok ut av oppvaskmaskinen...." Blir ikke mind blown over selvfølgeligheter ... Det som virkelig inspirerer er folk som gjør noe uten om det vanlige og stooore livsendringer. Ikke personen som vanligvis trener hver dag også plutselig tar en ekstra treningsøkt... "Oh loooord" Ha ha ha Tydeligvis lar jeg meg lett irritere! Anonymous poster hash: ec69e...bf6 Folk som irriterer seg utrolig lett over andre..... Anonymous poster hash: 4f7bc...a26
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Folk med hygiene-oppheng Folk med smitte-oppheng Folk med interesse for andres sexliv, gjerne koblet med smitteoppheng og moralske anfektelser kamuflert som omsorg Folk som aldri blunker og som i tillegg venter et sekund før de svarer uansett hva spørsmålet er. Anonymous poster hash: 44f3a...42e Jeg blunker ikke. Men det er fordi jeg er døv og leser konstant på munn. Så håper da virkelig ikke at jeg blir sett på som en ekkel mennesketype pga. det. Anonymous poster hash: 9221b...20f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Folk som skal lage drama og ikke klarer å skille sak og person. Folk som tror at drittungen deres er verdens navle og aldri gjør noe galt og det er bare søtt når ungen løper rabiat på flyet, restaurant, kino osv. Folk som okkuperer bassengstoler i syden med et håndkle timevis før de skal bruke dem!!! Folk som skal baksnakke og lage kvalm Martyrer som det er sååå synd på, men de kan jo ikke løse situasjonen fordi ditt og datt Anonymous poster hash: 9aa66...921
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 Jeg blunker ikke. Men det er fordi jeg er døv og leser konstant på munn. Så håper da virkelig ikke at jeg blir sett på som en ekkel mennesketype pga. det. Anonymous poster hash: 9221b...20f Det er noe helt annet, og det ville absolutt ikke plaget meg! Jeg har en nesten døv venninne og er vant til akkurat det, og synes det egentlig bare er berikende å være tydeligere i artikulasjon og mimikk enn jeg ellers er (etter ønske fra henne). Men de som hører helt fint men STIRRER og så VENTER før de svarer virker bare psyko. Anonymous poster hash: 44f3a...42e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Mennesker som ER sin sykdom Anonymous poster hash: 3c29a...eef
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 Det er noe helt annet, og det ville absolutt ikke plaget meg! Jeg har en nesten døv venninne og er vant til akkurat det, og synes det egentlig bare er berikende å være tydeligere i artikulasjon og mimikk enn jeg ellers er (etter ønske fra henne). Men de som hører helt fint men STIRRER og så VENTER før de svarer virker bare psyko. Anonymous poster hash: 44f3a...42e Er faktisk enig med deg. Og jeg tuller jo litt med det når jeg står med nye folk "Og der kommer hu intense dama som aldri blunker! Men det er fordi jeg er døv". Føler at jeg må forklare meg for å ikke ble sett på som jeg er psyko eller høy som et fjell :-) Anonymous poster hash: 9221b...20f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #16 Skrevet 5. juli 2016 Sexgriser. Menn (de finnes sikkert i kvinnelig utgave også, men har bare møtt menn) som ikke kan ha en relasjon til en kvinne uten at den i bunn og grunn er seksuell. Som ikke kan ha kvinnelige venner uten å håpe på at han skal få dem i seng. Som prøver seg på alt som går i skjørt. Som fantaserer om jenter han kunne vært faren til. Anonymous poster hash: ca85a...7d1
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 Sexgriser. Menn (de finnes sikkert i kvinnelig utgave også, men har bare møtt menn) som ikke kan ha en relasjon til en kvinne uten at den i bunn og grunn er seksuell. Som ikke kan ha kvinnelige venner uten å håpe på at han skal få dem i seng. Som prøver seg på alt som går i skjørt. Som fantaserer om jenter han kunne vært faren til. Anonymous poster hash: ca85a...7d1 Uff, prøver seg på alt som går i skjørt, det kan bli interssant om han reiser på tur til skottland... Takler ikke sleske pappagutter ( spesielt ikke med østlandsdialekt) som tror de kan få alt Anonymous poster hash: 9aa66...921
Gjest Antarctica Skrevet 6. juli 2016 #18 Skrevet 6. juli 2016 Folk med interesse for andres sexliv, gjerne koblet med smitteoppheng og moralske anfektelser kamuflert som omsorg Anonymous poster hash: 44f3a...42e Den var jammen som klippet ut av en viss annen type tråd her på forumet ...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #19 Skrevet 6. juli 2016 Mye av det som alt er nevnt, og i tillegg: Mennesker som tror det å skulle kommentere alt og si alt de tenker uten filter er å være ærlig og modig (tørre å snakke fra levra). De har rett og slett helt og toalt misset poenget om at det er stor forskjell på å stå inne for det man mener og si ting som de er, og å skulle spre dritt og såre andre bare fordi man kan. Empati og taktfullhet er fine egenskaper Anonymous poster hash: 5628b...eda
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #20 Skrevet 6. juli 2016 Barneskolelærere Anonymous poster hash: c3f1c...48d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #21 Skrevet 6. juli 2016 Mennesker som tror de er bedre og mer intelligent enn andre, og oppfører seg deretter. Disse har gjerne også null empati og evner ikke sette seg inn i andres menneskers situasjon. Forferdelig dårlig trekk. Nedlatende og hånlig. Folk som sitter hjemme å ser på porno når de er i forhold er også avskyelig. Mister respekten om mannen jeg er sammen med gjør det. Anonymous poster hash: 0825b...c46
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #22 Skrevet 6. juli 2016 Folk som mangler empati. Som tror de er bedre enn andre, og fortjener mer enn andre. Som ikke har forståelse for arv og miljø. Som tar seg til rette på bekostning av andre. Folk som oppfører seg nedlatende, baksnakkende og sårende mot andre. Anonymous poster hash: 6cc38...89e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #23 Skrevet 6. juli 2016 Folk som bare haaaater andre som stjeler skattepengene deres.. Enkle mennesker. Fikk høre noen slike kommentarer som alenemor, nå jobber jeg fullt til mitt forsvar og mottar kun barnetrygd som alle andre. Folk som tror de er bedre enn andre, og vet alt.. Folk som baksnakker. Køsnikere. Folk som presser seg forbi de stakkars syklistene og råkjører samtidig. Anonymous poster hash: fde18...2d8
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2016 #24 Skrevet 6. juli 2016 Syklistene som ikke respekterer trafikkregler og tror de er "king of the road". Særlig hvis vedkommende er en mann midt i tjukkeste førtiårskrisa med kondomdress, ølvom og alt for lett sykkel til 50 000 kr. Langtidssingle kjerringer som absolutt må flørte med og egle seg inn på alle gifte og samboende menn, om så det er venninners menn eller tilfeldige menn på byen. Sånne som er ute etter å ødelegge og blir sure hvis det ikke går, og slenger dritt om kona/samboer til jaktobjektet deres. Mannfolk som hater damer. Som dømmer damer ut fra hvor mange dama har ligget med før dem, hvordan hun kler seg, hvor tidlig hun går med på sex etter begynt dating. Menn som mener at husarbeid er kun kvinners jobb, det samme med barnepass og nattevåk. Som mener at de må få tillatelse til alt fra porno til strippeklubber, drikketurer hver helg og masse personlig fritid mens dama er strandet hjemme med barna.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #25 Skrevet 6. juli 2016 Det mange sorter folk jeg ikke helt liker... Når det kommer til spesifikt Ekle folk, så må det bli gamle gubber med utstrakt bruk av hersketeknikk. Med det mener jeg gubber som stadig vekk må vise at de er Gubbe og at smårips som meg ikke er verdt noenting. Eksempelvis at de slår vitser som ingen andre enn dem selv forstår, for så å le godt av den selv etterpå. Anonymous poster hash: c90e3...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå